Ik zit bij tmobile en heb het probleem ook. Heb altijd een galaxy s2 gegad en had altijd ruim 150 mb over, nu afgelopen zaterdag was het op. Nieuwe factuurmaand begint pas 9 januari...quote:
http://www.airportal.de/n(...)_SIM_to_Nano_SIM.pdfquote:Op dinsdag 24 december 2013 12:40 schreef Q. het volgende:
iPhone 5S binnen.![]()
Kan hem alleen nog niet gebruiken omdat Hi een week levertijd heeft voor een nieuwe SIM.Heb hem vorige week al besteld.
Paupers.
Beetje te tricky, zometeen heb ik helemaal niets meer. Ik wacht wel twee daagjes.quote:Op dinsdag 24 december 2013 12:43 schreef Merkie het volgende:
[..]
http://www.airportal.de/n(...)_SIM_to_Nano_SIM.pdf
Verstandig, mijn Vodafone sim heb ik zo ook verneuktquote:Op dinsdag 24 december 2013 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Beetje te tricky, zometeen heb ik helemaal niets meer. Ik wacht wel twee daagjes.
Want het was oh zo makkelijk en dat kon echt never nooit niet fout gaan!quote:
Dat.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Vodafone winkel roeleert. Je loopt naar binnen en 2 minuten later sta je buiten met je nieuwe sim.
Ik heb er dus al eentje in de bestelling staan bij Hi ivm verlenging contract. Maar ben even bij de bijknipturkgeweest en hij doet het nu.quote:Op dinsdag 24 december 2013 14:23 schreef Swetsenegger het volgende:
Vodafone winkel roeleert. Je loopt naar binnen en 2 minuten later sta je buiten met je nieuwe sim.
Ij had gister ook mijn sim laten knippen tot nano sim bij de lokale telefoonturkquote:Op dinsdag 24 december 2013 15:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb er dus al eentje in de bestelling staan bij Hi ivm verlenging contract. Maar ben even bij de bijknipturkgeweest en hij doet het nu.
Het verschilt ook per belturk he.quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:13 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ij had gister ook mijn sim laten knippen tot nano sim bij de lokale telefoonturk
Schijnbaar had die verkeerd geknipt kon ik nog 20 euro betalen bij Vodafone
Je kan het wel proberen, als het mislukt krijg je alsnog die nieuwe toch?quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Beetje te tricky, zometeen heb ik helemaal niets meer. Ik wacht wel twee daagjes.
vreemd, zelfde iTunes account gebruikt?quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:58 schreef Q. het volgende:
Okee, ik heb mn oude iPhone gebackuped en terug gezet op de nieuwe maar ik moet nu alle apps opnieuw kopen omdat ik blijkbaar niet Transfer Purchases heb gedaan. Krijg ik dat nog gefixted? De oude iPhone is inmiddels gewist.
Yep en yep, heb maar 1 account.quote:Op dinsdag 24 december 2013 16:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
vreemd, zelfde iTunes account gebruikt?
Heb je ingelogged in iTunes store/Appstore?
Heel raar. Geen idee, zou de klantenservice even vragenquote:
Als je via iCloud terugzet worden de apps normaal gesproken vanuit de Store opnieuw gedownload...quote:Op dinsdag 24 december 2013 15:58 schreef Q. het volgende:
Okee, ik heb mn oude iPhone gebackuped en terug gezet op de nieuwe maar ik moet nu alle apps opnieuw kopen omdat ik blijkbaar niet Transfer Purchases heb gedaan. Krijg ik dat nog gefixted? De oude iPhone is inmiddels gewist.
Dat had ik ook, eerst was er niks overgezet. Na een reboot stonden alle apps er weer in, maar moest ik ze per stuk opnieuw installerenquote:Op dinsdag 24 december 2013 18:07 schreef Q. het volgende:
Het heeft zichzelf na een reboot opgelost.
Vooruitgang FTW!quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:13 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat had ik ook, eerst was er niks overgezet. Na een reboot stonden alle apps er weer in, maar moest ik ze per stuk opnieuw installeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |