http://www.idownloadblog.(...)ed-to-support-ios-7/quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:13 schreef o.us2.0 het volgende:
Iemand enig idee hoe die JB-tweak heet waarmee je je providernaam kan wijzigen?
En kan iemand uitleggen welke apps het niet meer doen onder een JB? Ik gebruik Apple Maps bijvoorbeeld toch nooit.
Lol, ik betaal altijd voor mijn apps. Ben geen sloeber. Er zijn een aantal tweaks dat ik zelf wil doorspelen, dit is er maar 1 van.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:40 schreef Merkie het volgende:
JB is echt onnodig tenzij je illegale apps wilt.
quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:40 schreef Merkie het volgende:
JB is echt onnodig tenzij je illegale apps wilt.
Alle default apps doen het inmiddels onder jailbreak. Er waren veel meldingen van defecte Weather apps maar daar zijn fixes voor.quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:13 schreef o.us2.0 het volgende:
Iemand enig idee hoe die JB-tweak heet waarmee je je providernaam kan wijzigen?
En kan iemand uitleggen welke apps het niet meer doen onder een JB? Ik gebruik Apple Maps bijvoorbeeld toch nooit.
Onbegrijpelijk dat je dat voor elkaar krijgt.quote:Op zaterdag 28 december 2013 10:28 schreef ivar92 het volgende:
Iemand weet hoe je voicecontrol kunt uitzetten? Ik druk in de broekzak steeds de homeknop in
Lekker belangrijk ook, die "tweaks".quote:Op zaterdag 28 december 2013 00:44 schreef o.us2.0 het volgende:
Dank jullie wel heren! Appreciate it.
[..]
Lol, ik betaal altijd voor mijn apps. Ben geen sloeber. Er zijn een aantal tweaks dat ik zelf wil doorspelen, dit is er maar 1 van.
Idem dito geldt voor jouw mening.quote:Op zondag 29 december 2013 01:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Lekker belangrijk ook, die "tweaks".
Die discussie is hier al zo vaak gevoerd. Bah.quote:Op zondag 29 december 2013 01:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Okee.quote:Op zondag 29 december 2013 01:13 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Nope, als die dingen niet gecertificeerd zijn door Apple (en dus duur want licentie-kosten) werken ze niet meer onder iOS 7, dat is ook zo met Lightning-stekkers.quote:Op zondag 29 december 2013 00:47 schreef Stante het volgende:
Weet een van jullie of er al een el cheapo variant is van een lightning-naar-30-pin adapter? En zo nee, komt die waarschijnlijk nog wel?
Die officiële van Apple is gewoon 40 euro en dat vind ik echt belachelijk veel geld voor zo'n stekkertje
Daar kwam ik ook pijnlijk achter. De kinderen hadden zo'n gamechanger met de kerst gekregen en ik had nog een chinese stekker liggen. Helaas met geen mogelijkheid de nieuwe iPad aan de praat te krijgen.quote:Op zondag 29 december 2013 11:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Nope, als die dingen niet gecertificeerd zijn door Apple (en dus duur want licentie-kosten) werken ze niet meer onder iOS 7, dat is ook zo met Lightning-stekkers.
Ik had gelukkig maar 1 goedkoop lightning stekkertje maar die kon ik ook weggooien.quote:Op zondag 29 december 2013 12:45 schreef Coelho het volgende:
[..]
Daar kwam ik ook pijnlijk achter. De kinderen hadden zo'n gamechanger met de kerst gekregen en ik had nog een chinese stekker liggen. Helaas met geen mogelijkheid de nieuwe iPad aan de praat te krijgen.
Onzin, kijk maar op eBay. Er zijn al heel lang goedkope kabels die iOS 7 devices voor de gek houden en dus gewoon opladen.quote:Op zondag 29 december 2013 11:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Nope, als die dingen niet gecertificeerd zijn door Apple (en dus duur want licentie-kosten) werken ze niet meer onder iOS 7, dat is ook zo met Lightning-stekkers.
Voorbeeld? Er zijn zo veel stekker adsquote:Op zondag 29 december 2013 13:06 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Onzin, kijk maar op eBay. Er zijn al heel lang goedkope kabels die iOS 7 devices voor de gek houden en dus gewoon opladen.
lokale turk.quote:Op maandag 30 december 2013 01:05 schreef Poepoog het volgende:
Iemand ervaring met het uit laten voeren van een kleine reparatie. Mijn aan- en uitknop is kaduuk van mijn 5, heb geen Apple care, en kan het eigenlijk niet missen, ivm werk.
Wat kan ik het beste doen? Een of andere reparatie dienst? Via de istore? Of gewoon laten insturen?
De telefoonturk om de hoek proberen. Waarschijnlijk kan je ook nog even gratis tijd doden in zijn internetcafe.quote:Op maandag 30 december 2013 01:05 schreef Poepoog het volgende:
Iemand ervaring met het uit laten voeren van een kleine reparatie. Mijn aan- en uitknop is kaduuk van mijn 5, heb geen Apple care, en kan het eigenlijk niet missen, ivm werk.
Wat kan ik het beste doen? Een of andere reparatie dienst? Via de istore? Of gewoon laten insturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |