BT vreet niet zo gek veel stroom als hij niet verbonden is geloof ikquote:Op donderdag 5 december 2013 09:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is één beweging en een klikje bij instappen vd auto
Ik merk echt geen verschil tussen bt aan of uit in batterijverbruik. Zit eigenlijk altijd in de auto en daar heb ik ook gewoon een oplader.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waarom staat je bluetooth steeds aan?
Ik merk het direct. Jij niet omdat je hem steeds tussendoor oplaadt in de auto.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik merk echt geen verschil tussen bt aan of uit in batterijverbruik. Zit eigenlijk altijd in de auto en daar heb ik ook gewoon een oplader.
Dat zou kunnenquote:Op donderdag 5 december 2013 10:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik merk het direct. Jij niet omdat je hem steeds tussendoor oplaadt in de auto.
Zo rol ik ook.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:25 schreef Merkie het volgende:
Ik heb bluetooth ook altijd aan. Je merkt echt geen verschil in batterijverbruik. Het is handig omdat hij dan automatisch verbindt met mijn autoradio. Mocht ik dan gebeld worden in de auto, dan kan ik handsfree bellen. Hoef ik niets voor te doen, iPhone blijft gewoon in mijn zak.
Dat wordt dan weer de aloude SMS dienst gebruiken...quote:Op donderdag 5 december 2013 10:55 schreef Cracka-ass het volgende:
Die nieuwe Whatsapp neukt mijn batterij echt knijterhard in zijn kontje.
Kutzooi.
Is het dan echt zo veel goedkoper dan Nederland incl. verzending?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:33 schreef nils7 het volgende:
Eindelijk m'n 5S binnen vanuit de US![]()
Zilver 32GB.
Duurde even nadat ze m verstuurde hadden met AT&T sim(lock) dus die weer terug geFedExt moest worden.
Eindelijk weer iOS
http://www.mobileunlocked.com/iphoneprices.aspquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:47 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Is het dan echt zo veel goedkoper dan Nederland incl. verzending?
Heilige schijt! Dan hou ik daar wel rekening mee als ik mijn iOS-devices of MBP moet upgraden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
http://www.mobileunlocked.com/iphoneprices.asp
Wilde vorig jaar in HK een 5 kopen, was helaas uitverkocht.
Als je een iPhone en een Macbook koopt daar, dan heb je je vliegticket weer terugverdiend en een leuke vakantie.
Kwestie van langer "sparen" voor de grotere uitgaven. En voorbereidend werk meenemen ivm douane-controle.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heilige schijt! Dan hou ik daar wel rekening mee als ik mijn iOS-devices of MBP moet upgraden.
580 euro US versus 799 euro NLquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:47 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Is het dan echt zo veel goedkoper dan Nederland incl. verzending?
Tja, die heb ik nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Had ik ook toen ik een lokale back-up probeerde terug te zetten. Geen idee waarom, later een iets oudere iCloud backup terug gezet en toen was het verdwenen.
iPhone 5(s)? Die heeft namelijk Bluetooth 4.0quote:Op donderdag 5 december 2013 11:25 schreef Merkie het volgende:
Ik heb bluetooth ook altijd aan. Je merkt echt geen verschil in batterijverbruik. Het is handig omdat hij dan automatisch verbindt met mijn autoradio. Mocht ik dan gebeld worden in de auto, dan kan ik handsfree bellen. Hoef ik niets voor te doen, iPhone blijft gewoon in mijn zak.
Is voor iedereen andere blijkbaar, ik heb daar nooit last vanquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:16 schreef Aventura het volgende:
Heb ik nu met mijn aangekochte muziek. Heb er nog niks aan gedaan. Kan niet zo goed tegen dat moeilijke gedoe. Muziek en content managen is met Apple niet bepaald makkelijk, wat iedereen ook zegt.
Ja, maar met mijn 4 deed ik dat ook.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
iPhone 5(s)? Die heeft namelijk Bluetooth 4.0
iTunes support mailen. Of eerst op iTunes kijken of je m daarop wel kan downloaden en via sync op je telefoon zettenquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:43 schreef very het volgende:
Mensen...ik ben het spoor bijster.
Ik had een iphone 4s en die heb ik gebackupped en de aankopen overgezet.
Toen mijn nieuwe 5s geinstalleerd vanaf die backup.
4s is inmiddels verkocht, en ik dacht dat alles prima was.
Maar nu blijkt dat al mijn ringtones die ik verspreid over een paar jaar heb gekocht allemaal verdwenen zijn
Staan ook niet bij mijn purchased items in iTunes.
Maar ik heb nog wel mailtjes met aankoopbewijzen. In die mailtjes zit een knop "probleem melden", maar het is meer dan 90 dagen geleden, dus dat kan dan niet meer
Wel kon ik daar de exacte naam terugvinden om ze zodoende opnieuw op te zoeken in de store. Een paar zijn niet meer terug te vinden (de beste natuurlijk), en andere vind ik wel, maar als ik dan wil downloaden krijg ik dit:
[ afbeelding ]
WTF is deze? Ik heb er al voor betaald, waarom moet ik weer opnieuw betalen?
En waarom staan die dingen niet gewoon bij mijn purchased items zodat ik ze gewoon opnieuw kan downloaden?
Snap er niks van. Help!
Holy. Dat is handig. Da kan dus ook met de iPad air?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:58 schreef alwaysonhold het volgende:
Tip van de dag. iPhone 5S 16GB is als je cadeaukaarten van Wehkamp.nl bij de AH koopt nu maar 594 euro. Hij kost normaal 699 euro, nu met cadeaubonnen maar 594 euro want 15% kortingCadeaubonnen zijn tot en met zondag te halen bij de AH.
Kan dat ook met de 32 gig versie?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:58 schreef alwaysonhold het volgende:
Tip van de dag. iPhone 5S 16GB is als je cadeaukaarten van Wehkamp.nl bij de AH koopt nu maar 594 euro. Hij kost normaal 699 euro, nu met cadeaubonnen maar 594 euro want 15% kortingCadeaubonnen zijn tot en met zondag te halen bij de AH.
Die cadeaukaarten zijn een jaar geldig, dus als de 32 GB op wehkamp.nl het komende jaar komt kan dat zeker jaquote:
Hij is nu uitverkocht door de actie, maar zal vast binnen een paar weken beschikbaar komenquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:02 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Holy. Dat is handig. Da kan dus ook met de iPad air?
Ik zie het ja. Balen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:05 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Die cadeaukaarten zijn een jaar geldig, dus als de 32 GB op wehkamp.nl het komende jaar komt kan dat zeker ja![]()
![]()
thanks. Even proberenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:45 schreef Baghdaddy het volgende:
Gratis: Infinity Blade II
http://www.ign.com/prime/promo/infinity-blade-2-free
Infinity Blade III is al uit.quote:
Fixed!quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:02 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Infinity Blade I/II/III is kut.
Klopt maar je schrikt wel ff van dat "buy" knopje.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:30 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik heb dat probleem nooit gehad. Als ik alsnog op "buy" drukte, werd het opeens een herdownload ipv een aankoop.
Voor de vorm. Wat kosten die cadeaukaarten dan per stuk? Ik krijg erg het gevoel dat je indirect toch voor die iPhone zijn hoofdprijs betaalt....quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:58 schreef alwaysonhold het volgende:
http://www.ah.nl/appie/bonus?groupId=ah812367quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Voor de vorm. Wat kosten die cadeaukaarten dan per stuk? Ik krijg erg het gevoel dat je indirect toch voor die iPhone zijn hoofdprijs betaalt....
Ja, gewoon de Lightning connector.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:37 schreef Etsu het volgende:
Weet iemand of de oplader voor iPhone 5s zelfde is als de oplader voor iPhone 5?
Je mag 8 kaarten maximaal van 150 euro kopen. Op al die kaarten krijg je 15% korting. Je hebt de iPhone 5S dus voor 595 euro in plaats van 699 euro.15% kortingquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Voor de vorm. Wat kosten die cadeaukaarten dan per stuk? Ik krijg erg het gevoel dat je indirect toch voor die iPhone zijn hoofdprijs betaalt....
het lijkt een goede deal te zijn. Maar weten we zeker dat Wehkamp 5 bonnen op 1 bestelling accepteert?quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Je mag 8 kaarten maximaal van 150 euro kopen. Op al die kaarten krijg je 15% korting. Je hebt de iPhone 5S dus voor 595 euro in plaats van 699 euro.15% korting
Ja, is nagevraagd via twitterquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
het lijkt een goede deal te zijn. Maar weten we zeker dat Wehkamp 5 bonnen op 1 bestelling accepteert?
krijg notificaties wel dubbel trouwens, al een tijdjequote:Op dinsdag 10 december 2013 06:31 schreef Q. het volgende:
Ah, nieuwe update van Whatsapp en hij is nu een heel stuk sneller. [ afbeelding ]
Kreeg er gister eentje 4-dubbel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
krijg notificaties wel dubbel trouwens, al een tijdje
Bizar is dat he? Een paar jaar geleden nog maar net op de meest cutting-edge pc en nu op je fokking telefoon!quote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef TheGeneral het volgende:
Vannacht/morgen komt GTA San Andreas![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |