jaquote:Op woensdag 1 januari 2014 21:41 schreef DolLy_2O13 het volgende:
Ik zit vast aan een 2-jarig abonnement maar het toestel staat me niet meer aan. Ik zat te denken om een iPhone te kopen en daar mijn simkaart in te doen. Maar nu heb ik vernomen dat in een iPhone een hele andere simkaart gaat, kan ik dat gewoon bij Hi regelen en gaan ze verder niet moeilijk doen?
Dat is met bijna alle Apple apparatuur zo.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:22 schreef PLAE@ het volgende:
Het valt mij op dat bij het opladen van de batterij de laatste procentjes extreem langzaam gaan (bij de 5s). Hebben anderen dit ook?
Niks van gemerkt hoor, alles werkt gewoon en is ook stabiel.quote:Op donderdag 26 december 2013 13:32 schreef mirelia het volgende:
Als je een JB doet en reboot dan werken veel standaard ios apps niet meer dus kijk uit.
Wie weet een goed alternatief voor de mailapp? Dus met pop support.
HD-versies werken alleen op de iPad.quote:Op donderdag 2 januari 2014 04:23 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb recentlijk fruitninja HD gekocht voor mijn iPad Mini, en toen wilde ik hem op mijn iPhone 5 installeren maar er stond dat ik ervoor moest betalen, ik dacht en hoopte dat het zichzelf zou oplossen want Apple of de gamereseller ziet toch dat ik 2 keer betaald hebt voor 1 game op 1 account? Ik heb 2 bevestigingsmailtjes dat ik hem 2 keer heb gekocht. Het is maar 89 ct dus ik ga er niet dood aan maar hoe zit dit nu precies?
Deze app-ontwikkelaar naait je door twee verschillende apps ervan te maken voor iPad/iPhone. Weinig aan te doen..quote:Op donderdag 2 januari 2014 04:23 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik heb recentlijk fruitninja HD gekocht voor mijn iPad Mini, en toen wilde ik hem op mijn iPhone 5 installeren maar er stond dat ik ervoor moest betalen, ik dacht en hoopte dat het zichzelf zou oplossen want Apple of de gamereseller ziet toch dat ik 2 keer betaald hebt voor 1 game op 1 account? Ik heb 2 bevestigingsmailtjes dat ik hem 2 keer heb gekocht. Het is maar 89 ct dus ik ga er niet dood aan maar hoe zit dit nu precies?
Als ie goed kijkt zal ie ook zien dat de iPhone-versie geen HD achter de naam heeft staan.quote:Op donderdag 2 januari 2014 07:59 schreef eleusis het volgende:
[..]
Deze app-ontwikkelaar naait je door twee verschillende apps ervan te maken voor iPad/iPhone. Weinig aan te doen..
Wordt je dus nog steeds genaaidquote:Op donderdag 2 januari 2014 08:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Als ie goed kijkt zal ie ook zien dat de iPhone-versie geen HD achter de naam heeft staan.
alsjeblieft zeg. Wat denk je zelf?quote:
Ligt er dus aan wat je er mee wil doen. Voor mijn vader is het genoeg, voor mijn moeder niet, en ik zelf vind 16 GB al te weinig.quote:
Geheugen gaat op aan meer dan alleen spelletjes. Bijvoorbeeld foto's en muziek.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:26 schreef DolLy_2O13 het volgende:
Nee, ik hoef geen 32 GB. Ik wil gewoon fatsoenlijk kunnen appen en mijn Internet Bankieren app en voor de rest niks. Ik hoef geen 80 duizend spelletjes.![]()
Kan er trouwens een geheugenkaart in een iPhone?quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Geheugen gaat op aan meer dan alleen spelletjes. Bijvoorbeeld foto's en muziek.
Nee.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:29 schreef DolLy_2O13 het volgende:
[..]
Kan er trouwens een geheugenkaart in een iPhone?
Hoeveel foto's heb jij er dan wel niet op, is de eerste vraag die in mij op komt?quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:31 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb 16Gb vol. Al bijna 8 gb aan fotos.
16 is voor de meeste mensen genoeg. Vooral foto's nemen een boel ruimte in beslag maar die kan je natuurlijk verwijderen. Maar daar ben ik te lui voor en heb graag een boel foto's bij me altijd.quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:31 schreef DolLy_2O13 het volgende:
[..]
Je bent een schat, ik ga denk ik gewoon voor de 16 GB. Wat denk jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |