iTunes gift card?quote:Op woensdag 25 december 2013 11:50 schreef bjanaan het volgende:
Een ¤25.- dixons bon gekregen voor kerst wie weet of ik daar wat leuks voor de 5S van kan halen?
contact opnemen met iTunes Store Support als t goed is kunnen die nog wat voor je betekenen.quote:
Korting voor een (audio)dock gebruiken.quote:Op woensdag 25 december 2013 11:50 schreef bjanaan het volgende:
Een ¤25.- dixons bon gekregen voor kerst wie weet of ik daar wat leuks voor de 5S van kan halen?
Ik wel, en ben ook door mijn bundel heen, waar ik daarvoor nog NOOIT heengegaan ben..En dat 10 dagen nadat de nieuwe maand inging.... T-Mobilequote:
Is al opgelost inmiddels, vanzelf.quote:Op woensdag 25 december 2013 12:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
contact opnemen met iTunes Store Support als t goed is kunnen die nog wat voor je betekenen.
Als er genoeg apps open staan gaat die van mij ook niet verder dan 99%quote:Op woensdag 25 december 2013 23:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik merk dat mijn nieuwe iPhone zich niet tot 100% oplaad hij gaat niet verder dan 99%
Is dat een bekend "probleem"?
ja batterij kalibrerenquote:Op woensdag 25 december 2013 23:11 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik merk dat mijn nieuwe iPhone zich niet tot 100% oplaad hij gaat niet verder dan 99%
Is dat een bekend "probleem"?
Navfreequote:Op donderdag 26 december 2013 01:12 schreef RoW_0 het volgende:
Wat is een gratis (of goedkope) app om te navigeren naar Duitsland? Dus mappen downloaden en navigeren.
Welke apps doen het niet?quote:Op donderdag 26 december 2013 13:32 schreef mirelia het volgende:
Als je een JB doet en reboot dan werken veel standaard ios apps niet meer dus kijk uit.
Wie weet een goed alternatief voor de mailapp? Dus met pop support.
Boxer, imho perfect met zakelijk mail. Je voert alleen het adres en wachtwoord in en de app doet de rest.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:32 schreef mirelia het volgende:
Als je een JB doet en reboot dan werken veel standaard ios apps niet meer dus kijk uit.
volgens mij heeft die geen pop ondersteuning. Voor zakelijk gebruik ik OWA en voor gmail mailboxquote:Op donderdag 26 december 2013 15:10 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Boxer, imho perfect met zakelijk mail. Je voert alleen het adres en wachtwoord in en de app doet de rest.
Wazequote:Op donderdag 26 december 2013 01:12 schreef RoW_0 het volgende:
Wat is een gratis (of goedkope) app om te navigeren naar Duitsland? Dus mappen downloaden en navigeren.
het is opgelost. Appsync was de boosdoenerquote:Op donderdag 26 december 2013 13:32 schreef mirelia het volgende:
Ik zit hier met AppSync en werkt prima. Welke repo had je?quote:Op donderdag 26 december 2013 22:59 schreef mirelia het volgende:
[..]
het is opgelost. Appsync was de boosdoener
sinfullquote:Op vrijdag 27 december 2013 21:03 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Ik zit hier met AppSync en werkt prima. Welke repo had je?
heilig boontje!quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:51 schreef Splackavellie02 het volgende:
Appsync.. De paupers zijn weer lekker aan het stelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |