Zorgen dat je om en nabij 30% altijd een oplader voor handen hebt.quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:31 schreef bjanaan het volgende:
Mijn IPhone (4S) valt steeds vaker uit bij 30% batterij.
Wat kan ik hier aan doen?
Ik denk dat mijn batterij stuk is kan ik hiermee naar de Hi winkel of zou ik naar de Apple store moeten?quote:Op dinsdag 17 december 2013 14:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zorgen dat je om en nabij 30% altijd een oplader voor handen hebt.
Als je nog garantie hebt zou ik langs de Apple Store gaan, veel betere servicequote:Op dinsdag 17 december 2013 14:36 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn batterij stuk is kan ik hiermee naar de Hi winkel of zou ik naar de Apple store moeten?
twitter:pod2g twitterde op zondag 22-12-2013 om 13:18:10The iOS 7 jailbreak is out!!! http://t.co/lWu8tbs1oP . Merry christmas to you all. (please backup your phone first, who knows…!) reageer retweet
Ik wilde het net postenquote:Op zondag 22 december 2013 13:27 schreef Pino112 het volgende:
twitter:pod2g twitterde op zondag 22-12-2013 om 13:18:10The iOS 7 jailbreak is out!!! http://t.co/lWu8tbs1oP . Merry christmas to you all. (please backup your phone first, who knows…!) reageer retweet
Als ik al griezelige iPhone ontploffings-verhalen hoor/lees, zie je altijd dat dat gebeurd is met een imitatie oplader uit bijvoorbeeld China. Just sayin'quote:Op maandag 16 december 2013 00:01 schreef Jahr00n het volgende:
Omdat mijn iPhone 4s binnen de kortste keren leeg is wil ik een nieuwe batterij erin stoppen. Heeft iemand ervaring met die batterijen die op ebay verkocht worden? Of is dit pure bagger en moet ik een origineel apple ding halen?
Snap het ook niet. iOS 7.1 komt in januari al.quote:Op zondag 22 december 2013 15:00 schreef RoW_0 het volgende:
Fuck. Konden ze niet even wachten tot 7.1? Nu wordt dit weer uitgesteld omdat ze eerst de exploits willen dichten.
Gebrickte iPhones komen nauwelijks voor. Wel vieze truucjes van Apple die bij een nieuwe iOS een versie van iTunes vereist wat bijvoorbeeld niet gereleased is voor Windowsquote:Op zondag 22 december 2013 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Postst dat een gejailbreakt toestel niet meer opstart in 3...2....1....
Yup, Chinese gebruikers krijgen vage sources in hun jailbreak omdat evasi0n team samengewerkt heeft met een vaag bedrijf. Ben benieuwd, @pod2g zal met uitleg komen vandaag/morgen.quote:Op zondag 22 december 2013 19:37 schreef Pino112 het volgende:
Uh, oke:
http://www.iphoneclub.nl/(...)r-evasi0n-jailbreak/
Op de achtergrond verversen uitzetten?quote:Op zondag 22 december 2013 23:51 schreef E.T. het volgende:
Hmz.. mijn 5S gebruikt véél meer data met Facebook dan mijn 4S..
Heb alle apps uitgezet in mobiele data en daarna 1 voor 1 weer aan om zo dingen uit te kunnen sluiten enzo. Een keer refresh of timeline laden kost me zomaar 1,5MB.
Mijn internetgebruik (en FB-gebruik) is niet veranderd op m'n nieuwe telefoon.. Zou het echt zo kunen zijn dat de telefoon zoveel meer van FB vraagt? (was nu na een week al door m'n databundel heen, terwijl ik voorheen nauwlijks de helft opmaakte)
staat uitquote:Op zondag 22 december 2013 23:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Op de achtergrond verversen uitzetten?
Tevens heb ik altijd m'n bedenkingen bij de betrouwbaarheid van metingen van dataverbruik.
Waar staat dat?quote:Op zondag 22 december 2013 23:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Op de achtergrond verversen uitzetten?
Instellingen ->.algemeen -> ververs apps op achtergrondquote:
Geen problemen met WhatsApp of gaat dat per app?quote:Op zondag 22 december 2013 23:58 schreef E.T. het volgende:
[..]
Instellingen ->.algemeen -> ververs apps op achtergrond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |