Dus je kan WhatsApp en FB Messages uitzetten en toch nog alles gepusht krijgen?quote:Op maandag 23 december 2013 00:10 schreef E.T. het volgende:
het heeft niets met pushberichten (whatsapp) te maken![]()
gaat puur om bijv. vernieuwen van je timeline, fok vernieuwen, buienradar bijwerken, etc en dat terwijl je de apps niet helemaal uitgezet hebt maar ze op de achtergrond nog hangen.
Yep. Push berichten worden verwerkt door een aparte service op iOS zelf die altijd draait. Push berichten worden afgehandeld door de servers van Apple.quote:Op maandag 23 december 2013 00:17 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dus je kan WhatsApp en FB Messages uitzetten en toch nog alles gepusht krijgen?
Gaat ie weerquote:Op zondag 22 december 2013 15:23 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Gebrickte iPhones komen nauwelijks voor. Wel vieze truucjes van Apple die bij een nieuwe iOS een versie van iTunes vereist wat bijvoorbeeld niet gereleased is voor Windows
/edit: en ja, poging één ging behoorlijk mis. En weer opnieeeeeeuw!
/edit2: mensen met Microsoft Security Essentials, disablen aub.
/edit3: werkt als een toeter.
Zit er dan ook pas per iOS7 in.quote:Op maandag 23 december 2013 00:09 schreef o.us2.0 het volgende:
Never mind, ik zie het al.
Al jaren werk ik met iOS en dit wist ik niet.
Heb laatst ook inderdaad een nieuw SIM-kaartje moeten halen bij Vodafone.quote:Op maandag 23 december 2013 08:14 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik heb nu ook een iPhone 5S, gekocht in New York
Nu alleen nog mijn simkaart knippen, Vodafone vraagt 20 euro voor een nieuwe
Waar bekijk je het dataverbruik? Op de iPhone kan je het ook verbruik per app zien via Instellingen > Mobiel netwerk. Daar onderaan staat het verbruik per app.quote:Op zondag 22 december 2013 23:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
staat uit![]()
en ja, hoezeer ik ook m'n bedenkingen kan hebben.. Ik ben wel steeds binnen no-time door m'n bundel heen
Daar kijk ik ook..quote:Op maandag 23 december 2013 09:34 schreef TC03 het volgende:
[..]
Waar bekijk je het dataverbruik? Op de iPhone kan je het ook verbruik per app zien via Instellingen > Mobiel netwerk. Daar onderaan staat het verbruik per app.
Mooie upgradequote:Op maandag 23 december 2013 11:38 schreef Q. het volgende:
Tim kan tevreden zijn: 5S en Mini Retina besteld.
Waar heb je het nou over. Ik heb een iPhone sinds 2007, nooit gebrickt of whatsoever. Ik vond het alleen lame van apple dat iTunes gewoon niet op tijd geüpdate was.quote:Op maandag 23 december 2013 08:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Gaat ie weer
Tot februari dit keer?
[..]
Zit er dan ook pas per iOS7 in.
Nice, Q. Hier mad love voor de iPad mini Retina. Geweldig ding.quote:Op maandag 23 december 2013 11:38 schreef Q. het volgende:
Tim kan tevreden zijn: 5S en Mini Retina besteld.
Dat ik je weer zie huilen en je nu weer zie huilen dat je dat nooit hebt gedaan in dit topic. Poster in dezelfde post overigens zelfde laken een pak.quote:Op maandag 23 december 2013 12:48 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Waar heb je het nou over. Ik heb een iPhone sinds 2007, nooit gebrickt of whatsoever. Ik vond het alleen lame van apple dat iTunes gewoon niet op tijd geüpdate was.
Wat lul je nou allemaal? Ik volg je helemaal niet manquote:Op maandag 23 december 2013 17:00 schreef Skull-splitter het volgende:
Dat ik je weer zie huilen en je nu weer zie huilen dat je dat nooit hebt gedaan in dit topic. Poster in dezelfde post overigens zelfde laken een pak.
Ik heb nu de Mini 1, die is al mietersch maar wil graag eens een iPad met Retina.quote:Op maandag 23 december 2013 12:49 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nice, Q. Hier mad love voor de iPad mini Retina. Geweldig ding.
Same here.. ik heb in twee weken tijden het dubbele verbruikt van wat ik normaal gebruik, terwijl ik geen gekke dingen heb gedaanquote:Op zondag 22 december 2013 23:57 schreef E.T. het volgende:
[..]
staat uit![]()
en ja, hoezeer ik ook m'n bedenkingen kan hebben.. Ik ben wel steeds binnen no-time door m'n bundel heen
Weet ik nog niet.. ben nog niet buiten geweestquote:Op maandag 23 december 2013 18:25 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Same here.. ik heb in twee weken tijden het dubbele verbruikt van wat ik normaal gebruik, terwijl ik geen gekke dingen heb gedaan. Zo vreemd. Dus ik ben nieuwsgierig: Heeft het terugzetten naar de fabrieksinstellingen geholpen bij jou?
Zit je ook bij T-Mobile?quote:Op maandag 23 december 2013 18:25 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Same here.. ik heb in twee weken tijden het dubbele verbruikt van wat ik normaal gebruik, terwijl ik geen gekke dingen heb gedaan. Zo vreemd. Dus ik ben nieuwsgierig: Heeft het terugzetten naar de fabrieksinstellingen geholpen bij jou?
Werkend geheugen.quote:
Ik zit bij tmobile en heb het probleem ook. Heb altijd een galaxy s2 gegad en had altijd ruim 150 mb over, nu afgelopen zaterdag was het op. Nieuwe factuurmaand begint pas 9 januari...quote:
http://www.airportal.de/n(...)_SIM_to_Nano_SIM.pdfquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:40 schreef Q. het volgende:
iPhone 5S binnen.![]()
Kan hem alleen nog niet gebruiken omdat Hi een week levertijd heeft voor een nieuwe SIM.Heb hem vorige week al besteld.
Paupers.
Beetje te tricky, zometeen heb ik helemaal niets meer. Ik wacht wel twee daagjes.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
http://www.airportal.de/n(...)_SIM_to_Nano_SIM.pdf
Verstandig, mijn Vodafone sim heb ik zo ook verneuktquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Beetje te tricky, zometeen heb ik helemaal niets meer. Ik wacht wel twee daagjes.
Want het was oh zo makkelijk en dat kon echt never nooit niet fout gaan!quote:
Dat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Vodafone winkel roeleert. Je loopt naar binnen en 2 minuten later sta je buiten met je nieuwe sim.
Ik heb er dus al eentje in de bestelling staan bij Hi ivm verlenging contract. Maar ben even bij de bijknipturkgeweest en hij doet het nu.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Vodafone winkel roeleert. Je loopt naar binnen en 2 minuten later sta je buiten met je nieuwe sim.
Ij had gister ook mijn sim laten knippen tot nano sim bij de lokale telefoonturkquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er dus al eentje in de bestelling staan bij Hi ivm verlenging contract. Maar ben even bij de bijknipturkgeweest en hij doet het nu.
Het verschilt ook per belturk he.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:13 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ij had gister ook mijn sim laten knippen tot nano sim bij de lokale telefoonturk
Schijnbaar had die verkeerd geknipt kon ik nog 20 euro betalen bij Vodafone
Je kan het wel proberen, als het mislukt krijg je alsnog die nieuwe toch?quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Beetje te tricky, zometeen heb ik helemaal niets meer. Ik wacht wel twee daagjes.
vreemd, zelfde iTunes account gebruikt?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:58 schreef Q. het volgende:
Okee, ik heb mn oude iPhone gebackuped en terug gezet op de nieuwe maar ik moet nu alle apps opnieuw kopen omdat ik blijkbaar niet Transfer Purchases heb gedaan. Krijg ik dat nog gefixted? De oude iPhone is inmiddels gewist.
Yep en yep, heb maar 1 account.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
vreemd, zelfde iTunes account gebruikt?
Heb je ingelogged in iTunes store/Appstore?
Heel raar. Geen idee, zou de klantenservice even vragenquote:
Als je via iCloud terugzet worden de apps normaal gesproken vanuit de Store opnieuw gedownload...quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:58 schreef Q. het volgende:
Okee, ik heb mn oude iPhone gebackuped en terug gezet op de nieuwe maar ik moet nu alle apps opnieuw kopen omdat ik blijkbaar niet Transfer Purchases heb gedaan. Krijg ik dat nog gefixted? De oude iPhone is inmiddels gewist.
Dat had ik ook, eerst was er niks overgezet. Na een reboot stonden alle apps er weer in, maar moest ik ze per stuk opnieuw installerenquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:07 schreef Q. het volgende:
Het heeft zichzelf na een reboot opgelost.
Vooruitgang FTW!quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat had ik ook, eerst was er niks overgezet. Na een reboot stonden alle apps er weer in, maar moest ik ze per stuk opnieuw installeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |