SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 03-12-2013 11:31:12 ]![]()
Nieuwe Whatsapp ziet er wel goed uit, dat dan weer wel.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Qua performance is het vooral scrollen wat wat lullig loopt, de rest loopt prima.
iOS heeft 3,2 GB nodig dus 5 is prima.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Heb je 3.2GB aan vrije ruimte nodig om iOS goed te laten draaien? Of wat bedoelen jullie?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Qua performance is het vooral scrollen wat wat lullig loopt, de rest loopt prima.
iOS heeft 3,2 GB nodig dus 5 is prima.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Dat laatste vraag is nog van de vorige OP.
[ Bericht 50% gewijzigd door Erasmus op 03-12-2013 11:30:47 ]![]()
Te installeren, daarna wordt er weer bijna een gig leeggemaakt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je 3.2GB aan vrije ruimte nodig om iOS goed te laten draaien? Of wat bedoelen jullie?Kennelijk nog relevantquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:30 schreef o.us2.0 het volgende:
Dat laatste vraag is nog van de vorige OP.Al die mensen die geen google kunnen gebruiken
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Iets beter wel ja.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
Nieuwe Whatsapp ziet er wel goed uit, dat dan weer wel.sig verwijderd door FA![]()
Weet iemand een goede screenprotector voor de iPhone 5? Ik heb er al een paar gehad maar alleen over de eerste die ik had was ik tevreden. Helaas weet ik niet meer welke dat was. Die van Belkin zin in ieder geval drama.![]()
Ik heb deze en daar ben ik erg content mee: http://www.spigen.com/bra(...)as-tr-nano-slim.htmlquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:30 schreef Sunri5e het volgende:
Weet iemand een goede screenprotector voor de iPhone 5? Ik heb er al een paar gehad maar alleen over de eerste die ik had was ik tevreden. Helaas weet ik niet meer welke dat was. Die van Belkin zin in ieder geval drama.
Overigens wel wat goedkoper via Amazon![]()
Probeer het eens zonder.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:30 schreef Sunri5e het volgende:
Weet iemand een goede screenprotector voor de iPhone 5? Ik heb er al een paar gehad maar alleen over de eerste die ik had was ik tevreden. Helaas weet ik niet meer welke dat was. Die van Belkin zin in ieder geval drama.Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
Aardig prijsje zegquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:06 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik heb deze en daar ben ik erg content mee: http://www.spigen.com/bra(...)as-tr-nano-slim.html
Overigens wel wat goedkoper via Amazon![]()
![]()
Dat is idd het beste maar dan krijg je krassenquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Probeer het eens zonder.![]()
![]()
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:09 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat is idd het beste maar dan krijg je krassen![]()
Onzin? En wie ben jij dat om te bepalen? Ik ben zeer zuinig met mijn telefoon maar ik gebruik hem zoveel en ik heb ook vaak sleutels in mijn zak dat ze bij mij altijd beschadigen.quote:![]()
Ik ben er totaal niet zuinig op en heb op het scherm geen enkele kras. Het is een gebruiksartikel. Heb je je bank thuis ook ingepakt met zo'n plastic hoes?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Onzin? En wie ben jij dat om te bepalen? Ik ben zeer zuinig met mijn telefoon maar ik gebruik hem zoveel en ik heb ook vaak sleutels in mijn zak dat ze bij mij altijd beschadigen.![]()
Wat een onzin zeg. Stop een keer je iPhone per ongeluk in een zak waar toevallig net je sleutel zit en hij is voor het leven getekend.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik ben er totaal niet zuinig op en heb op het scherm geen enkele kras. Het is een gebruiksartikel. Heb je je bank thuis ook ingepakt met zo'n plastic hoes?
Als ik een screenprotector wil gebruiken dan gebruik ik een screenprotector.![]()
Wie stopt er dan ook z'n telefoon bij de sleutels in de zakquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik ben zeer zuinig met mijn telefoon maar ik gebruik hem zoveel en ik heb ook vaak sleutels in mijn zak dat ze bij mij altijd beschadigen.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
Ja wie doet dat nou? Ik doe het in ieder geval niet met opzet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Wie stopt er dan ook z'n telefoon bij de sleutels in de zak![]()
Dat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Wie stopt er dan ook z'n telefoon bij de sleutels in de zak![]()
Dit.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Wie stopt er dan ook z'n telefoon bij de sleutels in de zak
Al heb ik wel de officiele iPhone 5S case van Apple en ik moet zeggen dat ik die case meer op heb vanwege het premium en fijne zachte gevoel.![]()
Mensen die een telefoon van de zaak krijgenquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Wie stopt er dan ook z'n telefoon bij de sleutels in de zak
Ik zie regelmatig schermen vol met krassen voorbij komen.Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Ik heb een screenprotector van So Low/Executie Verkoop, kost maar 1 euro en past perfect op de 5s (en tevens voor de 5) (opening camera/luidspreker en een opening bij de homeknop). Touch werkt naadloos. Ze hebben 3 varianten van de screenprotector: Mat, glans, spiegelend.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:30 schreef Sunri5e het volgende:
Weet iemand een goede screenprotector voor de iPhone 5? Ik heb er al een paar gehad maar alleen over de eerste die ik had was ik tevreden. Helaas weet ik niet meer welke dat was. Die van Belkin zin in ieder geval drama.
Op de 4s, heb ik deze soortgelijke screenprotector 2 jaar erop gehad. Laatst eraf gehaald, scherm was nog krasvrij! Werkt dus perfect. En stel als die een keer beschadigd raakt dan plak je gewoon een nieuwe erop, kost toch geen drol.
Mensen die tientallen euro's neerleggen voor een stukje doorschijnend plastic.Het zijn gewoon oplichters bij telecomwinkels die de screenprotectors aanbieden voor 10-20 of meer euros.
[ Bericht 2% gewijzigd door Draai_kont op 04-12-2013 09:02:23 ]Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Als een vrouw zich als een eikel gedraagt mag je dr als een eikel behandelen. gelijke rechten enzo.![]()
Het zit niet lekker én je vernacheld je scherm, ik snap het niet...quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Mensen die een telefoon van de zaak krijgen
Ik zie regelmatig schermen vol met krassen voorbij komen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
hier precies andersom, en als ik een jas draag ook altijd links in de binnenzak.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:39 schreef remlof het volgende:
Sleutels linkerzak, iphone rechterzak. Altijd.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Snap sowieso die hele hoesjes/screenprotector hype niet. Het is een telefoon, die gebruik je, het is geen museumstuk.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 09:39 schreef remlof het volgende:
Sleutels en portemonnee linkerzak, iphone rechterzak. Altijd.
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 04-12-2013 10:07:42 ]![]()
Mijn pasjeshouder is van titanium (no joke) dus dat zit er niet inquote:Op woensdag 4 december 2013 10:18 schreef remlof het volgende:
Ik heb m'n portemonnee dan weer in m'n rechterzak, bij m'n telefoon
Dat. Bovendien, heb je een mooie telefoon. Doen mensen er zo'n lelijk plastic hoesje omheen.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
Snap sowieso die hele hoesjes/screenprotector hype niet. Het is een telefoon, die gebruik je, het is geen museumstuk.Overal verstand van.![]()
Niet portomonnee in je kontzak dragen
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
QFTquote:Op woensdag 4 december 2013 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
Snap sowieso die hele hoesjes/screenprotector hype niet. Het is een telefoon, die gebruik je, het is geen museumstuk.Kamperquote:Op woensdag 4 december 2013 10:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Niet portomonnee in je kontzak dragen
Ik heb sowieso geen portemonnee![]()
Geen portemonnee hebben maar iemand anders een kamper noemenquote:Op woensdag 4 december 2013 10:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
QFT
[..]
Kamper
Ik heb sowieso geen portemonnee_
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Ik vind die officiele leren 5S case wel mooi hoor. Voelt ook meer premium aan imo. Heb nu de zwarte, denk dat ik van de week ook een rode zal aanschaffenquote:Op woensdag 4 december 2013 10:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat. Bovendien, heb je een mooie telefoon. Doen mensen er zo'n lelijk plastic hoesje omheen.
Maar die goedkope siliconenhoesjes zijn fucking irritant en lelijk ja
[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 04-12-2013 11:08:44 ]![]()
![]()
![]()
En Apple maar zeggen dat m'n batterij goed is. Telefoon is ook constant warm
Zal hem vanavond eens helemaal herstellen. Heb gister factory reset van instellingen gedaan maar dat heeft niks geholpen![]()
Helemaal leeg laten lopen tot dat ie uitvalt, even 1 a 2 uur wachten en vervolgens in 1x keer volledig opladen. Kijken of je daarna nog problemen hebtquote:Op woensdag 4 december 2013 11:13 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Zal hem vanavond eens helemaal herstellen. Heb gister factory reset van instellingen gedaan maar dat heeft niks geholpen![]()
![]()
Er is een groot verschil tussen een plastic ding en een Tempered Glass Protector. Alleen qua gevoel al. Zoek maar even op video's om dat in te zien.quote:Op woensdag 4 december 2013 08:45 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Ik heb een screenprotector van So Low/Executie Verkoop, kost maar 1 euro en past perfect op de 5s (en tevens voor de 5) (opening camera/luidspreker en een opening bij de homeknop). Touch werkt naadloos. Ze hebben 3 varianten van de screenprotector: Mat, glans, spiegelend.
Op de 4s, heb ik deze soortgelijke screenprotector 2 jaar erop gehad. Laatst eraf gehaald, scherm was nog krasvrij! Werkt dus perfect. En stel als die een keer beschadigd raakt dan plak je gewoon een nieuwe erop, kost toch geen drol.
Mensen die tientallen euro's neerleggen voor een stukje doorschijnend plastic.Het zijn gewoon oplichters bij telecomwinkels die de screenprotectors aanbieden voor 10-20 of meer euros.
(het is trouwens wel stom om bij amazon een "merk"-protector te kopen terwijl je eenzelfde Tempered Glass Protector kan kopen van willekeurige chinese webshops voor 5-10 USD inclusief shipping)![]()
Tempered Glass Protector is zo te zien een screenprotector die je iPhone zeker 1mm dikker maakt. Lijkt niet veel maar valt zeker wel op.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:51 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen een plastic ding en een Tempered Glass Protector. Alleen qua gevoel al. Zoek maar even op video's om dat in te zien.
(het is trouwens wel stom om bij amazon een "merk"-protector te kopen terwijl je eenzelfde Tempered Glass Protector kan kopen van willekeurige chinese webshops voor 5-10 USD inclusief shipping)
Ik denk dat de meesten hier als we het over screenprotector hebben dat ze het over de plastic screenprotectors bedoelen. Deze worden soms belachelijk duur aangeboden in telecomwinkels. Terwijl je voor een euro, exact dezelfde kunt krijgen.Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Als een vrouw zich als een eikel gedraagt mag je dr als een eikel behandelen. gelijke rechten enzo.![]()
Ik probeer een afspraak te maken bij de genius bar, voor amsterdam of haarlem. Krijg bij beide winkels:
There are no available appointments at this store.
Krijgen jullie die melding ook?![]()
De dikte van een tempered glass screenprotector ligt tussen de 0,2 en 0,4mm. Toch knap dat zo'n ding je iPhone zeker 1mm dikker maakt dan.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:58 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Tempered Glass Protector is zo te zien een screenprotector die je iPhone zeker 1mm dikker maakt. Lijkt niet veel maar valt zeker wel op.![]()
Dat is echt niet goed. Die van mij is na 3 uur gebruik en 1 dag en een uur stand-by nog 51%quote:Op woensdag 4 december 2013 11:13 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Ben hem op dit moment een volledige reset aan het gevenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is echt niet goed. Die van mij is na 3 uur gebruik en 1 dag en een uur stand-by nog 51%![]()
Heb je een MS Exchange-account ingesteld? Die kan soms buggy werken waardoor die kneiterhard de batterij leegtrekt omdat die dan op dat moment constante verbindingssessie open houdt ipv te sluiten binnen na een mailophaal-actie. Oplossing was om Het Exchange-account te verwijderen, rebooten en weer handmatig opnieuw toe te voegen. Aantal collega's hebben dit probleem gehad met hun iPhone 5. En verder kun je je telefoonnetwerk-instellingen even resetten ivm misschien constant verbinding te maken met 3G antennes ipv om het half uur.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:13 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Zal hem vanavond eens helemaal herstellen. Heb gister factory reset van instellingen gedaan maar dat heeft niks geholpenHow do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
hij zit veel in de autoquote:Op donderdag 5 december 2013 09:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waarom staat je bluetooth steeds aan?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Is één beweging en een klikje bij instappen vd autoquote:
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Die van mij staat ook altijd aan hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is één beweging en een klikje bij instappen vd auto![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 09:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die van mij staat ook altijd aan hoor.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
BT vreet niet zo gek veel stroom als hij niet verbonden is geloof ikquote:Op donderdag 5 december 2013 09:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is één beweging en een klikje bij instappen vd autoHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Ik merk echt geen verschil tussen bt aan of uit in batterijverbruik. Zit eigenlijk altijd in de auto en daar heb ik ook gewoon een oplader.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waarom staat je bluetooth steeds aan?![]()
Ik merk het direct. Jij niet omdat je hem steeds tussendoor oplaadt in de auto.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik merk echt geen verschil tussen bt aan of uit in batterijverbruik. Zit eigenlijk altijd in de auto en daar heb ik ook gewoon een oplader.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat zou kunnenquote:Op donderdag 5 december 2013 10:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik merk het direct. Jij niet omdat je hem steeds tussendoor oplaadt in de auto.![]()
Ik heb bluetooth ook altijd aan. Je merkt echt geen verschil in batterijverbruik. Het is handig omdat hij dan automatisch verbindt met mijn autoradio. Mocht ik dan gebeld worden in de auto, dan kan ik handsfree bellen. Hoef ik niets voor te doen, iPhone blijft gewoon in mijn zak.2000 light years from home![]()
Zo rol ik ook.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:25 schreef Merkie het volgende:
Ik heb bluetooth ook altijd aan. Je merkt echt geen verschil in batterijverbruik. Het is handig omdat hij dan automatisch verbindt met mijn autoradio. Mocht ik dan gebeld worden in de auto, dan kan ik handsfree bellen. Hoef ik niets voor te doen, iPhone blijft gewoon in mijn zak.![]()
![]()
Dat wordt dan weer de aloude SMS dienst gebruiken...quote:Op donderdag 5 december 2013 10:55 schreef Cracka-ass het volgende:
Die nieuwe Whatsapp neukt mijn batterij echt knijterhard in zijn kontje.
Kutzooi.![]()
![]()
Eindelijk m'n 5S binnen vanuit de US![]()
Zilver 32GB.
Duurde even nadat ze m verstuurde hadden met AT&T sim(lock) dus die weer terug geFedExt moest worden.
Eindelijk weer iOS
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Is het dan echt zo veel goedkoper dan Nederland incl. verzending?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:33 schreef nils7 het volgende:
Eindelijk m'n 5S binnen vanuit de US![]()
Zilver 32GB.
Duurde even nadat ze m verstuurde hadden met AT&T sim(lock) dus die weer terug geFedExt moest worden.
Eindelijk weer iOS![]()
Ik heb gisteravond Boxer gekocht in de App Store (tijdelijk 89c, 60% korting) en het is met afstand de beste mail-app dat ik sinds tijden heb gebruikt. Lijkt enorm veel op Mailbox maar mijn IMAP-addressen werken daar niet op en doen kut op de native Mail-app. Op Boxer werkt alles, voeg je mailadres met wachtwoord toe en hij doet de rest (IMAP en SMTP gegevens opzoeken/invullen)
Boxer is wmb een echte aanrader!
[ Bericht 13% gewijzigd door Erasmus op 07-12-2013 12:52:53 ]![]()
http://www.mobileunlocked.com/iphoneprices.aspquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:47 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Is het dan echt zo veel goedkoper dan Nederland incl. verzending?
Wilde vorig jaar in HK een 5 kopen, was helaas uitverkocht.
Als je een iPhone en een Macbook koopt daar, dan heb je je vliegticket weer terugverdiend en een leuke vakantie.
[ Bericht 7% gewijzigd door Mr.Noodle op 06-12-2013 13:15:58 ]How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Heilige schijt! Dan hou ik daar wel rekening mee als ik mijn iOS-devices of MBP moet upgraden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
http://www.mobileunlocked.com/iphoneprices.asp
Wilde vorig jaar in HK een 5 kopen, was helaas uitverkocht.
Als je een iPhone en een Macbook koopt daar, dan heb je je vliegticket weer terugverdiend en een leuke vakantie.![]()
Kwestie van langer "sparen" voor de grotere uitgaven. En voorbereidend werk meenemen ivm douane-controle.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heilige schijt! Dan hou ik daar wel rekening mee als ik mijn iOS-devices of MBP moet upgraden.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
580 euro US versus 799 euro NLquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:47 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Is het dan echt zo veel goedkoper dan Nederland incl. verzending?
220 euro verschil.
Ik wilde m los kopen want wil mn onbeperkte internet abo niet kwijt.
Al met al mn oude 4S verkocht voor 250 euro dus effectief 330 euro betaald voor de 5S 32GB.
Daarstraks voor de gein gekeken wat een 5S 32GB kost met verlenging bij mijn provider, 65 euro per maand en precies 330 euro bijbetalen hahahaha *ik betaal nu 30 euro per maand
Ik ken iemand die gaat vaak naar de US en hij kent ook iemand die wil verschepen, op een iPad Retina-mini scheelt het 100 euro en op de bestelde MBP scheelde het 800 euro.
Dus ja het scheelt wel en de producten komen gewoon uit de AppleStore zelf.
Qua verzending hebben we de kosten gesplitst op 2x iphone en 1x iPad mini in 1 shipment dus dat is wel te doen.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Mensen...ik ben het spoor bijster.
Ik had een iphone 4s en die heb ik gebackupped en de aankopen overgezet.
Toen mijn nieuwe 5s geinstalleerd vanaf die backup.
4s is inmiddels verkocht, en ik dacht dat alles prima was.
Maar nu blijkt dat al mijn ringtones die ik verspreid over een paar jaar heb gekocht allemaal verdwenen zijn
Staan ook niet bij mijn purchased items in iTunes.
Maar ik heb nog wel mailtjes met aankoopbewijzen. In die mailtjes zit een knop "probleem melden", maar het is meer dan 90 dagen geleden, dus dat kan dan niet meer
Wel kon ik daar de exacte naam terugvinden om ze zodoende opnieuw op te zoeken in de store. Een paar zijn niet meer terug te vinden (de beste natuurlijk), en andere vind ik wel, maar als ik dan wil downloaden krijg ik dit:
WTF is deze? Ik heb er al voor betaald, waarom moet ik weer opnieuw betalen?
En waarom staan die dingen niet gewoon bij mijn purchased items zodat ik ze gewoon opnieuw kan downloaden?
Snap er niks van. Help!
People assume too much.![]()
Had ik ook toen ik een lokale back-up probeerde terug te zetten. Geen idee waarom, later een iets oudere iCloud backup terug gezet en toen was het verdwenen.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Tja, die heb ik nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Had ik ook toen ik een lokale back-up probeerde terug te zetten. Geen idee waarom, later een iets oudere iCloud backup terug gezet en toen was het verdwenen.
People assume too much.![]()
Heb ik nu met mijn aangekochte muziek. Heb er nog niks aan gedaan. Kan niet zo goed tegen dat moeilijke gedoe. Muziek en content managen is met Apple niet bepaald makkelijk, wat iedereen ook zegt.![]()
Krijg je dan niet een melding als je Purchase again kiest, dat je al hebt betaald? Dat heb ik ook wel eens gehad.
Verder stopt Whatsapp bij me als ik vanuit de app een foto maak en wil sturen.
#eerstewereldproblemen.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Ik heb dat probleem nooit gehad. Als ik alsnog op "buy" drukte, werd het opeens een herdownload ipv een aankoop.![]()
iPhone 5(s)? Die heeft namelijk Bluetooth 4.0quote:Op donderdag 5 december 2013 11:25 schreef Merkie het volgende:
Ik heb bluetooth ook altijd aan. Je merkt echt geen verschil in batterijverbruik. Het is handig omdat hij dan automatisch verbindt met mijn autoradio. Mocht ik dan gebeld worden in de auto, dan kan ik handsfree bellen. Hoef ik niets voor te doen, iPhone blijft gewoon in mijn zak.Is voor iedereen andere blijkbaar, ik heb daar nooit last vanquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:16 schreef Aventura het volgende:
Heb ik nu met mijn aangekochte muziek. Heb er nog niks aan gedaan. Kan niet zo goed tegen dat moeilijke gedoe. Muziek en content managen is met Apple niet bepaald makkelijk, wat iedereen ook zegt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Ja, maar met mijn 4 deed ik dat ook.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
iPhone 5(s)? Die heeft namelijk Bluetooth 4.02000 light years from home![]()
iTunes support mailen. Of eerst op iTunes kijken of je m daarop wel kan downloaden en via sync op je telefoon zettenquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:43 schreef very het volgende:
Mensen...ik ben het spoor bijster.
Ik had een iphone 4s en die heb ik gebackupped en de aankopen overgezet.
Toen mijn nieuwe 5s geinstalleerd vanaf die backup.
4s is inmiddels verkocht, en ik dacht dat alles prima was.
Maar nu blijkt dat al mijn ringtones die ik verspreid over een paar jaar heb gekocht allemaal verdwenen zijn
Staan ook niet bij mijn purchased items in iTunes.
Maar ik heb nog wel mailtjes met aankoopbewijzen. In die mailtjes zit een knop "probleem melden", maar het is meer dan 90 dagen geleden, dus dat kan dan niet meer
Wel kon ik daar de exacte naam terugvinden om ze zodoende opnieuw op te zoeken in de store. Een paar zijn niet meer terug te vinden (de beste natuurlijk), en andere vind ik wel, maar als ik dan wil downloaden krijg ik dit:
[ afbeelding ]
WTF is deze? Ik heb er al voor betaald, waarom moet ik weer opnieuw betalen?
En waarom staan die dingen niet gewoon bij mijn purchased items zodat ik ze gewoon opnieuw kan downloaden?
Snap er niks van. Help!
Met de factuur zou je het op kunnen lossen
[ Bericht 1% gewijzigd door ChevyCaprice op 06-12-2013 18:47:46 ]Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Tip van de dag. iPhone 5S 16GB is als je cadeaukaarten van Wehkamp.nl bij de AH koopt nu maar 594 euro. Hij kost normaal 699 euro, nu met cadeaubonnen maar 594 euro want 15% kortingCadeaubonnen zijn tot en met zondag te halen bij de AH.
![]()
Holy. Dat is handig. Da kan dus ook met de iPad air?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:58 schreef alwaysonhold het volgende:
Tip van de dag. iPhone 5S 16GB is als je cadeaukaarten van Wehkamp.nl bij de AH koopt nu maar 594 euro. Hij kost normaal 699 euro, nu met cadeaubonnen maar 594 euro want 15% kortingCadeaubonnen zijn tot en met zondag te halen bij de AH.
![]()
Kan dat ook met de 32 gig versie?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:58 schreef alwaysonhold het volgende:
And now for something completely different, I'm on a horse.![]()
Die cadeaukaarten zijn een jaar geldig, dus als de 32 GB op wehkamp.nl het komende jaar komt kan dat zeker jaquote:![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is nu uitverkocht door de actie, maar zal vast binnen een paar weken beschikbaar komenquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:02 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Holy. Dat is handig. Da kan dus ook met de iPad air?![]()
![]()
Ik zie het ja. Balen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:05 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Die cadeaukaarten zijn een jaar geldig, dus als de 32 GB op wehkamp.nl het komende jaar komt kan dat zeker ja![]()
And now for something completely different, I'm on a horse.![]()
thanks. Even proberenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:45 schreef Baghdaddy het volgende:
Gratis: Infinity Blade II
http://www.ign.com/prime/promo/infinity-blade-2-freeHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Infinity Blade III is al uit.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Fixed!quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:02 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Infinity Blade I/II/III is kut.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Klopt maar je schrikt wel ff van dat "buy" knopje.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:30 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik heb dat probleem nooit gehad. Als ik alsnog op "buy" drukte, werd het opeens een herdownload ipv een aankoop.N/A
Voor de vorm. Wat kosten die cadeaukaarten dan per stuk? Ik krijg erg het gevoel dat je indirect toch voor die iPhone zijn hoofdprijs betaalt....quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:58 schreef alwaysonhold het volgende:
![]()
![]()
http://www.ah.nl/appie/bonus?groupId=ah812367quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Voor de vorm. Wat kosten die cadeaukaarten dan per stuk? Ik krijg erg het gevoel dat je indirect toch voor die iPhone zijn hoofdprijs betaalt....
Je koopt een bon van 15 euro en betaalt dan 12,75Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ja, gewoon de Lightning connector.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:37 schreef Etsu het volgende:
Weet iemand of de oplader voor iPhone 5s zelfde is als de oplader voor iPhone 5?![]()
Je mag 8 kaarten maximaal van 150 euro kopen. Op al die kaarten krijg je 15% korting. Je hebt de iPhone 5S dus voor 595 euro in plaats van 699 euro.15% kortingquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Voor de vorm. Wat kosten die cadeaukaarten dan per stuk? Ik krijg erg het gevoel dat je indirect toch voor die iPhone zijn hoofdprijs betaalt....![]()
![]()
het lijkt een goede deal te zijn. Maar weten we zeker dat Wehkamp 5 bonnen op 1 bestelling accepteert?quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Je mag 8 kaarten maximaal van 150 euro kopen. Op al die kaarten krijg je 15% korting. Je hebt de iPhone 5S dus voor 595 euro in plaats van 699 euro.15% korting![]()
Ik word echt gaar van het al-de-fucking-tijd terugspringen van Chronologisch naar Newsfeed in de FB-app... Elke keer dat je heen en weer schakelt tussen FB en een willekeurige app pompt ie overigens data op en neer en ververst ie weer naar 0, ook al ben je een teringeind verder met scrollen.
Lekker efficient voor data en batterij ook.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja, is nagevraagd via twitterquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
het lijkt een goede deal te zijn. Maar weten we zeker dat Wehkamp 5 bonnen op 1 bestelling accepteert?![]()
![]()
krijg notificaties wel dubbel trouwens, al een tijdjequote:Op dinsdag 10 december 2013 06:31 schreef Q. het volgende:
Ah, nieuwe update van Whatsapp en hij is nu een heel stuk sneller. [ afbeelding ]Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Kreeg er gister eentje 4-dubbel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
krijg notificaties wel dubbel trouwens, al een tijdje
Nu nergens laat van, werkt gewoon prima.![]()
Bizar is dat he? Een paar jaar geleden nog maar net op de meest cutting-edge pc en nu op je fokking telefoon!quote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef TheGeneral het volgende:
Vannacht/morgen komt GTA San Andreas![]()
For great justice!![]()
Hij is uit!quote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef TheGeneral het volgende:
Vannacht/morgen komt GTA San Andreas![]()
![]()
https://itunes.apple.com/(...)d763692274?l=en&mt=8Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Lui, een vraagje over de iPhone garantie.
Iemand die heeft problemen met zijn wifi (werkt niet) is een iPhone 5 en heeft 'm al 1 jaar en 1 maand en dan zegt men dat de fabrieksgarantie voorbij is.
Vraag:
- Is er een mogelijkheid dit op een heel goedkope manier te laten nakijken/herstellen?
- Kost het wat en zoja waarom?
- Wat is handiger als het iets klein is: Langsgaan bij zo een iPhone(gsm) shop of een APR/AP-store?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2013 14:36:05 ]![]()
Alle providers zijn wettelijk verplicht garantie te bieden binnen 2 jaar. Dus, gewoon langsgaan waar je die phone vandaan hebt. Moeten ze gratis repareren.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:35 schreef Iwanius het volgende:
Iemand die heeft problemen met zijn wifi (werkt niet) is een iPhone 5 en heeft 'm al 1 jaar en 1 maand en dan zegt men dat de fabrieksgarantie voorbij is.
Vraag:
- Is er een mogelijkheid dit op een heel goedkope manier te laten nakijken/herstellen?
- Wat is handiger als het iets klein is: Langsgaan bij zo een iPhone(gsm) shop of een APR/AP-store?
Maar dat Wifi probleem is superkut, had ik ook."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Breng de telefoon naar de winkel waar je hem gekocht hebt.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:35 schreef Iwanius het volgende:
Vraag:
- Wat is handiger als het iets klein is: Langsgaan bij zo een iPhone(gsm) shop of een APR/AP-store?2000 light years from home![]()
Breng hem terug naar jouw provider.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:35 schreef Iwanius het volgende:
Vraag:
- Wat is handiger als het iets klein is: Langsgaan bij zo een iPhone(gsm) shop of een APR/AP-store?![]()
Nog een tip voor de mensen die hem willen aanschaffen los, de iPhone 5S. Je kunt 15% korting krijgen op de iPhone 5S, als je hem met de kortingsbonnen van de Wehkamp koopt bij de AH. Dan heb je het 16GB model maar voor 590 euro, in plaats van 699 euro![]()
![]()
Euhhh, waar heb jij het over?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:51 schreef Norrage het volgende:
Alle providers zijn wettelijk verplicht garantie te bieden binnen 2 jaar. Dus, gewoon langsgaan waar je die phone vandaan hebt. Moeten ze gratis repareren.
1. Providers zijn alleen verplicht garantie te bieden als je ook de telefoon bij hun gekocht hebt. Als ik een telefoon los bij Apple koop, hoef ik echt niet bij Vodafone aan te kloppen als deze kapot is.
2. Die 'twee jaar' staat niet in de wet en is dus simpelweg onjuist. Je hebt recht op garantie gedurende de verwachte levensduur van een telefoon, dat is alles wat de wet zegt.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
![]()
http://www.iphoneclub.nl/(...)in-nederland-review/
Jammer, even een paar maanden wachten dus. 't Lijkt mij een leuk hebbeding en handig om mee te nemen (kan blijkbaar dus gewoon ingeklapt in je broekzak naast je iPhone) aangezien ik steeds meer en meer begin te gamen in het OV. Ook worden er steeds betere games uitgebracht voor iOS zoals Asphalt 8 en nieuwere GTA series.
[ Bericht 8% gewijzigd door Erasmus op 12-12-2013 23:35:02 ]![]()
1) Dat is logisch.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euhhh, waar heb jij het over?
1. Providers zijn alleen verplicht garantie te bieden als je ook de telefoon bij hun gekocht hebt. Als ik een telefoon los bij Apple koop, hoef ik echt niet bij Vodafone aan te kloppen als deze kapot is.
2. Die 'twee jaar' staat niet in de wet en is dus simpelweg onjuist. Je hebt recht op garantie gedurende de verwachte levensduur van een telefoon, dat is alles wat de wet zegt.
2) Onzin. Europese wetgeving schrijft een garantieperiode van twee jaar toe maar lidstaten kunnen eigen wetgeving maken als (en alleen als) dit gunstiger is dan de standaardgarantie. In Nederland heb je sowieso twee jaar garantie en zelfs langer afhankelijk van het apparaat. "Deugdelijk" betekent dus dat het apparaat met normaal gebruik geen defecten mag krijgen. Jurisprudentie genoeg waaruit dit blijkt.![]()
Valt toch tegen ja. Maar deze knoppen layout lijkt me wel de fijnste van de paar controllers die er tot nu toe aangekondigd zijn. Een verbeterde versie 2 hiervan lijkt me wel wat. Lekker San Andreas spelenquote:Op donderdag 12 december 2013 23:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.iphoneclub.nl/(...)in-nederland-review/
Jammer, even een paar maanden wachten dus. 't Lijkt mij een leuk hebbeding en handig om mee te nemen (kan blijkbaar dus gewoon ingeklapt in je broekzak naast je iPhone) aangezien ik steeds meer en meer begin te gamen in het OV. Ook worden er steeds betere games uitgebracht voor iOS zoals Asphalt 8 en nieuwere GTA series.![]()
100 euro vind ik ook nog wel te doen, mocht zo'n ding dan echt van goede kwaliteit zijn en zo.![]()
Doet mij denken aan de tijd dat ik altijd met mijn PSP rondliep met GTA Liberty City/Vice City Stories of PES er in en 20 muzieknummers.quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:11 schreef OverRated het volgende:
[..]
Valt toch tegen ja. Maar deze knoppen layout lijkt me wel de fijnste van de paar controllers die er tot nu toe aangekondigd zijn. Een verbeterde versie 2 hiervan lijkt me wel wat. Lekker San Andreas spelen![]()
100 euro vind ik ook nog wel te doen, mocht zo'n ding dan echt van goede kwaliteit zijn en zo.![]()
![]()
Woohoo, iOS 7.1 B2 brengt een wat meer klassieker kalender terug en alles voelt wat sneller aan voor de rest.![]()
De vraag was voor iemand anders daar ik (zoals je misschien weet) geen iPhone heb.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:14 schreef o.us2.0 het volgende:
Breng hem terug naar jouw provider.
Maar bedankt i.i.g.allemaal voor de antwoorden. Vraag beantwoord.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2013 14:29:38 ]![]()
Iemand interesse in een tempered glass screenprotector voor de iPhone 5(S/C)? Ik heb er nog eentje over. Mag weg voor 12,50 Inc.
Ongebruikt uiteraard.![]()
Gelukkig. Ik keek al naar kalender alternatieven.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:53 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Woohoo, iOS 7.1 B2 brengt een wat meer klassieker kalender terug en alles voelt wat sneller aan voor de rest.![]()
WeekCal blijft de beste. Hele goede iOS 7-versie ook.quote:Op zondag 15 december 2013 13:05 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik keek al naar kalender alternatieven.For great justice!![]()
meh na een paar updates (gebruikte het vanaf het begin) werd het een zootje met te veel opties en informatie per cm^2quote:Op zondag 15 december 2013 15:10 schreef Q. het volgende:
[..]
WeekCal blijft de beste. Hele goede iOS 7-versie ook.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ik heb een vraagje en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb mijn iphone 4s pas een week of twee geleden overgezet naar ios 7 en ik merk dat sinds die tijd mijn icloud niet meer goed werkt.
Ik heb mijn foto's gesynchroniseerd zodat deze automatisch op mijn pc komen te staan als ik met wifi verbonden ben. Ik heb niks aan mijn instelling veranderd, maar toch verschijnen lang niet alle foto's in de foto stream op mijn pc. Het is niet dat er niks meer wordt overgezet, maar de helft ofzo werkt niet.
Als ik op mijn telefoon zelf naar mijn fotostream ga dan zie ik idd ongeveer de helft van de foto's van de afgelopen twee weken bij 'albums' staan. Bij het tabje 'fotos' staat ook niet alles, maar wel meer als bij 'albums'.
Heeft iemand een idee hoe dit kan en wat ik hieraan kan doen? Ik ben op dit moment namelijk foto's naar mezelf aan het mailen als ik ze nodig heb en dat schiet ook niet op.Aids.![]()
Okee, ik had het niet nauwkeurig geformuleerdquote:Op donderdag 12 december 2013 18:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euhhh, waar heb jij het over?
2. Die 'twee jaar' staat niet in de wet en is dus simpelweg onjuist. Je hebt recht op garantie gedurende de verwachte levensduur van een telefoon, dat is alles wat de wet zegt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
Omdat mijn iPhone 4s binnen de kortste keren leeg is wil ik een nieuwe batterij erin stoppen. Heeft iemand ervaring met die batterijen die op ebay verkocht worden? Of is dit pure bagger en moet ik een origineel apple ding halen?![]()
Wees verstandig en koop gewoon (ondanks dat het meer zal kosten) een origineel Apple ding.
Scheelt je een hoop gedoe als het verkeerd gaat.![]()
Dat. Ik zou de gok met een accu niet wagen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:00 schreef Iwanius het volgende:
Wees verstandig en koop gewoon (ondanks dat het meer zal kosten) een origineel Apple ding.
Scheelt je een hoop gedoe als het verkeerd gaat.![]()
Ik gebruik al maanden Cal, werkt prima.quote:Op zondag 15 december 2013 15:10 schreef Q. het volgende:
[..]
WeekCal blijft de beste. Hele goede iOS 7-versie ook.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Zorgen dat je om en nabij 30% altijd een oplader voor handen hebt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:31 schreef bjanaan het volgende:
Mijn IPhone (4S) valt steeds vaker uit bij 30% batterij.
Wat kan ik hier aan doen?Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Ik denk dat mijn batterij stuk is kan ik hiermee naar de Hi winkel of zou ik naar de Apple store moeten?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zorgen dat je om en nabij 30% altijd een oplader voor handen hebt.![]()
Als je nog garantie hebt zou ik langs de Apple Store gaan, veel betere servicequote:Op dinsdag 17 december 2013 14:36 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn batterij stuk is kan ik hiermee naar de Hi winkel of zou ik naar de Apple store moeten?![]()
Hi Fok!kers,
Na bijna 2 jaar trouwe dienst heb ik opeens een defect met mijn iPhone 4S uit maart 2012.
Als ik word gebeld kan ik de persoon aan de andere kant alleen verstaan als ik de iPhone op luidspreker zet. Haal ik dit er weer af dan hoor ik niets.
Ik heb al een harde reset geprobeerd en de fabrieksinstellingen hersteld maar dit heeft het probleem niet verholpen.
Tevens heb ik gebeld met Apple, maar die proberen je zoals gewoonlijk af te wimpelen met hun vage garantiepraatjes dat repareren ¤ 214,- kost ofzoiets en dat ik contact met zoeken met de verkopende partij, in dit geval de Vodafone shop in Leeuwarden.
Ik zal vanavond als ik klaar ben met werken proberen de iPhone te herstellen via iTunes of in de DFU modus te zetten.
Heeft iemand enig idee wat de oorzaak kan zijn van dit probleem? Er is geen water- of valschade aan de orde in ieder geval.
Het is een iPhone 4S met iOS 7.0.4. er is nooit een jailbreak of iets dergelijks toegepast.
Bij voorbaat dank voor de reacties!
~ CoeXisTYou Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
twitter:pod2g twitterde op zondag 22-12-2013 om 13:18:10The iOS 7 jailbreak is out!!! http://t.co/lWu8tbs1oP . Merry christmas to you all. (please backup your phone first, who knows…!) reageer retweet
![]()
Ik wilde het net postenquote:Op zondag 22 december 2013 13:27 schreef Pino112 het volgende:
twitter:pod2g twitterde op zondag 22-12-2013 om 13:18:10The iOS 7 jailbreak is out!!! http://t.co/lWu8tbs1oP . Merry christmas to you all. (please backup your phone first, who knows…!) reageer retweet
![]()
![]()
Als ik al griezelige iPhone ontploffings-verhalen hoor/lees, zie je altijd dat dat gebeurd is met een imitatie oplader uit bijvoorbeeld China. Just sayin'quote:Op maandag 16 december 2013 00:01 schreef Jahr00n het volgende:
Omdat mijn iPhone 4s binnen de kortste keren leeg is wil ik een nieuwe batterij erin stoppen. Heeft iemand ervaring met die batterijen die op ebay verkocht worden? Of is dit pure bagger en moet ik een origineel apple ding halen?
[edit: wellicht een ander verhaal als je de volledige batterij vervangt. (hoe wil je dat eigenlijk gaan doen?) ]Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Fuck. Konden ze niet even wachten tot 7.1? Nu wordt dit weer uitgesteld omdat ze eerst de exploits willen dichten.![]()
Snap het ook niet. iOS 7.1 komt in januari al.quote:Op zondag 22 december 2013 15:00 schreef RoW_0 het volgende:
Fuck. Konden ze niet even wachten tot 7.1? Nu wordt dit weer uitgesteld omdat ze eerst de exploits willen dichten.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Posts dat een gejailbreakt toestel niet meer opstart in 3...2....1....
[ Bericht 0% gewijzigd door Roel_Jewel op 22-12-2013 15:46:29 ]![]()
Gebrickte iPhones komen nauwelijks voor. Wel vieze truucjes van Apple die bij een nieuwe iOS een versie van iTunes vereist wat bijvoorbeeld niet gereleased is voor Windowsquote:Op zondag 22 december 2013 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Postst dat een gejailbreakt toestel niet meer opstart in 3...2....1....
/edit: en ja, poging één ging behoorlijk mis. En weer opnieeeeeeuw!
/edit2: mensen met Microsoft Security Essentials, disablen aub.
/edit3: werkt als een toeter.
[ Bericht 5% gewijzigd door RoW_0 op 22-12-2013 16:02:09 ]![]()
Yup, Chinese gebruikers krijgen vage sources in hun jailbreak omdat evasi0n team samengewerkt heeft met een vaag bedrijf. Ben benieuwd, @pod2g zal met uitleg komen vandaag/morgen.quote:Op zondag 22 december 2013 19:37 schreef Pino112 het volgende:
Uh, oke:
http://www.iphoneclub.nl/(...)r-evasi0n-jailbreak/And remember, respect is everything!![]()
Hmz.. mijn 5S gebruikt véél meer data met Facebook dan mijn 4S..
Heb alle apps uitgezet in mobiele data en daarna 1 voor 1 weer aan om zo dingen uit te kunnen sluiten enzo. Een keer refresh of timeline laden kost me zomaar 1,5MB.
Mijn internetgebruik (en FB-gebruik) is niet veranderd op m'n nieuwe telefoon.. Zou het echt zo kunen zijn dat de telefoon zoveel meer van FB vraagt? (was nu na een week al door m'n databundel heen, terwijl ik voorheen nauwlijks de helft opmaakte)I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Op de achtergrond verversen uitzetten?quote:Op zondag 22 december 2013 23:51 schreef E.T. het volgende:
Hmz.. mijn 5S gebruikt véél meer data met Facebook dan mijn 4S..
Heb alle apps uitgezet in mobiele data en daarna 1 voor 1 weer aan om zo dingen uit te kunnen sluiten enzo. Een keer refresh of timeline laden kost me zomaar 1,5MB.
Mijn internetgebruik (en FB-gebruik) is niet veranderd op m'n nieuwe telefoon.. Zou het echt zo kunen zijn dat de telefoon zoveel meer van FB vraagt? (was nu na een week al door m'n databundel heen, terwijl ik voorheen nauwlijks de helft opmaakte)
Tevens heb ik altijd m'n bedenkingen bij de betrouwbaarheid van metingen van dataverbruik.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
staat uitquote:Op zondag 22 december 2013 23:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Op de achtergrond verversen uitzetten?
Tevens heb ik altijd m'n bedenkingen bij de betrouwbaarheid van metingen van dataverbruik.![]()
en ja, hoezeer ik ook m'n bedenkingen kan hebben.. Ik ben wel steeds binnen no-time door m'n bundel heen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Waar staat dat?quote:Op zondag 22 december 2013 23:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Op de achtergrond verversen uitzetten?![]()
![]()
Instellingen ->.algemeen -> ververs apps op achtergrondquote:I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Geen problemen met WhatsApp of gaat dat per app?quote:Op zondag 22 december 2013 23:58 schreef E.T. het volgende:
[..]
Instellingen ->.algemeen -> ververs apps op achtergrond![]()
het heeft niets met pushberichten (whatsapp) te maken![]()
gaat puur om bijv. vernieuwen van je timeline, fok vernieuwen, buienradar bijwerken, etc en dat terwijl je de apps niet helemaal uitgezet hebt maar ze op de achtergrond nog hangen.I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Dus je kan WhatsApp en FB Messages uitzetten en toch nog alles gepusht krijgen?quote:Op maandag 23 december 2013 00:10 schreef E.T. het volgende:
het heeft niets met pushberichten (whatsapp) te maken![]()
gaat puur om bijv. vernieuwen van je timeline, fok vernieuwen, buienradar bijwerken, etc en dat terwijl je de apps niet helemaal uitgezet hebt maar ze op de achtergrond nog hangen.![]()
Yep. Push berichten worden verwerkt door een aparte service op iOS zelf die altijd draait. Push berichten worden afgehandeld door de servers van Apple.quote:Op maandag 23 december 2013 00:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dus je kan WhatsApp en FB Messages uitzetten en toch nog alles gepusht krijgen?
For great justice!![]()
Ik heb nu ook een iPhone 5S, gekocht in New York
Nu alleen nog mijn simkaart knippen, Vodafone vraagt 20 euro voor een nieuwe![]()
![]()
Gaat ie weerquote:Op zondag 22 december 2013 15:23 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Gebrickte iPhones komen nauwelijks voor. Wel vieze truucjes van Apple die bij een nieuwe iOS een versie van iTunes vereist wat bijvoorbeeld niet gereleased is voor Windows
/edit: en ja, poging één ging behoorlijk mis. En weer opnieeeeeeuw!
/edit2: mensen met Microsoft Security Essentials, disablen aub.
/edit3: werkt als een toeter.
Tot februari dit keer?Zit er dan ook pas per iOS7 in.quote:Op maandag 23 december 2013 00:09 schreef o.us2.0 het volgende:
Never mind, ik zie het al.
Al jaren werk ik met iOS en dit wist ik niet.
Heb laatst ook inderdaad een nieuw SIM-kaartje moeten halen bij Vodafone.quote:Op maandag 23 december 2013 08:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb nu ook een iPhone 5S, gekocht in New York
Nu alleen nog mijn simkaart knippen, Vodafone vraagt 20 euro voor een nieuwe
Had eerder naar Vodafone gebeld, zij zeiden dat ik best een nieuw SIM-kaartje kon halen in verband met mogelijk verbindingsproblemen en wat niet allemaal.
Ik zoiets van, dan haal ik wel een nieuwe. 20 euro ben je dan inderdaad kwijt![]()
![]()
Ik zoek nog steeds nieuwe oordopjes voor bij mijn iPhone (4S) en iPad (mini Retina). Liefst 1 met microfoon, trackbediening en volume in het snoer. En qua volume geen schuifje maar 1 die echt het volume van de iPhone bedient. Iemand tips voor zo rond de 50 euro?![]()
Waar bekijk je het dataverbruik? Op de iPhone kan je het ook verbruik per app zien via Instellingen > Mobiel netwerk. Daar onderaan staat het verbruik per app.quote:Op zondag 22 december 2013 23:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
staat uit![]()
en ja, hoezeer ik ook m'n bedenkingen kan hebben.. Ik ben wel steeds binnen no-time door m'n bundel heenTen percent faster with a sturdier frame![]()
Daar kijk ik ook..quote:Op maandag 23 december 2013 09:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar bekijk je het dataverbruik? Op de iPhone kan je het ook verbruik per app zien via Instellingen > Mobiel netwerk. Daar onderaan staat het verbruik per app.
en dat tellertje vliegt omhoog zodra ik facebook open.
en heel duidelijk sinds m'n nieuwe 5S
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Vanmiddag de boel even terugzetten naar fabrieksinstellingen
Mooie upgradequote:Op maandag 23 december 2013 11:38 schreef Q. het volgende:
Tim kan tevreden zijn: 5S en Mini Retina besteld.. Hier naar 5S en Air gegaan.
![]()
Waar heb je het nou over. Ik heb een iPhone sinds 2007, nooit gebrickt of whatsoever. Ik vond het alleen lame van apple dat iTunes gewoon niet op tijd geüpdate was.quote:Op maandag 23 december 2013 08:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gaat ie weer
Tot februari dit keer?
[..]
Zit er dan ook pas per iOS7 in.![]()
Nice, Q. Hier mad love voor de iPad mini Retina. Geweldig ding.quote:Op maandag 23 december 2013 11:38 schreef Q. het volgende:
Tim kan tevreden zijn: 5S en Mini Retina besteld.![]()
Dat ik je weer zie huilen en je nu weer zie huilen dat je dat nooit hebt gedaan in dit topic. Poster in dezelfde post overigens zelfde laken een pak.quote:Op maandag 23 december 2013 12:48 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over. Ik heb een iPhone sinds 2007, nooit gebrickt of whatsoever. Ik vond het alleen lame van apple dat iTunes gewoon niet op tijd geüpdate was.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Wat lul je nou allemaal? Ik volg je helemaal niet manquote:Op maandag 23 december 2013 17:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat ik je weer zie huilen en je nu weer zie huilen dat je dat nooit hebt gedaan in dit topic. Poster in dezelfde post overigens zelfde laken een pak.Waar de fuck heb jij last van?
Heb jij moeite met begrijpend lezen? Het werkt perfect
[ Bericht 5% gewijzigd door RoW_0 op 23-12-2013 17:40:49 ]![]()
Ik heb nu de Mini 1, die is al mietersch maar wil graag eens een iPad met Retina.quote:Op maandag 23 december 2013 12:49 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nice, Q. Hier mad love voor de iPad mini Retina. Geweldig ding.
For great justice!![]()
Same here.. ik heb in twee weken tijden het dubbele verbruikt van wat ik normaal gebruik, terwijl ik geen gekke dingen heb gedaanquote:Op zondag 22 december 2013 23:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
staat uit![]()
en ja, hoezeer ik ook m'n bedenkingen kan hebben.. Ik ben wel steeds binnen no-time door m'n bundel heen. Zo vreemd. Dus ik ben nieuwsgierig: Heeft het terugzetten naar de fabrieksinstellingen geholpen bij jou?
![]()
Weet ik nog niet.. ben nog niet buiten geweestquote:Op maandag 23 december 2013 18:25 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Same here.. ik heb in twee weken tijden het dubbele verbruikt van wat ik normaal gebruik, terwijl ik geen gekke dingen heb gedaan. Zo vreemd. Dus ik ben nieuwsgierig: Heeft het terugzetten naar de fabrieksinstellingen geholpen bij jou?
![]()
Nee, hij is net klaar met terugzetten van alles.. zal vanavond even testen
Zit je ook bij T-Mobile?quote:Op maandag 23 december 2013 18:25 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Same here.. ik heb in twee weken tijden het dubbele verbruikt van wat ik normaal gebruik, terwijl ik geen gekke dingen heb gedaan. Zo vreemd. Dus ik ben nieuwsgierig: Heeft het terugzetten naar de fabrieksinstellingen geholpen bij jou?
![]()
Werkend geheugen.quote:I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ik zit bij tmobile en heb het probleem ook. Heb altijd een galaxy s2 gegad en had altijd ruim 150 mb over, nu afgelopen zaterdag was het op. Nieuwe factuurmaand begint pas 9 januari...quote:![]()
iPhone 5S binnen.![]()
Kan hem alleen nog niet gebruiken omdat Hi een week levertijd heeft voor een nieuwe SIM.Heb hem vorige week al besteld.
Paupers.For great justice!![]()
http://www.airportal.de/n(...)_SIM_to_Nano_SIM.pdfquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:40 schreef Q. het volgende:
iPhone 5S binnen.![]()
Kan hem alleen nog niet gebruiken omdat Hi een week levertijd heeft voor een nieuwe SIM.Heb hem vorige week al besteld.
Paupers.2000 light years from home![]()
Hmm jailbreaken via xp wil helaas niet. In evasi0n 7.0 is een fout opgetreden en moet worden afgesloten.'t is pas sport as dr benzine in mot! http://www.youtube.com/watch?v=qsRncRwKvWY![]()
Beetje te tricky, zometeen heb ik helemaal niets meer. Ik wacht wel twee daagjes.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
http://www.airportal.de/n(...)_SIM_to_Nano_SIM.pdfFor great justice!![]()
Verstandig, mijn Vodafone sim heb ik zo ook verneuktquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Beetje te tricky, zometeen heb ik helemaal niets meer. Ik wacht wel twee daagjes..
![]()
Want het was oh zo makkelijk en dat kon echt never nooit niet fout gaan!quote:
Gelukkig kreeg ik bij de Vodafone winkel zo een nieuwe mee (sowieso lomp dat je een normale SIM bij een iPad mini levert).
![]()
Dat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Vodafone winkel roeleert. Je loopt naar binnen en 2 minuten later sta je buiten met je nieuwe sim.![]()
Ik heb er dus al eentje in de bestelling staan bij Hi ivm verlenging contract. Maar ben even bij de bijknipturkgeweest en hij doet het nu.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Vodafone winkel roeleert. Je loopt naar binnen en 2 minuten later sta je buiten met je nieuwe sim.
For great justice!![]()
Ij had gister ook mijn sim laten knippen tot nano sim bij de lokale telefoonturkquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er dus al eentje in de bestelling staan bij Hi ivm verlenging contract. Maar ben even bij de bijknipturkgeweest en hij doet het nu.
Schijnbaar had die verkeerd geknipt kon ik nog 20 euro betalen bij Vodafone![]()
![]()
Het verschilt ook per belturk he.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:13 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ij had gister ook mijn sim laten knippen tot nano sim bij de lokale telefoonturk
Schijnbaar had die verkeerd geknipt kon ik nog 20 euro betalen bij Vodafone![]()
Je kan het wel proberen, als het mislukt krijg je alsnog die nieuwe toch?quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Beetje te tricky, zometeen heb ik helemaal niets meer. Ik wacht wel twee daagjes.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Okee, ik heb mn oude iPhone gebackuped en terug gezet op de nieuwe maar ik moet nu alle apps opnieuw kopen omdat ik blijkbaar niet Transfer Purchases heb gedaan. Krijg ik dat nog gefixted? De oude iPhone is inmiddels gewist.For great justice!![]()
vreemd, zelfde iTunes account gebruikt?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:58 schreef Q. het volgende:
Okee, ik heb mn oude iPhone gebackuped en terug gezet op de nieuwe maar ik moet nu alle apps opnieuw kopen omdat ik blijkbaar niet Transfer Purchases heb gedaan. Krijg ik dat nog gefixted? De oude iPhone is inmiddels gewist.
Heb je ingelogged in iTunes store/Appstore?In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Yep en yep, heb maar 1 account.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
vreemd, zelfde iTunes account gebruikt?
Heb je ingelogged in iTunes store/Appstore?For great justice!![]()
Heel raar. Geen idee, zou de klantenservice even vragenquote:In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Als je via iCloud terugzet worden de apps normaal gesproken vanuit de Store opnieuw gedownload...quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:58 schreef Q. het volgende:
Okee, ik heb mn oude iPhone gebackuped en terug gezet op de nieuwe maar ik moet nu alle apps opnieuw kopen omdat ik blijkbaar niet Transfer Purchases heb gedaan. Krijg ik dat nog gefixted? De oude iPhone is inmiddels gewist.![]()
Dat had ik ook, eerst was er niks overgezet. Na een reboot stonden alle apps er weer in, maar moest ik ze per stuk opnieuw installerenquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:07 schreef Q. het volgende:
Het heeft zichzelf na een reboot opgelost..
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!![]()
Vooruitgang FTW!quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat had ik ook, eerst was er niks overgezet. Na een reboot stonden alle apps er weer in, maar moest ik ze per stuk opnieuw installeren.
Skaai!!
For great justice!![]()
Je zal nooit apps opnieuw hoeven kopen, je kan ze altijd gewoon opnieuw downloaden.2000 light years from home![]()
iTunes gift card?quote:Op woensdag 25 december 2013 11:50 schreef bjanaan het volgende:
Een ¤25.- dixons bon gekregen voor kerst wie weet of ik daar wat leuks voor de 5S van kan halen?2000 light years from home![]()
Ynske
![]()
Bedankt voor de zon...![]()
contact opnemen met iTunes Store Support als t goed is kunnen die nog wat voor je betekenen.quote:Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Korting voor een (audio)dock gebruiken.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:50 schreef bjanaan het volgende:
Een ¤25.- dixons bon gekregen voor kerst wie weet of ik daar wat leuks voor de 5S van kan halen?And remember, respect is everything!![]()
Ik wel, en ben ook door mijn bundel heen, waar ik daarvoor nog NOOIT heengegaan ben..En dat 10 dagen nadat de nieuwe maand inging.... T-Mobilequote:
gelukkig ga ik vanaf maart over naar Ziggo voor 15 euries
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
Ik merk dat mijn nieuwe iPhone zich niet tot 100% oplaad hij gaat niet verder dan 99%
Is dat een bekend "probleem"?![]()
Is al opgelost inmiddels, vanzelf.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
contact opnemen met iTunes Store Support als t goed is kunnen die nog wat voor je betekenen.For great justice!![]()
Als er genoeg apps open staan gaat die van mij ook niet verder dan 99%quote:Op woensdag 25 december 2013 23:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik merk dat mijn nieuwe iPhone zich niet tot 100% oplaad hij gaat niet verder dan 99%
Is dat een bekend "probleem"?![]()
Wat is een gratis (of goedkope) app om te navigeren naar Duitsland? Dus mappen downloaden en navigeren.![]()
Ynske
![]()
Bedankt voor de zon...![]()
ja batterij kalibrerenquote:Op woensdag 25 december 2013 23:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Is dat een bekend "probleem"?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Navfreequote:Op donderdag 26 december 2013 01:12 schreef RoW_0 het volgende:
Wat is een gratis (of goedkope) app om te navigeren naar Duitsland? Dus mappen downloaden en navigeren.Shuffle up and deal!!!![]()
Als je een JB doet en reboot dan werken veel standaard ios apps niet meer dus kijk uit.
Wie weet een goed alternatief voor de mailapp? Dus met pop support.Shuffle up and deal!!!![]()
Welke apps doen het niet?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:32 schreef mirelia het volgende:
Als je een JB doet en reboot dan werken veel standaard ios apps niet meer dus kijk uit.
Wie weet een goed alternatief voor de mailapp? Dus met pop support.And remember, respect is everything!![]()
Boxer, imho perfect met zakelijk mail. Je voert alleen het adres en wachtwoord in en de app doet de rest.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:32 schreef mirelia het volgende:
Wie weet een goed alternatief voor de mailapp? Dus met pop support.![]()
volgens mij heeft die geen pop ondersteuning. Voor zakelijk gebruik ik OWA en voor gmail mailboxquote:Op donderdag 26 december 2013 15:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Boxer, imho perfect met zakelijk mail. Je voert alleen het adres en wachtwoord in en de app doet de rest.Shuffle up and deal!!!![]()
Wazequote:Op donderdag 26 december 2013 01:12 schreef RoW_0 het volgende:
Wat is een gratis (of goedkope) app om te navigeren naar Duitsland? Dus mappen downloaden en navigeren.Op maandag 22 oktober 2012 17:04 schreef HilaryBanks het volgende:
Nee, dat is lekker realisitsch. Wat verwacht je van mij dat ik een medicijn uitvind die AIDS heelt ofzo?![]()
het is opgelost. Appsync was de boosdoenerquote:Op donderdag 26 december 2013 13:32 schreef mirelia het volgende:
Wie weet een goed alternatief voor de mailapp? Dus met pop support.Shuffle up and deal!!!![]()
Ik zit hier met AppSync en werkt prima. Welke repo had je?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:59 schreef mirelia het volgende:
[..]
het is opgelost. Appsync was de boosdoenerAnd remember, respect is everything!![]()
sinfullquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:03 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Ik zit hier met AppSync en werkt prima. Welke repo had je?Shuffle up and deal!!!![]()
heilig boontje!quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
Appsync.. De paupers zijn weer lekker aan het stelenShuffle up and deal!!!![]()
Iemand enig idee hoe die JB-tweak heet waarmee je je providernaam kan wijzigen?
En kan iemand uitleggen welke apps het niet meer doen onder een JB? Ik gebruik Apple Maps bijvoorbeeld toch nooit.![]()
@o.us2.0 ik heb dat "vroeger" gedaan door Carriereditor te gebruiken of zoiets dergelijks
Daarmee had ik zo'n kek Apple-logotje bovenin
Tegenwoordig met mijn iPhone5 ga ik (nog) niet Jailbreaken trouwens, werkt allemaal nog niet zo lekker heb ik vernomen
![]()
http://www.idownloadblog.(...)ed-to-support-ios-7/quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:13 schreef o.us2.0 het volgende:
En kan iemand uitleggen welke apps het niet meer doen onder een JB? Ik gebruik Apple Maps bijvoorbeeld toch nooit.![]()
Dank jullie wel heren! Appreciate it.Lol, ik betaal altijd voor mijn apps. Ben geen sloeber. Er zijn een aantal tweaks dat ik zelf wil doorspelen, dit is er maar 1 van.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:40 schreef Merkie het volgende:
JB is echt onnodig tenzij je illegale apps wilt.![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:40 schreef Merkie het volgende:
JB is echt onnodig tenzij je illegale apps wilt..
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Alle default apps doen het inmiddels onder jailbreak. Er waren veel meldingen van defecte Weather apps maar daar zijn fixes voor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:13 schreef o.us2.0 het volgende:
En kan iemand uitleggen welke apps het niet meer doen onder een JB? Ik gebruik Apple Maps bijvoorbeeld toch nooit.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Iemand weet hoe je voicecontrol kunt uitzetten? Ik druk in de broekzak steeds de homeknop in
't is pas sport as dr benzine in mot! http://www.youtube.com/watch?v=qsRncRwKvWY![]()
Onbegrijpelijk dat je dat voor elkaar krijgt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:28 schreef ivar92 het volgende:
Iemand weet hoe je voicecontrol kunt uitzetten? Ik druk in de broekzak steeds de homeknop inTen percent faster with a sturdier frame![]()
Weet een van jullie of er al een el cheapo variant is van een lightning-naar-30-pin adapter? En zo nee, komt die waarschijnlijk nog wel?
Die officiële van Apple is gewoon 40 euro en dat vind ik echt belachelijk veel geld voor zo'n stekkertje![]()
![]()
Lekker belangrijk ook, die "tweaks".quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:44 schreef o.us2.0 het volgende:
Dank jullie wel heren! Appreciate it.
[..]
Lol, ik betaal altijd voor mijn apps. Ben geen sloeber. Er zijn een aantal tweaks dat ik zelf wil doorspelen, dit is er maar 1 van.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Idem dito geldt voor jouw mening.quote:Op zondag 29 december 2013 01:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lekker belangrijk ook, die "tweaks".![]()
Die discussie is hier al zo vaak gevoerd. Bah.quote:Op zondag 29 december 2013 01:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lekker belangrijk ook, die "tweaks".
De een vindt het prettig om z'n iPhone aan te passen, de ander ziet het nut er niet van in. Dit loopt altijd uit op JB'ers die uit gaan leggen waarom ze bepaalde tweaks gebruiken en niet-JB'ers die reageren met 'Dan koop je toch een telefoon met Android![]()
'
![]()
Open een topic, maar bij elke JB is het pagina's lang gejank over stabiliteit en tips uitwisselen, das best vervelend als je heel die JB niet hoeft.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Okee.quote:Op zondag 29 december 2013 01:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lekker belangrijk ook, die "tweaks".![]()
Nope, als die dingen niet gecertificeerd zijn door Apple (en dus duur want licentie-kosten) werken ze niet meer onder iOS 7, dat is ook zo met Lightning-stekkers.quote:Op zondag 29 december 2013 00:47 schreef Stante het volgende:
Weet een van jullie of er al een el cheapo variant is van een lightning-naar-30-pin adapter? En zo nee, komt die waarschijnlijk nog wel?
Die officiële van Apple is gewoon 40 euro en dat vind ik echt belachelijk veel geld voor zo'n stekkertjeFor great justice!![]()
Zijn er überhaupt wel 3rd party licenties uitgereikt voor dat soort dingen? Ben het er mee eens dat 40 euro aan de forse kant is maar 15 of 20 euro voor een logitech of sweex ofzoiets vind ik prima. Niet alles hoeft voor 89 cent uit China te komen.![]()
Daar kwam ik ook pijnlijk achter. De kinderen hadden zo'n gamechanger met de kerst gekregen en ik had nog een chinese stekker liggen. Helaas met geen mogelijkheid de nieuwe iPad aan de praat te krijgen.quote:Op zondag 29 december 2013 11:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Nope, als die dingen niet gecertificeerd zijn door Apple (en dus duur want licentie-kosten) werken ze niet meer onder iOS 7, dat is ook zo met Lightning-stekkers.![]()
Ik had gelukkig maar 1 goedkoop lightning stekkertje maar die kon ik ook weggooien.quote:Op zondag 29 december 2013 12:45 schreef Coelho het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook pijnlijk achter. De kinderen hadden zo'n gamechanger met de kerst gekregen en ik had nog een chinese stekker liggen. Helaas met geen mogelijkheid de nieuwe iPad aan de praat te krijgen.For great justice!![]()
Onzin, kijk maar op eBay. Er zijn al heel lang goedkope kabels die iOS 7 devices voor de gek houden en dus gewoon opladen.quote:Op zondag 29 december 2013 11:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Nope, als die dingen niet gecertificeerd zijn door Apple (en dus duur want licentie-kosten) werken ze niet meer onder iOS 7, dat is ook zo met Lightning-stekkers.![]()
Voorbeeld? Er zijn zo veel stekker adsquote:Op zondag 29 december 2013 13:06 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Onzin, kijk maar op eBay. Er zijn al heel lang goedkope kabels die iOS 7 devices voor de gek houden en dus gewoon opladen..
[ Bericht 8% gewijzigd door Erasmus op 29-12-2013 13:10:02 ]![]()
Iemand ervaring met het uit laten voeren van een kleine reparatie. Mijn aan- en uitknop is kaduuk van mijn 5, heb geen Apple care, en kan het eigenlijk niet missen, ivm werk.
Wat kan ik het beste doen? Een of andere reparatie dienst? Via de istore? Of gewoon laten insturen?![]()
lokale turk.quote:Op maandag 30 december 2013 01:05 schreef Poepoog het volgende:
Iemand ervaring met het uit laten voeren van een kleine reparatie. Mijn aan- en uitknop is kaduuk van mijn 5, heb geen Apple care, en kan het eigenlijk niet missen, ivm werk.
Wat kan ik het beste doen? Een of andere reparatie dienst? Via de istore? Of gewoon laten insturen?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
De telefoonturk om de hoek proberen. Waarschijnlijk kan je ook nog even gratis tijd doden in zijn internetcafe.quote:Op maandag 30 december 2013 01:05 schreef Poepoog het volgende:
Wat kan ik het beste doen? Een of andere reparatie dienst? Via de istore? Of gewoon laten insturen?![]()
hoe oud is hij? Jonger dan 1 jaar?quote:Op maandag 30 december 2013 01:05 schreef Poepoog het volgende:
Wat kan ik het beste doen? Een of andere reparatie dienst? Via de istore? Of gewoon laten insturen?
Dan versneld vervangen voor 30 euroToday is life -
Dale Carnegie![]()
Ik heb een klein probleempje. Er staan wat fotomappen op mijn iPhone, maar ik kan ze niet verwijderen. De foto's in de mappen kan ik ook niet los verwijderen. Heb geprobeerd om een oplossing te googelen, maar ik krijg die krengen maar niet weg.
Iemand een idee?![]()
je kunt in de instellingen alle foto's wissen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:29 schreef Azorius het volgende:
Ik heb een klein probleempje. Er staan wat fotomappen op mijn iPhone, maar ik kan ze niet verwijderen. De foto's in de mappen kan ik ook niet los verwijderen. Heb geprobeerd om een oplossing te googelen, maar ik krijg die krengen maar niet weg.
Iemand een idee?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ergens op de iPhone zelf? Ik heb al allerlei 'verwijder' dingetjes geprobeerd, maar echt niets heeft het gewenste effect.quote:Op dinsdag 31 december 2013 12:43 schreef Ynske het volgende:
[..]
je kunt in de instellingen alle foto's wissen.![]()
instellingen > algemeen > info > foto's > sliden naar links en kiezen voor verwijderenquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:49 schreef Azorius het volgende:
[..]
Ergens op de iPhone zelf? Ik heb al allerlei 'verwijder' dingetjes geprobeerd, maar echt niets heeft het gewenste effect.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Foto's gaven geen krimp. Heb alles maar verwijderd en opnieuw geconfigureerd. Jaren terug was de software van Apple nog heel overzichtelijk, maar ze zijn erin geslaagd om alles 3x zo moeilijk te makenquote:Op dinsdag 31 december 2013 12:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
instellingen > algemeen > info > foto's > sliden naar links en kiezen voor verwijderen.
![]()
Fotomanagement is een ramp op de iPhone. iCloud maakt het alleen maar nog ingewikkelder (als het werkt is het wel handig).quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:08 schreef Azorius het volgende:
[..]
Foto's gaven geen krimp. Heb alles maar verwijderd en opnieuw geconfigureerd. Jaren terug was de software van Apple nog heel overzichtelijk, maar ze zijn erin geslaagd om alles 3x zo moeilijk te maken.
Dit moet echt nodig op de schop. Foto's moeten gewoon beheerd worden à la Dropbox: lokaal syncen én cloudopslag voor alle foto's. En dan graag beheerbaar maken via iCloud.com.Eventueel alleen de meest recente 1000 foto's lokaal opslaan i.v.m. capaciteitsissues.
Ik heb medelijden met de miljoenen kinderen wiens jeugd opgeslagen wordt op iPhones en iPads waarvan de ouders niet weten hoe dit fatsoenlijk te backuppen (en dus in de komende 20 jaar vroeg of laat een keer zullen verdwijnen).Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ik sync alle foto's en video's met dropbox, direct via de telefoon. Deed ik ook al met mijn Android. Lekker systeemonafhankelijk, wel zo handig.![]()
Op mijn oude telefoon kon ik foto's, muziek en video's gewoon in een mapje plakken of slepen zonder gebruik te maken van software. Kwestie van telefoon aan de computer linken en het bestandenmapje van de telefoon openen. Net zoals je ook gewoon mapjes in windows kan aanmaken etc etc.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Fotomanagement is een ramp op de iPhone. iCloud maakt het alleen maar nog ingewikkelder (als het werkt is het wel handig).
Dit moet echt nodig op de schop. Foto's moeten gewoon beheerd worden à la Dropbox: lokaal syncen én cloudopslag voor alle foto's. En dan graag beheerbaar maken via iCloud.com.Eventueel alleen de meest recente 1000 foto's lokaal opslaan i.v.m. capaciteitsissues.
Ik heb medelijden met de miljoenen kinderen wiens jeugd opgeslagen wordt op iPhones en iPads waarvan de ouders niet weten hoe dit fatsoenlijk te backuppen (en dus in de komende 20 jaar vroeg of laat een keer zullen verdwijnen).
Niks dropbox of iTunes. Volgende keer misschien toch kijken naar een windows phone.
![]()
Doe ik ook inderdaad, maar ik snap niet waarom Dropbox deze oplossing wel kan bieden en Apple niet.quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:44 schreef Aventura het volgende:
Ik sync alle foto's en video's met dropbox, direct via de telefoon. Deed ik ook al met mijn Android. Lekker systeemonafhankelijk, wel zo handig.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
op Windows is een iPhone gewoon een camera met een foto folderquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:39 schreef Azorius het volgende:
[..]
Op mijn oude telefoon kon ik foto's, muziek en video's gewoon in een mapje plakken of slepen zonder gebruik te maken van software. Kwestie van telefoon aan de computer linken en het bestandenmapje van de telefoon openen. Net zoals je ook gewoon mapjes in windows kan aanmaken etc etc.
Niks dropbox of iTunes. Volgende keer misschien toch kijken naar een windows phone.
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Daarnaast gaat het erom dat het gewoon een gedoe is. Ik wil gewoon dat alles overal hetzelfde is. Als ik een week op vakantie ben, dan wil ik gewoon foto's maken. Na dat ene weekje wil ik ze kunnen groeperen in een album, op welk apparaat dan ook, en dan wil ik dat het op al mijn apparaten ook daadwerkelijk in een album staat, zonder gedoe. Dat kan alleen met een fatsoenlijke cloud dienst. Google is daar hard op weg naar toe. Google Plus slaat al je foto's op in oorspronkelijke kwaliteit en je kan foto's in mapjes zetten. De foto-applicatie is sinds Android 4.4 ook direct hieraan gekoppeld. Best ideaal.quote:Op dinsdag 31 december 2013 14:59 schreef n8n het volgende:
[..]
op Windows is een iPhone gewoon een camera met een foto folderTen percent faster with a sturdier frame![]()
Dropbox slaat (bij mij) ook niet alle foto's/video's op! Maar een bepaald aantal!quote:Op dinsdag 31 december 2013 13:44 schreef Aventura het volgende:
Ik sync alle foto's en video's met dropbox, direct via de telefoon. Deed ik ook al met mijn Android. Lekker systeemonafhankelijk, wel zo handig.
ja, ik heb genoeg ruimte vrij op Dropbox![]()
kunnen ze wel naar Apple heeft iPhoto waar je foto's in komen. Database versus folders, bent altijd nog vrij om dropbox te gebruikenquote:Op dinsdag 31 december 2013 14:51 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe ik ook inderdaad, maar ik snap niet waarom Dropbox deze oplossing wel kan bieden en Apple niet.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
met een Mac en op m'n Apple tv heb ik dat ook sinds m'n eerste iPhone. Voor ieder wat wilsquote:Op dinsdag 31 december 2013 15:08 schreef TC03 het volgende:
[..]
Daarnaast gaat het erom dat het gewoon een gedoe is. Ik wil gewoon dat alles overal hetzelfde is. Als ik een week op vakantie ben, dan wil ik gewoon foto's maken. Na dat ene weekje wil ik ze kunnen groeperen in een album, op welk apparaat dan ook, en dan wil ik dat het op al mijn apparaten ook daadwerkelijk in een album staat, zonder gedoe. Dat kan alleen met een fatsoenlijke cloud dienst. Google is daar hard op weg naar toe. Google Plus slaat al je foto's op in oorspronkelijke kwaliteit en je kan foto's in mapjes zetten. De foto-applicatie is sinds Android 4.4 ook direct hieraan gekoppeld. Best ideaal.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Moet niet uitmaken.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:22 schreef n8n het volgende:
[..]
kunnen ze wel naar Apple heeft iPhoto waar je foto's in komen. Database versus folders, bent altijd nog vrij om dropbox te gebruikenHeb je niet hoor, alleen de laatste 1000 foto's oid worden gesynct en de rest niet. Tenminste, dat dacht ik? Leg mij eens uit hoe het precies werkt. Heb zelf geen Mac namelijk.quote:Op dinsdag 31 december 2013 16:23 schreef n8n het volgende:
[..]
met een Mac en op m'n Apple tv heb ik dat ook sinds m'n eerste iPhone. Voor ieder wat wils
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
laatste 1000 ja. Alles synct wel met iPhoto dus je hebt wel overal alles. 1000 is voor back-up, alleen op m'n Apple tv kan ik niet verder dan 1000 terugquote:Op dinsdag 31 december 2013 17:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Moet niet uitmaken.
[..]
Heb je niet hoor, alleen de laatste 1000 foto's oid worden gesynct en de rest niet. Tenminste, dat dacht ik? Leg mij eens uit hoe het precies werkt. Heb zelf geen Mac namelijk.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Wat gebeurt er als je nu foto's uit 2011 in een mapje zet bij iPhoto? Synchroniseert dat automatisch met je iPhone?quote:Op dinsdag 31 december 2013 18:19 schreef n8n het volgende:
[..]
laatste 1000 ja. Alles synct wel met iPhoto dus je hebt wel overal alles. 1000 is voor back-up, alleen op m'n Apple tv kan ik niet verder dan 1000 terugTen percent faster with a sturdier frame![]()
dat moet wel kunnen, kan er ook een photostream van maken die ik eventueel ook kan publiceren als een soort fotoboek websitequote:Op dinsdag 31 december 2013 21:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als je nu foto's uit 2011 in een mapje zet bij iPhoto? Synchroniseert dat automatisch met je iPhone?“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Ja dat kan ik ook op Windows. Maar het is dus niet dat alles overal 100% hetzelfde is.quote:Op woensdag 1 januari 2014 13:14 schreef n8n het volgende:
[..]
dat moet wel kunnen, kan er ook een photostream van maken die ik eventueel ook kan publiceren als een soort fotoboek website
Het valt mij op dat bij het opladen van de batterij de laatste procentjes extreem langzaam gaan (bij de 5s). Hebben anderen dit ook?![]()
laad hij wel tot de 100%\?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:22 schreef PLAE@ het volgende:
Het valt mij op dat bij het opladen van de batterij de laatste procentjes extreem langzaam gaan (bij de 5s). Hebben anderen dit ook?Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ik zit vast aan een 2-jarig abonnement maar het toestel staat me niet meer aan. Ik zat te denken om een iPhone te kopen en daar mijn simkaart in te doen. Maar nu heb ik vernomen dat in een iPhone een hele andere simkaart gaat, kan ik dat gewoon bij Hi regelen en gaan ze verder niet moeilijk doen?![]()
jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:41 schreef DolLy_2O13 het volgende:
Ik zit vast aan een 2-jarig abonnement maar het toestel staat me niet meer aan. Ik zat te denken om een iPhone te kopen en daar mijn simkaart in te doen. Maar nu heb ik vernomen dat in een iPhone een hele andere simkaart gaat, kan ik dat gewoon bij Hi regelen en gaan ze verder niet moeilijk doen?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dat is met bijna alle Apple apparatuur zo.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:22 schreef PLAE@ het volgende:
Het valt mij op dat bij het opladen van de batterij de laatste procentjes extreem langzaam gaan (bij de 5s). Hebben anderen dit ook?![]()
Ik heb recentlijk fruitninja HD gekocht voor mijn iPad Mini, en toen wilde ik hem op mijn iPhone 5 installeren maar er stond dat ik ervoor moest betalen, ik dacht en hoopte dat het zichzelf zou oplossen want Apple of de gamereseller ziet toch dat ik 2 keer betaald hebt voor 1 game op 1 account? Ik heb 2 bevestigingsmailtjes dat ik hem 2 keer heb gekocht. Het is maar 89 ct dus ik ga er niet dood aan maar hoe zit dit nu precies?Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
Niks van gemerkt hoor, alles werkt gewoon en is ook stabiel.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:32 schreef mirelia het volgende:
Wie weet een goed alternatief voor de mailapp? Dus met pop support.Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_![]()
HD-versies werken alleen op de iPad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 04:23 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb recentlijk fruitninja HD gekocht voor mijn iPad Mini, en toen wilde ik hem op mijn iPhone 5 installeren maar er stond dat ik ervoor moest betalen, ik dacht en hoopte dat het zichzelf zou oplossen want Apple of de gamereseller ziet toch dat ik 2 keer betaald hebt voor 1 game op 1 account? Ik heb 2 bevestigingsmailtjes dat ik hem 2 keer heb gekocht. Het is maar 89 ct dus ik ga er niet dood aan maar hoe zit dit nu precies?For great justice!![]()
Deze app-ontwikkelaar naait je door twee verschillende apps ervan te maken voor iPad/iPhone. Weinig aan te doen..quote:Op donderdag 2 januari 2014 04:23 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb recentlijk fruitninja HD gekocht voor mijn iPad Mini, en toen wilde ik hem op mijn iPhone 5 installeren maar er stond dat ik ervoor moest betalen, ik dacht en hoopte dat het zichzelf zou oplossen want Apple of de gamereseller ziet toch dat ik 2 keer betaald hebt voor 1 game op 1 account? Ik heb 2 bevestigingsmailtjes dat ik hem 2 keer heb gekocht. Het is maar 89 ct dus ik ga er niet dood aan maar hoe zit dit nu precies?Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel![]()
Als ie goed kijkt zal ie ook zien dat de iPhone-versie geen HD achter de naam heeft staan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 07:59 schreef eleusis het volgende:
[..]
Deze app-ontwikkelaar naait je door twee verschillende apps ervan te maken voor iPad/iPhone. Weinig aan te doen..For great justice!![]()
Wordt je dus nog steeds genaaidquote:Op donderdag 2 januari 2014 08:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ie goed kijkt zal ie ook zien dat de iPhone-versie geen HD achter de naam heeft staan.
alsjeblieft zeg. Wat denk je zelf?quote:
Het is genoeg. Als je niet teveel muziek, apps en fotos op je telefoon wilHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ligt er dus aan wat je er mee wil doen. Voor mijn vader is het genoeg, voor mijn moeder niet, en ik zelf vind 16 GB al te weinig.quote:Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Nee, ik hoef geen 32 GB. Ik wil gewoon fatsoenlijk kunnen appen en mijn Internet Bankieren app en voor de rest niks. Ik hoef geen 80 duizend spelletjes.![]()
![]()
![]()
Geheugen gaat op aan meer dan alleen spelletjes. Bijvoorbeeld foto's en muziek.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:26 schreef DolLy_2O13 het volgende:
Nee, ik hoef geen 32 GB. Ik wil gewoon fatsoenlijk kunnen appen en mijn Internet Bankieren app en voor de rest niks. Ik hoef geen 80 duizend spelletjes.
Kan er trouwens een geheugenkaart in een iPhone?quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Geheugen gaat op aan meer dan alleen spelletjes. Bijvoorbeeld foto's en muziek.![]()
Nee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:29 schreef DolLy_2O13 het volgende:
[..]
Kan er trouwens een geheugenkaart in een iPhone?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ik heb 16Gb vol. Al bijna 8 gb aan fotos.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Hoeveel foto's heb jij er dan wel niet op, is de eerste vraag die in mij op komt?quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:31 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb 16Gb vol. Al bijna 8 gb aan fotos.![]()
16 is voor de meeste mensen genoeg. Vooral foto's nemen een boel ruimte in beslag maar die kan je natuurlijk verwijderen. Maar daar ben ik te lui voor en heb graag een boel foto's bij me altijd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:31 schreef DolLy_2O13 het volgende:
[..]
Je bent een schat, ik ga denk ik gewoon voor de 16 GB. Wat denk jij?For great justice!![]()
Muziek, foto's/video's, apps.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:31 schreef DolLy_2O13 het volgende:
[..]
Je bent een schat, ik ga denk ik gewoon voor de 16 GB. Wat denk jij?
Ik heb mijn iPhone 32GB net 1,5 week en heb nog maar 10 GB vrij, mijn iPad van 32GB is na een klein half jaar al zo goed als vol
Ligt er met net aan wat je er allemaal doet, maar 16GB is naar mijn mening sowieso te weinig
Forum Opties Forumhop: Hop naar: