Hij is uit!quote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef TheGeneral het volgende:
Vannacht/morgen komt GTA San Andreas![]()
![]()
Alle providers zijn wettelijk verplicht garantie te bieden binnen 2 jaar. Dus, gewoon langsgaan waar je die phone vandaan hebt. Moeten ze gratis repareren.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:35 schreef Iwanius het volgende:
Lui, een vraagje over de iPhone garantie.
Iemand die heeft problemen met zijn wifi (werkt niet) is een iPhone 5 en heeft 'm al 1 jaar en 1 maand en dan zegt men dat de fabrieksgarantie voorbij is.
Vraag:
- Is er een mogelijkheid dit op een heel goedkope manier te laten nakijken/herstellen?
- Kost het wat en zoja waarom?
- Wat is handiger als het iets klein is: Langsgaan bij zo een iPhone(gsm) shop of een APR/AP-store?
Breng de telefoon naar de winkel waar je hem gekocht hebt.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:35 schreef Iwanius het volgende:
Iemand die heeft problemen met zijn wifi (werkt niet) is een iPhone 5 en heeft 'm al 1 jaar en 1 maand en dan zegt men dat de fabrieksgarantie voorbij is.
Vraag:
- Is er een mogelijkheid dit op een heel goedkope manier te laten nakijken/herstellen?
- Wat is handiger als het iets klein is: Langsgaan bij zo een iPhone(gsm) shop of een APR/AP-store?
Breng hem terug naar jouw provider.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:35 schreef Iwanius het volgende:
Vraag:
Euhhh, waar heb jij het over?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:51 schreef Norrage het volgende:
Alle providers zijn wettelijk verplicht garantie te bieden binnen 2 jaar. Dus, gewoon langsgaan waar je die phone vandaan hebt. Moeten ze gratis repareren.
1) Dat is logisch.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euhhh, waar heb jij het over?
1. Providers zijn alleen verplicht garantie te bieden als je ook de telefoon bij hun gekocht hebt. Als ik een telefoon los bij Apple koop, hoef ik echt niet bij Vodafone aan te kloppen als deze kapot is.
2. Die 'twee jaar' staat niet in de wet en is dus simpelweg onjuist. Je hebt recht op garantie gedurende de verwachte levensduur van een telefoon, dat is alles wat de wet zegt.
Valt toch tegen ja. Maar deze knoppen layout lijkt me wel de fijnste van de paar controllers die er tot nu toe aangekondigd zijn. Een verbeterde versie 2 hiervan lijkt me wel wat. Lekker San Andreas spelenquote:Op donderdag 12 december 2013 23:33 schreef o.us2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.iphoneclub.nl/(...)in-nederland-review/
Jammer, even een paar maanden wachten dus. 't Lijkt mij een leuk hebbeding en handig om mee te nemen (kan blijkbaar dus gewoon ingeklapt in je broekzak naast je iPhone) aangezien ik steeds meer en meer begin te gamen in het OV. Ook worden er steeds betere games uitgebracht voor iOS zoals Asphalt 8 en nieuwere GTA series.
Doet mij denken aan de tijd dat ik altijd met mijn PSP rondliep met GTA Liberty City/Vice City Stories of PES er in en 20 muzieknummers.quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:11 schreef OverRated het volgende:
[..]
Valt toch tegen ja. Maar deze knoppen layout lijkt me wel de fijnste van de paar controllers die er tot nu toe aangekondigd zijn. Een verbeterde versie 2 hiervan lijkt me wel wat. Lekker San Andreas spelen![]()
100 euro vind ik ook nog wel te doen, mocht zo'n ding dan echt van goede kwaliteit zijn en zo.
De vraag was voor iemand anders daar ik (zoals je misschien weet) geen iPhone heb.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:14 schreef o.us2.0 het volgende:
Breng hem terug naar jouw provider.
Gelukkig. Ik keek al naar kalender alternatieven.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:53 schreef Zaibatsu01 het volgende:
Woohoo, iOS 7.1 B2 brengt een wat meer klassieker kalender terug en alles voelt wat sneller aan voor de rest.
WeekCal blijft de beste. Hele goede iOS 7-versie ook.quote:Op zondag 15 december 2013 13:05 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik keek al naar kalender alternatieven.
meh na een paar updates (gebruikte het vanaf het begin) werd het een zootje met te veel opties en informatie per cm^2quote:Op zondag 15 december 2013 15:10 schreef Q. het volgende:
[..]
WeekCal blijft de beste. Hele goede iOS 7-versie ook.
Okee, ik had het niet nauwkeurig geformuleerdquote:Op donderdag 12 december 2013 18:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
Euhhh, waar heb jij het over?
1. Providers zijn alleen verplicht garantie te bieden als je ook de telefoon bij hun gekocht hebt. Als ik een telefoon los bij Apple koop, hoef ik echt niet bij Vodafone aan te kloppen als deze kapot is.
2. Die 'twee jaar' staat niet in de wet en is dus simpelweg onjuist. Je hebt recht op garantie gedurende de verwachte levensduur van een telefoon, dat is alles wat de wet zegt.
Dat. Ik zou de gok met een accu niet wagen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 11:00 schreef Iwanius het volgende:
Wees verstandig en koop gewoon (ondanks dat het meer zal kosten) een origineel Apple ding.
Scheelt je een hoop gedoe als het verkeerd gaat.
Ik gebruik al maanden Cal, werkt prima.quote:Op zondag 15 december 2013 15:10 schreef Q. het volgende:
[..]
WeekCal blijft de beste. Hele goede iOS 7-versie ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |