SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 03-12-2013 11:31:12 ]![]()
Nieuwe Whatsapp ziet er wel goed uit, dat dan weer wel.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Qua performance is het vooral scrollen wat wat lullig loopt, de rest loopt prima.
iOS heeft 3,2 GB nodig dus 5 is prima.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Heb je 3.2GB aan vrije ruimte nodig om iOS goed te laten draaien? Of wat bedoelen jullie?quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Qua performance is het vooral scrollen wat wat lullig loopt, de rest loopt prima.
iOS heeft 3,2 GB nodig dus 5 is prima.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
Dat laatste vraag is nog van de vorige OP.
[ Bericht 50% gewijzigd door Erasmus op 03-12-2013 11:30:47 ]![]()
Te installeren, daarna wordt er weer bijna een gig leeggemaakt.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je 3.2GB aan vrije ruimte nodig om iOS goed te laten draaien? Of wat bedoelen jullie?Kennelijk nog relevantquote:Op dinsdag 3 december 2013 11:30 schreef o.us2.0 het volgende:
Dat laatste vraag is nog van de vorige OP.Al die mensen die geen google kunnen gebruiken
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Iets beter wel ja.quote:Op dinsdag 3 december 2013 11:06 schreef HostiMeister het volgende:
Nieuwe Whatsapp ziet er wel goed uit, dat dan weer wel.sig verwijderd door FA![]()
Weet iemand een goede screenprotector voor de iPhone 5? Ik heb er al een paar gehad maar alleen over de eerste die ik had was ik tevreden. Helaas weet ik niet meer welke dat was. Die van Belkin zin in ieder geval drama.![]()
Ik heb deze en daar ben ik erg content mee: http://www.spigen.com/bra(...)as-tr-nano-slim.htmlquote:Op dinsdag 3 december 2013 20:30 schreef Sunri5e het volgende:
Weet iemand een goede screenprotector voor de iPhone 5? Ik heb er al een paar gehad maar alleen over de eerste die ik had was ik tevreden. Helaas weet ik niet meer welke dat was. Die van Belkin zin in ieder geval drama.
Overigens wel wat goedkoper via Amazon![]()
Probeer het eens zonder.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:30 schreef Sunri5e het volgende:
Weet iemand een goede screenprotector voor de iPhone 5? Ik heb er al een paar gehad maar alleen over de eerste die ik had was ik tevreden. Helaas weet ik niet meer welke dat was. Die van Belkin zin in ieder geval drama.Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
Aardig prijsje zegquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:06 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik heb deze en daar ben ik erg content mee: http://www.spigen.com/bra(...)as-tr-nano-slim.html
Overigens wel wat goedkoper via Amazon![]()
![]()
Dat is idd het beste maar dan krijg je krassenquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:08 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Probeer het eens zonder.![]()
![]()
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:09 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat is idd het beste maar dan krijg je krassen![]()
Onzin? En wie ben jij dat om te bepalen? Ik ben zeer zuinig met mijn telefoon maar ik gebruik hem zoveel en ik heb ook vaak sleutels in mijn zak dat ze bij mij altijd beschadigen.quote:![]()
Ik ben er totaal niet zuinig op en heb op het scherm geen enkele kras. Het is een gebruiksartikel. Heb je je bank thuis ook ingepakt met zo'n plastic hoes?quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Onzin? En wie ben jij dat om te bepalen? Ik ben zeer zuinig met mijn telefoon maar ik gebruik hem zoveel en ik heb ook vaak sleutels in mijn zak dat ze bij mij altijd beschadigen.![]()
Wat een onzin zeg. Stop een keer je iPhone per ongeluk in een zak waar toevallig net je sleutel zit en hij is voor het leven getekend.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:12 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik ben er totaal niet zuinig op en heb op het scherm geen enkele kras. Het is een gebruiksartikel. Heb je je bank thuis ook ingepakt met zo'n plastic hoes?
Als ik een screenprotector wil gebruiken dan gebruik ik een screenprotector.![]()
Wie stopt er dan ook z'n telefoon bij de sleutels in de zakquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:11 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ik ben zeer zuinig met mijn telefoon maar ik gebruik hem zoveel en ik heb ook vaak sleutels in mijn zak dat ze bij mij altijd beschadigen.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"![]()
Ja wie doet dat nou? Ik doe het in ieder geval niet met opzet.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Wie stopt er dan ook z'n telefoon bij de sleutels in de zak![]()
Dat.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Wie stopt er dan ook z'n telefoon bij de sleutels in de zak![]()
Dit.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Wie stopt er dan ook z'n telefoon bij de sleutels in de zak
Al heb ik wel de officiele iPhone 5S case van Apple en ik moet zeggen dat ik die case meer op heb vanwege het premium en fijne zachte gevoel.![]()
Mensen die een telefoon van de zaak krijgenquote:Op dinsdag 3 december 2013 21:39 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Wie stopt er dan ook z'n telefoon bij de sleutels in de zak
Ik zie regelmatig schermen vol met krassen voorbij komen.Who the fuck can sleep with all this shit going on?![]()
Ik heb een screenprotector van So Low/Executie Verkoop, kost maar 1 euro en past perfect op de 5s (en tevens voor de 5) (opening camera/luidspreker en een opening bij de homeknop). Touch werkt naadloos. Ze hebben 3 varianten van de screenprotector: Mat, glans, spiegelend.quote:Op dinsdag 3 december 2013 20:30 schreef Sunri5e het volgende:
Weet iemand een goede screenprotector voor de iPhone 5? Ik heb er al een paar gehad maar alleen over de eerste die ik had was ik tevreden. Helaas weet ik niet meer welke dat was. Die van Belkin zin in ieder geval drama.
Op de 4s, heb ik deze soortgelijke screenprotector 2 jaar erop gehad. Laatst eraf gehaald, scherm was nog krasvrij! Werkt dus perfect. En stel als die een keer beschadigd raakt dan plak je gewoon een nieuwe erop, kost toch geen drol.
Mensen die tientallen euro's neerleggen voor een stukje doorschijnend plastic.Het zijn gewoon oplichters bij telecomwinkels die de screenprotectors aanbieden voor 10-20 of meer euros.
[ Bericht 2% gewijzigd door Draai_kont op 04-12-2013 09:02:23 ]Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Als een vrouw zich als een eikel gedraagt mag je dr als een eikel behandelen. gelijke rechten enzo.![]()
Het zit niet lekker én je vernacheld je scherm, ik snap het niet...quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:08 schreef APK het volgende:
[..]
Mensen die een telefoon van de zaak krijgen
Ik zie regelmatig schermen vol met krassen voorbij komen.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
hier precies andersom, en als ik een jas draag ook altijd links in de binnenzak.quote:Op woensdag 4 december 2013 09:39 schreef remlof het volgende:
Sleutels linkerzak, iphone rechterzak. Altijd.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Snap sowieso die hele hoesjes/screenprotector hype niet. Het is een telefoon, die gebruik je, het is geen museumstuk.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
quote:Op woensdag 4 december 2013 09:39 schreef remlof het volgende:
Sleutels en portemonnee linkerzak, iphone rechterzak. Altijd.
[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 04-12-2013 10:07:42 ]![]()
Mijn pasjeshouder is van titanium (no joke) dus dat zit er niet inquote:Op woensdag 4 december 2013 10:18 schreef remlof het volgende:
Ik heb m'n portemonnee dan weer in m'n rechterzak, bij m'n telefoon
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat. Bovendien, heb je een mooie telefoon. Doen mensen er zo'n lelijk plastic hoesje omheen.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
Snap sowieso die hele hoesjes/screenprotector hype niet. Het is een telefoon, die gebruik je, het is geen museumstuk.Overal verstand van.![]()
Niet portomonnee in je kontzak dragen
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
QFTquote:Op woensdag 4 december 2013 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
Snap sowieso die hele hoesjes/screenprotector hype niet. Het is een telefoon, die gebruik je, het is geen museumstuk.Kamperquote:Op woensdag 4 december 2013 10:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Niet portomonnee in je kontzak dragen
Ik heb sowieso geen portemonnee![]()
Geen portemonnee hebben maar iemand anders een kamper noemenquote:Op woensdag 4 december 2013 10:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
QFT
[..]
Kamper
Ik heb sowieso geen portemonnee_
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Ik vind die officiele leren 5S case wel mooi hoor. Voelt ook meer premium aan imo. Heb nu de zwarte, denk dat ik van de week ook een rode zal aanschaffenquote:Op woensdag 4 december 2013 10:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat. Bovendien, heb je een mooie telefoon. Doen mensen er zo'n lelijk plastic hoesje omheen.
Maar die goedkope siliconenhoesjes zijn fucking irritant en lelijk ja
[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 04-12-2013 11:08:44 ]![]()
![]()
![]()
En Apple maar zeggen dat m'n batterij goed is. Telefoon is ook constant warm
Zal hem vanavond eens helemaal herstellen. Heb gister factory reset van instellingen gedaan maar dat heeft niks geholpen![]()
Helemaal leeg laten lopen tot dat ie uitvalt, even 1 a 2 uur wachten en vervolgens in 1x keer volledig opladen. Kijken of je daarna nog problemen hebtquote:Op woensdag 4 december 2013 11:13 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Zal hem vanavond eens helemaal herstellen. Heb gister factory reset van instellingen gedaan maar dat heeft niks geholpen![]()
![]()
Er is een groot verschil tussen een plastic ding en een Tempered Glass Protector. Alleen qua gevoel al. Zoek maar even op video's om dat in te zien.quote:Op woensdag 4 december 2013 08:45 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Ik heb een screenprotector van So Low/Executie Verkoop, kost maar 1 euro en past perfect op de 5s (en tevens voor de 5) (opening camera/luidspreker en een opening bij de homeknop). Touch werkt naadloos. Ze hebben 3 varianten van de screenprotector: Mat, glans, spiegelend.
Op de 4s, heb ik deze soortgelijke screenprotector 2 jaar erop gehad. Laatst eraf gehaald, scherm was nog krasvrij! Werkt dus perfect. En stel als die een keer beschadigd raakt dan plak je gewoon een nieuwe erop, kost toch geen drol.
Mensen die tientallen euro's neerleggen voor een stukje doorschijnend plastic.Het zijn gewoon oplichters bij telecomwinkels die de screenprotectors aanbieden voor 10-20 of meer euros.
(het is trouwens wel stom om bij amazon een "merk"-protector te kopen terwijl je eenzelfde Tempered Glass Protector kan kopen van willekeurige chinese webshops voor 5-10 USD inclusief shipping)![]()
Tempered Glass Protector is zo te zien een screenprotector die je iPhone zeker 1mm dikker maakt. Lijkt niet veel maar valt zeker wel op.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:51 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen een plastic ding en een Tempered Glass Protector. Alleen qua gevoel al. Zoek maar even op video's om dat in te zien.
(het is trouwens wel stom om bij amazon een "merk"-protector te kopen terwijl je eenzelfde Tempered Glass Protector kan kopen van willekeurige chinese webshops voor 5-10 USD inclusief shipping)
Ik denk dat de meesten hier als we het over screenprotector hebben dat ze het over de plastic screenprotectors bedoelen. Deze worden soms belachelijk duur aangeboden in telecomwinkels. Terwijl je voor een euro, exact dezelfde kunt krijgen.Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Als een vrouw zich als een eikel gedraagt mag je dr als een eikel behandelen. gelijke rechten enzo.![]()
Ik probeer een afspraak te maken bij de genius bar, voor amsterdam of haarlem. Krijg bij beide winkels:
There are no available appointments at this store.
Krijgen jullie die melding ook?![]()
De dikte van een tempered glass screenprotector ligt tussen de 0,2 en 0,4mm. Toch knap dat zo'n ding je iPhone zeker 1mm dikker maakt dan.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:58 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Tempered Glass Protector is zo te zien een screenprotector die je iPhone zeker 1mm dikker maakt. Lijkt niet veel maar valt zeker wel op.![]()
Dat is echt niet goed. Die van mij is na 3 uur gebruik en 1 dag en een uur stand-by nog 51%quote:Op woensdag 4 december 2013 11:13 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Ben hem op dit moment een volledige reset aan het gevenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is echt niet goed. Die van mij is na 3 uur gebruik en 1 dag en een uur stand-by nog 51%![]()
Heb je een MS Exchange-account ingesteld? Die kan soms buggy werken waardoor die kneiterhard de batterij leegtrekt omdat die dan op dat moment constante verbindingssessie open houdt ipv te sluiten binnen na een mailophaal-actie. Oplossing was om Het Exchange-account te verwijderen, rebooten en weer handmatig opnieuw toe te voegen. Aantal collega's hebben dit probleem gehad met hun iPhone 5. En verder kun je je telefoonnetwerk-instellingen even resetten ivm misschien constant verbinding te maken met 3G antennes ipv om het half uur.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:13 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Zal hem vanavond eens helemaal herstellen. Heb gister factory reset van instellingen gedaan maar dat heeft niks geholpenHow do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
hij zit veel in de autoquote:Op donderdag 5 december 2013 09:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waarom staat je bluetooth steeds aan?Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Is één beweging en een klikje bij instappen vd autoquote:
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."![]()
Die van mij staat ook altijd aan hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is één beweging en een klikje bij instappen vd auto![]()
quote:Op donderdag 5 december 2013 09:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die van mij staat ook altijd aan hoor.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck![]()
BT vreet niet zo gek veel stroom als hij niet verbonden is geloof ikquote:Op donderdag 5 december 2013 09:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is één beweging en een klikje bij instappen vd autoHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Ik merk echt geen verschil tussen bt aan of uit in batterijverbruik. Zit eigenlijk altijd in de auto en daar heb ik ook gewoon een oplader.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waarom staat je bluetooth steeds aan?![]()
Ik merk het direct. Jij niet omdat je hem steeds tussendoor oplaadt in de auto.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik merk echt geen verschil tussen bt aan of uit in batterijverbruik. Zit eigenlijk altijd in de auto en daar heb ik ook gewoon een oplader.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Dat zou kunnenquote:Op donderdag 5 december 2013 10:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik merk het direct. Jij niet omdat je hem steeds tussendoor oplaadt in de auto.![]()
Ik heb bluetooth ook altijd aan. Je merkt echt geen verschil in batterijverbruik. Het is handig omdat hij dan automatisch verbindt met mijn autoradio. Mocht ik dan gebeld worden in de auto, dan kan ik handsfree bellen. Hoef ik niets voor te doen, iPhone blijft gewoon in mijn zak.2000 light years from home![]()
Zo rol ik ook.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:25 schreef Merkie het volgende:
Ik heb bluetooth ook altijd aan. Je merkt echt geen verschil in batterijverbruik. Het is handig omdat hij dan automatisch verbindt met mijn autoradio. Mocht ik dan gebeld worden in de auto, dan kan ik handsfree bellen. Hoef ik niets voor te doen, iPhone blijft gewoon in mijn zak.![]()
![]()
Dat wordt dan weer de aloude SMS dienst gebruiken...quote:Op donderdag 5 december 2013 10:55 schreef Cracka-ass het volgende:
Die nieuwe Whatsapp neukt mijn batterij echt knijterhard in zijn kontje.
Kutzooi.![]()
![]()
Eindelijk m'n 5S binnen vanuit de US![]()
Zilver 32GB.
Duurde even nadat ze m verstuurde hadden met AT&T sim(lock) dus die weer terug geFedExt moest worden.
Eindelijk weer iOS
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Is het dan echt zo veel goedkoper dan Nederland incl. verzending?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:33 schreef nils7 het volgende:
Eindelijk m'n 5S binnen vanuit de US![]()
Zilver 32GB.
Duurde even nadat ze m verstuurde hadden met AT&T sim(lock) dus die weer terug geFedExt moest worden.
Eindelijk weer iOS![]()
Ik heb gisteravond Boxer gekocht in de App Store (tijdelijk 89c, 60% korting) en het is met afstand de beste mail-app dat ik sinds tijden heb gebruikt. Lijkt enorm veel op Mailbox maar mijn IMAP-addressen werken daar niet op en doen kut op de native Mail-app. Op Boxer werkt alles, voeg je mailadres met wachtwoord toe en hij doet de rest (IMAP en SMTP gegevens opzoeken/invullen)
Boxer is wmb een echte aanrader!
[ Bericht 13% gewijzigd door Erasmus op 07-12-2013 12:52:53 ]![]()
http://www.mobileunlocked.com/iphoneprices.aspquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:47 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Is het dan echt zo veel goedkoper dan Nederland incl. verzending?
Wilde vorig jaar in HK een 5 kopen, was helaas uitverkocht.
Als je een iPhone en een Macbook koopt daar, dan heb je je vliegticket weer terugverdiend en een leuke vakantie.
[ Bericht 7% gewijzigd door Mr.Noodle op 06-12-2013 13:15:58 ]How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Heilige schijt! Dan hou ik daar wel rekening mee als ik mijn iOS-devices of MBP moet upgraden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
http://www.mobileunlocked.com/iphoneprices.asp
Wilde vorig jaar in HK een 5 kopen, was helaas uitverkocht.
Als je een iPhone en een Macbook koopt daar, dan heb je je vliegticket weer terugverdiend en een leuke vakantie.![]()
Kwestie van langer "sparen" voor de grotere uitgaven. En voorbereidend werk meenemen ivm douane-controle.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:26 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Heilige schijt! Dan hou ik daar wel rekening mee als ik mijn iOS-devices of MBP moet upgraden.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
580 euro US versus 799 euro NLquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:47 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Is het dan echt zo veel goedkoper dan Nederland incl. verzending?
220 euro verschil.
Ik wilde m los kopen want wil mn onbeperkte internet abo niet kwijt.
Al met al mn oude 4S verkocht voor 250 euro dus effectief 330 euro betaald voor de 5S 32GB.
Daarstraks voor de gein gekeken wat een 5S 32GB kost met verlenging bij mijn provider, 65 euro per maand en precies 330 euro bijbetalen hahahaha *ik betaal nu 30 euro per maand
Ik ken iemand die gaat vaak naar de US en hij kent ook iemand die wil verschepen, op een iPad Retina-mini scheelt het 100 euro en op de bestelde MBP scheelde het 800 euro.
Dus ja het scheelt wel en de producten komen gewoon uit de AppleStore zelf.
Qua verzending hebben we de kosten gesplitst op 2x iphone en 1x iPad mini in 1 shipment dus dat is wel te doen.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen![]()
Mensen...ik ben het spoor bijster.
Ik had een iphone 4s en die heb ik gebackupped en de aankopen overgezet.
Toen mijn nieuwe 5s geinstalleerd vanaf die backup.
4s is inmiddels verkocht, en ik dacht dat alles prima was.
Maar nu blijkt dat al mijn ringtones die ik verspreid over een paar jaar heb gekocht allemaal verdwenen zijn
Staan ook niet bij mijn purchased items in iTunes.
Maar ik heb nog wel mailtjes met aankoopbewijzen. In die mailtjes zit een knop "probleem melden", maar het is meer dan 90 dagen geleden, dus dat kan dan niet meer
Wel kon ik daar de exacte naam terugvinden om ze zodoende opnieuw op te zoeken in de store. Een paar zijn niet meer terug te vinden (de beste natuurlijk), en andere vind ik wel, maar als ik dan wil downloaden krijg ik dit:
WTF is deze? Ik heb er al voor betaald, waarom moet ik weer opnieuw betalen?
En waarom staan die dingen niet gewoon bij mijn purchased items zodat ik ze gewoon opnieuw kan downloaden?
Snap er niks van. Help!
People assume too much.![]()
Had ik ook toen ik een lokale back-up probeerde terug te zetten. Geen idee waarom, later een iets oudere iCloud backup terug gezet en toen was het verdwenen.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Tja, die heb ik nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
Had ik ook toen ik een lokale back-up probeerde terug te zetten. Geen idee waarom, later een iets oudere iCloud backup terug gezet en toen was het verdwenen.
People assume too much.![]()
Heb ik nu met mijn aangekochte muziek. Heb er nog niks aan gedaan. Kan niet zo goed tegen dat moeilijke gedoe. Muziek en content managen is met Apple niet bepaald makkelijk, wat iedereen ook zegt.![]()
Krijg je dan niet een melding als je Purchase again kiest, dat je al hebt betaald? Dat heb ik ook wel eens gehad.
Verder stopt Whatsapp bij me als ik vanuit de app een foto maak en wil sturen.
#eerstewereldproblemen.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Ik heb dat probleem nooit gehad. Als ik alsnog op "buy" drukte, werd het opeens een herdownload ipv een aankoop.![]()
iPhone 5(s)? Die heeft namelijk Bluetooth 4.0quote:Op donderdag 5 december 2013 11:25 schreef Merkie het volgende:
Ik heb bluetooth ook altijd aan. Je merkt echt geen verschil in batterijverbruik. Het is handig omdat hij dan automatisch verbindt met mijn autoradio. Mocht ik dan gebeld worden in de auto, dan kan ik handsfree bellen. Hoef ik niets voor te doen, iPhone blijft gewoon in mijn zak.Is voor iedereen andere blijkbaar, ik heb daar nooit last vanquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:16 schreef Aventura het volgende:
Heb ik nu met mijn aangekochte muziek. Heb er nog niks aan gedaan. Kan niet zo goed tegen dat moeilijke gedoe. Muziek en content managen is met Apple niet bepaald makkelijk, wat iedereen ook zegt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Ja, maar met mijn 4 deed ik dat ook.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
iPhone 5(s)? Die heeft namelijk Bluetooth 4.02000 light years from home![]()
iTunes support mailen. Of eerst op iTunes kijken of je m daarop wel kan downloaden en via sync op je telefoon zettenquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:43 schreef very het volgende:
Mensen...ik ben het spoor bijster.
Ik had een iphone 4s en die heb ik gebackupped en de aankopen overgezet.
Toen mijn nieuwe 5s geinstalleerd vanaf die backup.
4s is inmiddels verkocht, en ik dacht dat alles prima was.
Maar nu blijkt dat al mijn ringtones die ik verspreid over een paar jaar heb gekocht allemaal verdwenen zijn
Staan ook niet bij mijn purchased items in iTunes.
Maar ik heb nog wel mailtjes met aankoopbewijzen. In die mailtjes zit een knop "probleem melden", maar het is meer dan 90 dagen geleden, dus dat kan dan niet meer
Wel kon ik daar de exacte naam terugvinden om ze zodoende opnieuw op te zoeken in de store. Een paar zijn niet meer terug te vinden (de beste natuurlijk), en andere vind ik wel, maar als ik dan wil downloaden krijg ik dit:
[ afbeelding ]
WTF is deze? Ik heb er al voor betaald, waarom moet ik weer opnieuw betalen?
En waarom staan die dingen niet gewoon bij mijn purchased items zodat ik ze gewoon opnieuw kan downloaden?
Snap er niks van. Help!
Met de factuur zou je het op kunnen lossen
[ Bericht 1% gewijzigd door ChevyCaprice op 06-12-2013 18:47:46 ]Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Tip van de dag. iPhone 5S 16GB is als je cadeaukaarten van Wehkamp.nl bij de AH koopt nu maar 594 euro. Hij kost normaal 699 euro, nu met cadeaubonnen maar 594 euro want 15% kortingCadeaubonnen zijn tot en met zondag te halen bij de AH.
![]()
Holy. Dat is handig. Da kan dus ook met de iPad air?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:58 schreef alwaysonhold het volgende:
Tip van de dag. iPhone 5S 16GB is als je cadeaukaarten van Wehkamp.nl bij de AH koopt nu maar 594 euro. Hij kost normaal 699 euro, nu met cadeaubonnen maar 594 euro want 15% kortingCadeaubonnen zijn tot en met zondag te halen bij de AH.
![]()
Kan dat ook met de 32 gig versie?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:58 schreef alwaysonhold het volgende:
And now for something completely different, I'm on a horse.![]()
Die cadeaukaarten zijn een jaar geldig, dus als de 32 GB op wehkamp.nl het komende jaar komt kan dat zeker jaquote:![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is nu uitverkocht door de actie, maar zal vast binnen een paar weken beschikbaar komenquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:02 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Holy. Dat is handig. Da kan dus ook met de iPad air?![]()
![]()
Ik zie het ja. Balen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:05 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Die cadeaukaarten zijn een jaar geldig, dus als de 32 GB op wehkamp.nl het komende jaar komt kan dat zeker ja![]()
And now for something completely different, I'm on a horse.![]()
thanks. Even proberenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:45 schreef Baghdaddy het volgende:
Gratis: Infinity Blade II
http://www.ign.com/prime/promo/infinity-blade-2-freeHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Infinity Blade III is al uit.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Fixed!quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:02 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Infinity Blade I/II/III is kut.How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Klopt maar je schrikt wel ff van dat "buy" knopje.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:30 schreef o.us2.0 het volgende:
Ik heb dat probleem nooit gehad. Als ik alsnog op "buy" drukte, werd het opeens een herdownload ipv een aankoop.N/A
Voor de vorm. Wat kosten die cadeaukaarten dan per stuk? Ik krijg erg het gevoel dat je indirect toch voor die iPhone zijn hoofdprijs betaalt....quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:58 schreef alwaysonhold het volgende:
![]()
![]()
http://www.ah.nl/appie/bonus?groupId=ah812367quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Voor de vorm. Wat kosten die cadeaukaarten dan per stuk? Ik krijg erg het gevoel dat je indirect toch voor die iPhone zijn hoofdprijs betaalt....
Je koopt een bon van 15 euro en betaalt dan 12,75Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ja, gewoon de Lightning connector.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:37 schreef Etsu het volgende:
Weet iemand of de oplader voor iPhone 5s zelfde is als de oplader voor iPhone 5?![]()
Je mag 8 kaarten maximaal van 150 euro kopen. Op al die kaarten krijg je 15% korting. Je hebt de iPhone 5S dus voor 595 euro in plaats van 699 euro.15% kortingquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:53 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Voor de vorm. Wat kosten die cadeaukaarten dan per stuk? Ik krijg erg het gevoel dat je indirect toch voor die iPhone zijn hoofdprijs betaalt....![]()
![]()
het lijkt een goede deal te zijn. Maar weten we zeker dat Wehkamp 5 bonnen op 1 bestelling accepteert?quote:Op zaterdag 7 december 2013 17:04 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Je mag 8 kaarten maximaal van 150 euro kopen. Op al die kaarten krijg je 15% korting. Je hebt de iPhone 5S dus voor 595 euro in plaats van 699 euro.15% korting![]()
Ik word echt gaar van het al-de-fucking-tijd terugspringen van Chronologisch naar Newsfeed in de FB-app... Elke keer dat je heen en weer schakelt tussen FB en een willekeurige app pompt ie overigens data op en neer en ververst ie weer naar 0, ook al ben je een teringeind verder met scrollen.
Lekker efficient voor data en batterij ook.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Ja, is nagevraagd via twitterquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
het lijkt een goede deal te zijn. Maar weten we zeker dat Wehkamp 5 bonnen op 1 bestelling accepteert?![]()
![]()
krijg notificaties wel dubbel trouwens, al een tijdjequote:Op dinsdag 10 december 2013 06:31 schreef Q. het volgende:
Ah, nieuwe update van Whatsapp en hij is nu een heel stuk sneller. [ afbeelding ]Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Kreeg er gister eentje 4-dubbel.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:26 schreef Catch22- het volgende:
[..]
krijg notificaties wel dubbel trouwens, al een tijdje
Nu nergens laat van, werkt gewoon prima.![]()
Bizar is dat he? Een paar jaar geleden nog maar net op de meest cutting-edge pc en nu op je fokking telefoon!quote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef TheGeneral het volgende:
Vannacht/morgen komt GTA San Andreas![]()
For great justice!![]()
Hij is uit!quote:Op donderdag 12 december 2013 00:26 schreef TheGeneral het volgende:
Vannacht/morgen komt GTA San Andreas![]()
![]()
https://itunes.apple.com/(...)d763692274?l=en&mt=8Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: