Holy. Dat is handig. Da kan dus ook met de iPad air?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:58 schreef alwaysonhold het volgende:
Tip van de dag. iPhone 5S 16GB is als je cadeaukaarten van Wehkamp.nl bij de AH koopt nu maar 594 euro. Hij kost normaal 699 euro, nu met cadeaubonnen maar 594 euro want 15% kortingCadeaubonnen zijn tot en met zondag te halen bij de AH.
Kan dat ook met de 32 gig versie?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:58 schreef alwaysonhold het volgende:
Tip van de dag. iPhone 5S 16GB is als je cadeaukaarten van Wehkamp.nl bij de AH koopt nu maar 594 euro. Hij kost normaal 699 euro, nu met cadeaubonnen maar 594 euro want 15% kortingCadeaubonnen zijn tot en met zondag te halen bij de AH.
Die cadeaukaarten zijn een jaar geldig, dus als de 32 GB op wehkamp.nl het komende jaar komt kan dat zeker jaquote:
Hij is nu uitverkocht door de actie, maar zal vast binnen een paar weken beschikbaar komenquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:02 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Holy. Dat is handig. Da kan dus ook met de iPad air?
Ik zie het ja. Balen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:05 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Die cadeaukaarten zijn een jaar geldig, dus als de 32 GB op wehkamp.nl het komende jaar komt kan dat zeker ja![]()
![]()
thanks. Even proberenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:45 schreef Baghdaddy het volgende:
Gratis: Infinity Blade II
http://www.ign.com/prime/promo/infinity-blade-2-free
Infinity Blade III is al uit.quote:
Fixed!quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:02 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Infinity Blade I/II/III is kut.
Klopt maar je schrikt wel ff van dat "buy" knopje.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:30 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik heb dat probleem nooit gehad. Als ik alsnog op "buy" drukte, werd het opeens een herdownload ipv een aankoop.
Voor de vorm. Wat kosten die cadeaukaarten dan per stuk? Ik krijg erg het gevoel dat je indirect toch voor die iPhone zijn hoofdprijs betaalt....quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:58 schreef alwaysonhold het volgende:
http://www.ah.nl/appie/bonus?groupId=ah812367quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Voor de vorm. Wat kosten die cadeaukaarten dan per stuk? Ik krijg erg het gevoel dat je indirect toch voor die iPhone zijn hoofdprijs betaalt....
Ja, gewoon de Lightning connector.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:37 schreef Etsu het volgende:
Weet iemand of de oplader voor iPhone 5s zelfde is als de oplader voor iPhone 5?
Je mag 8 kaarten maximaal van 150 euro kopen. Op al die kaarten krijg je 15% korting. Je hebt de iPhone 5S dus voor 595 euro in plaats van 699 euro.15% kortingquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Voor de vorm. Wat kosten die cadeaukaarten dan per stuk? Ik krijg erg het gevoel dat je indirect toch voor die iPhone zijn hoofdprijs betaalt....
het lijkt een goede deal te zijn. Maar weten we zeker dat Wehkamp 5 bonnen op 1 bestelling accepteert?quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Je mag 8 kaarten maximaal van 150 euro kopen. Op al die kaarten krijg je 15% korting. Je hebt de iPhone 5S dus voor 595 euro in plaats van 699 euro.15% korting
Ja, is nagevraagd via twitterquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
het lijkt een goede deal te zijn. Maar weten we zeker dat Wehkamp 5 bonnen op 1 bestelling accepteert?
krijg notificaties wel dubbel trouwens, al een tijdjequote:Op dinsdag 10 december 2013 06:31 schreef Q. het volgende:
Ah, nieuwe update van Whatsapp en hij is nu een heel stuk sneller. [ afbeelding ]
Kreeg er gister eentje 4-dubbel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
krijg notificaties wel dubbel trouwens, al een tijdje
Bizar is dat he? Een paar jaar geleden nog maar net op de meest cutting-edge pc en nu op je fokking telefoon!quote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef TheGeneral het volgende:
Vannacht/morgen komt GTA San Andreas![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |