De Tijgernoot award, verder niks.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga GGMM overal voor nomineren.
Weet ik niet manquote:Op woensdag 4 december 2013 23:03 schreef RensAjacied het volgende:
Serieus heeft Heerenveen gelijk gespeeld?
Ja, GGMM lijkt mij ook de terechte winnaar van de Tijgernoot award, maar laten we de stemrondes even afwachten.quote:
En voor de je bent zelf een award.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel kanshebber voor de Lex Immers award denk ik
Meest fervente jodenhater? Wat?quote:Op woensdag 4 december 2013 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben wel kanshebber voor de Lex Immers award denk ik
Daar twijfel ik niet eens aan. Ik doe het er tenslotte omquote:Op woensdag 4 december 2013 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En voor de je bent zelf een award.
??quote:Op woensdag 4 december 2013 23:07 schreef Elan het volgende:
Rens gaat voor De Hugo Alves Velame-award
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 15:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
De Hugo Alves Velame-award
Voor de meest die-hard supporter van FC Groningen
Die wilde ik alquote:Op woensdag 4 december 2013 23:07 schreef Elan het volgende:
Rens gaat voor De Hugo Alves Velame-award
Ah joh rot toch op man je kan niet je zelf awards toe eigenen die je zelf bedacht hebt. Dat is net zoiets als Messi die zichzelf besluit de Gouden Bal te geven.quote:
Nee. De eerstvolgende die daar nog over praat geven we een koek.quote:Op woensdag 4 december 2013 23:10 schreef TwenteFC het volgende:
Krijgen we nu wekenlang dat awardgedoe gejank?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |