Dat. Bovendien, heb je een mooie telefoon. Doen mensen er zo'n lelijk plastic hoesje omheen.quote:Op woensdag 4 december 2013 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
Snap sowieso die hele hoesjes/screenprotector hype niet. Het is een telefoon, die gebruik je, het is geen museumstuk.
QFTquote:Op woensdag 4 december 2013 10:02 schreef HostiMeister het volgende:
Snap sowieso die hele hoesjes/screenprotector hype niet. Het is een telefoon, die gebruik je, het is geen museumstuk.
Kamperquote:Op woensdag 4 december 2013 10:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Niet portomonnee in je kontzak dragen
Geen portemonnee hebben maar iemand anders een kamper noemenquote:Op woensdag 4 december 2013 10:28 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
QFT
[..]
Kamper
Ik heb sowieso geen portemonnee
Ik vind die officiele leren 5S case wel mooi hoor. Voelt ook meer premium aan imo. Heb nu de zwarte, denk dat ik van de week ook een rode zal aanschaffenquote:Op woensdag 4 december 2013 10:20 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat. Bovendien, heb je een mooie telefoon. Doen mensen er zo'n lelijk plastic hoesje omheen.
Helemaal leeg laten lopen tot dat ie uitvalt, even 1 a 2 uur wachten en vervolgens in 1x keer volledig opladen. Kijken of je daarna nog problemen hebtquote:Op woensdag 4 december 2013 11:13 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
En Apple maar zeggen dat m'n batterij goed is. Telefoon is ook constant warm
Zal hem vanavond eens helemaal herstellen. Heb gister factory reset van instellingen gedaan maar dat heeft niks geholpen
Er is een groot verschil tussen een plastic ding en een Tempered Glass Protector. Alleen qua gevoel al. Zoek maar even op video's om dat in te zien.quote:Op woensdag 4 december 2013 08:45 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Ik heb een screenprotector van So Low/Executie Verkoop, kost maar 1 euro en past perfect op de 5s (en tevens voor de 5) (opening camera/luidspreker en een opening bij de homeknop). Touch werkt naadloos. Ze hebben 3 varianten van de screenprotector: Mat, glans, spiegelend.
Op de 4s, heb ik deze soortgelijke screenprotector 2 jaar erop gehad. Laatst eraf gehaald, scherm was nog krasvrij! Werkt dus perfect. En stel als die een keer beschadigd raakt dan plak je gewoon een nieuwe erop, kost toch geen drol.
Mensen die tientallen euro's neerleggen voor een stukje doorschijnend plastic.Het zijn gewoon oplichters bij telecomwinkels die de screenprotectors aanbieden voor 10-20 of meer euros.
Tempered Glass Protector is zo te zien een screenprotector die je iPhone zeker 1mm dikker maakt. Lijkt niet veel maar valt zeker wel op.quote:Op woensdag 4 december 2013 12:51 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen een plastic ding en een Tempered Glass Protector. Alleen qua gevoel al. Zoek maar even op video's om dat in te zien.
(het is trouwens wel stom om bij amazon een "merk"-protector te kopen terwijl je eenzelfde Tempered Glass Protector kan kopen van willekeurige chinese webshops voor 5-10 USD inclusief shipping)
De dikte van een tempered glass screenprotector ligt tussen de 0,2 en 0,4mm. Toch knap dat zo'n ding je iPhone zeker 1mm dikker maakt dan.quote:Op woensdag 4 december 2013 16:58 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Tempered Glass Protector is zo te zien een screenprotector die je iPhone zeker 1mm dikker maakt. Lijkt niet veel maar valt zeker wel op.
Dat is echt niet goed. Die van mij is na 3 uur gebruik en 1 dag en een uur stand-by nog 51%quote:Op woensdag 4 december 2013 11:13 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
Zal hem vanavond eens helemaal herstellen. Heb gister factory reset van instellingen gedaan maar dat heeft niks geholpen
Ben hem op dit moment een volledige reset aan het gevenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Dat is echt niet goed. Die van mij is na 3 uur gebruik en 1 dag en een uur stand-by nog 51%
Heb je een MS Exchange-account ingesteld? Die kan soms buggy werken waardoor die kneiterhard de batterij leegtrekt omdat die dan op dat moment constante verbindingssessie open houdt ipv te sluiten binnen na een mailophaal-actie. Oplossing was om Het Exchange-account te verwijderen, rebooten en weer handmatig opnieuw toe te voegen. Aantal collega's hebben dit probleem gehad met hun iPhone 5. En verder kun je je telefoonnetwerk-instellingen even resetten ivm misschien constant verbinding te maken met 3G antennes ipv om het half uur.quote:Op woensdag 4 december 2013 11:13 schreef kikoooooo het volgende:
[ afbeelding ]
hij zit veel in de autoquote:Op donderdag 5 december 2013 09:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waarom staat je bluetooth steeds aan?
Is één beweging en een klikje bij instappen vd autoquote:
Die van mij staat ook altijd aan hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is één beweging en een klikje bij instappen vd auto
quote:Op donderdag 5 december 2013 09:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die van mij staat ook altijd aan hoor.
BT vreet niet zo gek veel stroom als hij niet verbonden is geloof ikquote:Op donderdag 5 december 2013 09:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is één beweging en een klikje bij instappen vd auto
Ik merk echt geen verschil tussen bt aan of uit in batterijverbruik. Zit eigenlijk altijd in de auto en daar heb ik ook gewoon een oplader.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:01 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Waarom staat je bluetooth steeds aan?
Ik merk het direct. Jij niet omdat je hem steeds tussendoor oplaadt in de auto.quote:Op donderdag 5 december 2013 09:56 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik merk echt geen verschil tussen bt aan of uit in batterijverbruik. Zit eigenlijk altijd in de auto en daar heb ik ook gewoon een oplader.
Dat zou kunnenquote:Op donderdag 5 december 2013 10:39 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik merk het direct. Jij niet omdat je hem steeds tussendoor oplaadt in de auto.
Zo rol ik ook.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:25 schreef Merkie het volgende:
Ik heb bluetooth ook altijd aan. Je merkt echt geen verschil in batterijverbruik. Het is handig omdat hij dan automatisch verbindt met mijn autoradio. Mocht ik dan gebeld worden in de auto, dan kan ik handsfree bellen. Hoef ik niets voor te doen, iPhone blijft gewoon in mijn zak.
Dat wordt dan weer de aloude SMS dienst gebruiken...quote:Op donderdag 5 december 2013 10:55 schreef Cracka-ass het volgende:
Die nieuwe Whatsapp neukt mijn batterij echt knijterhard in zijn kontje.
Kutzooi.
Is het dan echt zo veel goedkoper dan Nederland incl. verzending?quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:33 schreef nils7 het volgende:
Eindelijk m'n 5S binnen vanuit de US![]()
Zilver 32GB.
Duurde even nadat ze m verstuurde hadden met AT&T sim(lock) dus die weer terug geFedExt moest worden.
Eindelijk weer iOS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |