Gefeliciteerd mede-winnaar, moge we er veel gebruik van maken aankomend jaar.quote:Op zondag 1 december 2013 12:56 schreef Paper_Tiger het volgende:
Hoewel ik rechts nog links ben vind ik het niet erg om in een adem met VS genoemd te worden en neem ik met trots de gedeelde trofee voor meest vasthoudende user in ontvangst.
Kan mooi naast je Hunnebed met uitzicht over de veengebieden.quote:
Koekoek is ook gewrocht uit Drentse turf, jenever en achterdocht.quote:Op zondag 1 december 2013 13:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Kan mooi naast je Hunnebed met uitzicht over de veengebieden.
Hij is dan ook meer dan verdiend.quote:
Gegroet, mede-koekoek.quote:Op zondag 1 december 2013 13:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Koekoek is ook gewrocht uit Drentse turf, jenever en achterdocht.
Omdat je roker bent.quote:Op zondag 1 december 2013 14:23 schreef arjan1112 het volgende:
ik ben een gezellige nieuwe henk
nou joepi.. jullie houden van me en haten me tegelijk
wahah
Bespaar je de moeite.quote:Op zondag 1 december 2013 15:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgend jaar rond november ga ik heibel trappen zodat iedereen op jou stemt
Hoeft ook niet, je hebt het zelf al links ingehaald.quote:
Het is dit keer een "Alles is voor Bassie"-versie.quote:Op zondag 1 december 2013 17:33 schreef Hexagon het volgende:
En dit keer hoef je hem niet te delen met drie anderen
Ik ben diep, diep ontroerd...quote:Op zondag 1 december 2013 17:33 schreef Hexagon het volgende:
Niet huilen van blijdschap he, gezien de categorie
Van vorig jaarquote:Op zondag 1 december 2013 17:35 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is dit keer een "Alles is voor Bassie"-versie.
Was dat vorige keer wel dan?
quote:
Nou dat was wel een afgang. Een prijs met anderen moeten delen, wat heb ik daar een ontzettende hekel aan. Dat is ook zo links, hè?quote:Op zondag 1 december 2013 17:37 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Van vorig jaar
POL / Fok! POL verkiezingen 2012: Uitslagentopic
[..]
Mwah, je werd toch wel redelijk ruim verslagen door arjanquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 19:17 schreef Hexagon het volgende:
Maar niet getreurd. Je bent het type user dat veelbelovend is voor heel wat trofeeen de volgende jaren.
Het is maar weinigen gegeven om een trofee te winnen.quote:Op zondag 1 december 2013 19:59 schreef remlof het volgende:
Ook wel eens fijn om geen trofee te krijgen
Maar weer puik werk, Hexa.
Ik zal eens een onderzoekje doen naar wie door de jaren heen de meeste trofeeen heeft gewonnen.quote:Op zondag 1 december 2013 20:02 schreef Webschip het volgende:
[..]
Het is maar weinigen gegeven om een trofee te winnen.
Goed idee, ik ben benieuwd.quote:Op zondag 1 december 2013 20:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zal eens een onderzoekje doen naar wie door de jaren heen de meeste trofeeen heeft gewonnen.
Volgens mij heb ik al drie keer op rij dezelfde trofee gewonnen.quote:Op zondag 1 december 2013 20:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik zal eens een onderzoekje doen naar wie door de jaren heen de meeste trofeeen heeft gewonnen.
Je bent dan ook de beste vrouw.quote:Op zondag 1 december 2013 20:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik al drie keer op rij dezelfde trofee gewonnen.
Als je toch aan het denken slaat: ik zou het best leuk vinden als er een alternatief voor die trofee kwam. Want echt veel keuze is er niet dus je krijgt altijd een vertekend beeld; ik voel me helemaal niet 'de beste'.
Zeg dat nou niet, anders word ik verwaand en onuitstaanbaarquote:Op zondag 1 december 2013 20:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je bent dan ook de beste vrouw.
Zou je denken, hè. Maar zijn vrouw stuurt vliegtuigen in het rond.quote:Op zondag 1 december 2013 20:45 schreef Janneke141 het volgende:
Ach, laat hem. Fok! is waarschijnlijk de enige plek waar ie vrouwen tegenkomt.
P_T is juist een family man.quote:Op zondag 1 december 2013 20:45 schreef Janneke141 het volgende:
Ach, laat hem. Fok! is waarschijnlijk de enige plek waar ie vrouwen tegenkomt.
En ik mag je nog eens feliciterenquote:Op zondag 1 december 2013 17:36 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ben diep, diep ontroerd...
Maar ik dank iedereen voor het gegeven vertrouwen.
Ik ben trofee-goddelijkquote:Op zondag 1 december 2013 21:21 schreef Hexagon het volgende:
Hier een totaaloverzicht
POL / POL-verkiezingen, de uitslagen
POL / EchtGaaf Verkiezingen - De Uitslag
POL / POL-verkiezingen; de uitslag.
POL / POL Verkiezingen - Klinkend resultaat!
POL / POLprijzen, wie wint wat? De uitslag..
POL / Uitkomst van beraadslaging: de POLtrofeeën!
POL / POL-verkiezing 2005 - De uitslag
POL / De POL-verkiezing 2004, de uitslagen
POL / De POL-verkiezingen 2003 - De uitslag
Webschip/Echtgaaf 10
SCH 8
Klopkoek 7
Hexagon 6
99.999/d_uke 6
freako 6
Reya 5
RM-Rf 5
pberends 5
Gsbrder 4
ethiraseth/dotCommunism 4
Disana 4
Voorschrift 4
Paper_Tiger 4
Pietverdriet 4
fok_the_system 4
KoosVogels 4
StefanP 4
Ryan3 4
Apropos 4
HenriOsewoudt 4
sigme 4
Sidekick 4
Sjun 4
Kozzmic 4
arjan1112 3
3voud 3
cempexo/bendk 3
phpmystyle 3
sneakypete 3
JohnDope 3
Monidique 3
Haushofer 3
DS4 3
KirzimiBeyaz 3
Von_Preussen 2
robin007bond 2
Bram_van_Loon 2
Tituspullo 2
Arolsen 2
Drugshond 2
Zienswijze 2
voice-over 2
Lesstroud 2
Kitao 2
Rock_de_Brazilliaan 2
Rood_Verzet 2
DrWolffenstein 2
Martijn_77 2
Ippon 2
PJORourke 2
Finder_elf_towns 2
Lord_Vetinari 2
Ype 2
IR Baboon 2
Nyrem 2
Igen 1
Ryon 1
waht 1
zwaaien 1
remlof 1
Elfletterig 1
Die_Hofstadtgruppe 1
Synthercell 1
Deparo 1
Nautilus 1
Whiskers2009 1
Dr. Nikita 1
erikds 1
mlg 1
Zolcon 1
Sachertorte 1
Iblis 1
Lyrebird 1
Lambiekje 1
Icecreamfarmer.nl 1
Montov 1
Boze_Appel 1
SeventhWave 1
Scaurus 1
Aaahikwordtgek 1
Zwaardvisch 1
Elseetje 1
LodewijkNapoleon 1
DiegoArmandoMaradonna 1
yeremy 1
Napalm 1
Mutant01 1
Verbal 1
sizzler 1
ExtraWaskracht 1
GeorgeButters 1
Floripas 1
Mannee 1
McCarthy 1
Kaalhei 1
dVTB 1
thabit 1
Bloodhoundfromhell 1
parabola 1
Herostratos 1
Marycke 1
X-Ray 1
Chuck! 1
Hephaistos 1
JanJanJan 1
Kennyman 1
Mainport 1
Mannee 1
MethodMich 1
mike 1
Onemangang 1
Pracissor 1
sampoo 1
SHE 1
UnleashMitch 1
Zie mijn post erbovenquote:Op zondag 1 december 2013 21:30 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik ben trofee-goddelijk![]()
Welke trofee krijg ik hiervoor, Hexa?
Dat is niet mis. Maar je hebt dan ook wel eer van je werk, want het is elk jaar weer leuk.quote:Op zondag 1 december 2013 21:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Minder dan een uurtje. Was vanochtend wel drie uur bezig met de verkiezing van dit jaar.
Ik moest 'm even googlen, maar hij is goed gevondenquote:
Dan zijn het er nu 11quote:Op zondag 1 december 2013 21:20 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En ik mag je nog eens feliciteren
Je bent namelijk winnaar van de
Frans Josef Strauss stemmenkanon award, de award voor de user die over jaren de meeste awards heeft binnen gesleept
Jij bent namelijk met 10 awards in 10 jaar degene die de meeste awards op zijn naam heeft.
Frans Josef Strauss, de CSU-leider die ze een vinger in z'n reet moesten stoppen om hem een stropdas om te kunnen doen.quote:Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik moest 'm even googlen, maar hij is goed gevonden
Die tellen we niet mee, anders krijg je er elk jaar weer een bij en kan Klopkoek je nooit meer inhalenquote:
Zeg dat maar niet waar Voorbips ook meeleest.quote:Op zondag 1 december 2013 21:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Frans Josef Strauss, de CSU-leider die ze een vinger in z'n reet moesten stoppen om hem een stropdas om te kunnen doen.
En jij kent hem niet
Ik heb Jos van Rey overwogen maar die is vergeleken bij Strauss een lachwekkend amateurtjequote:Op zondag 1 december 2013 21:38 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik moest 'm even googlen, maar hij is goed gevonden
Sssst.quote:Op zondag 1 december 2013 21:41 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Die tellen we niet mee, anders krijg je er elk jaar weer een bij en kan Klopkoek je nooit meer inhalen
quote:Op zondag 1 december 2013 21:21 schreef Hexagon het volgende:
Hier een totaaloverzicht
POL / POL-verkiezingen, de uitslagen
POL / EchtGaaf Verkiezingen - De Uitslag
POL / POL-verkiezingen; de uitslag.
POL / POL Verkiezingen - Klinkend resultaat!
POL / POLprijzen, wie wint wat? De uitslag..
POL / Uitkomst van beraadslaging: de POLtrofeeën!
POL / POL-verkiezing 2005 - De uitslag
POL / De POL-verkiezing 2004, de uitslagen
POL / De POL-verkiezingen 2003 - De uitslagGeen enkele trofee voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Ik vind Bobje veel beter dan Sieuwert .quote:Op zondag 1 december 2013 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgend jaar de mondige puber award.
Daar kan ik het mee eens zijn.quote:Op zondag 1 december 2013 22:04 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ik vind Bobje veel beter dan Sieuwert .
Zou goed kunnen.quote:Op zondag 1 december 2013 22:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja, wellicht een van de oudste FOK! tradities?
Ik stond ook niet bij stil dat dit zo'n lange tradiditie is.quote:Op zondag 1 december 2013 22:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja, wellicht een van de oudste FOK! tradities?
Freako kreeg bij de eerste verkiezingen in 2003 ook geen enkele stem, dat geeft hoop.quote:
Ik werd de eerste keer in 2006 ook niet genoemd. Tweede keer maar een of twee keer. En pas in 2008 pakte ik de eerste award.quote:Op zondag 1 december 2013 23:16 schreef Euribob het volgende:
[..]
Freako kreeg bij de eerste verkiezingen in 2003 ook geen enkele stem, dat geeft hoop.
Het was helaas geen lang leven beschoren.quote:Op zondag 1 december 2013 23:24 schreef Hexagon het volgende:
Vorig jaar hebben ze het een keer gedaan
NWS / NWS verkiezingen 2012
Het kan toch nog steeds?quote:Op zondag 1 december 2013 23:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het was helaas geen lang leven beschoren.
Het zit hier een beetje verkeerd met de jaartallen volgens mij.quote:
Mischien krijg je daar wel een trofee.quote:Op zondag 1 december 2013 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb het maar eens geschopt, ben benieuwd
De uitslag werd te voorspelbaarquote:Op zondag 1 december 2013 23:42 schreef Drugshond het volgende:
Frans weisglas trofee is een beetje zoek geloof ik,
Vroegah was eerst altijd een adviesronde over de trofeeën.quote:Op zondag 1 december 2013 23:46 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, volgend jaar mag iemand anders als hij wil het initiatief nemen. Ik zal tot 1 december 2014 wachten. Als niemand het dan oppakt dan doen ik het zelf weer natuurlijk.
Dat is aan de volgende organisatorquote:Op zondag 1 december 2013 23:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vroegah was eerst altijd een adviesronde over de trofeeën.
waarom?quote:
Ook niet altijd. Wel altijd veel geneuzel van jou valt opquote:Op zondag 1 december 2013 23:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vroegah was eerst altijd een adviesronde over de trofeeën.
Misschien val je dan toch nog in de prijzen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar is alleen de Zure Henk trofee van toepassing
Ik ben daarom ook pleitbezorger.quote:Op maandag 2 december 2013 07:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook niet altijd. Wel altijd veel geneuzel van jou valt op.
ik zie niet zo goed in waarom NWS dingen moet doen omdat jij dat leuk vind maar open gerust een topicquote:
Mij lijkt het anders ook wel leukquote:Op maandag 2 december 2013 12:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie niet zo goed in waarom NWS dingen moet doen omdat jij dat leuk vind maar open gerust een topic
Hier nog een voorstanderquote:Op maandag 2 december 2013 12:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie niet zo goed in waarom NWS dingen moet doen omdat jij dat leuk vind maar open gerust een topic
Och het is maar een top hoor. Ik ben niet een van de leidende NWS users. Maar als niemand het wil doen dan overweeg ik het alsnog op te pakken.quote:Op maandag 2 december 2013 12:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik zou het doen als ik niet rekenblind was; iemand moet immers de stemmen tellen.quote:Op maandag 2 december 2013 15:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Och het is maar een top hoor. Ik ben niet een van de leidende NWS users. Maar als niemand het wil doen dan overweeg ik het alsnog op te pakken.
Oh dat wil ik wel doen heur. Ik vind dat wel leuk. Dan doen we het samen?quote:Op maandag 2 december 2013 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou het doen als ik niet rekenblind was; iemand moet immers de stemmen tellen.
Ik vind het fijn als jij het allemaal doet. Vorig jaar heb ik de vragen bedacht, maar jij kunt vast veel betere bedenken.quote:Op maandag 2 december 2013 15:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oh dat wil ik wel doen heur. Ik vind dat wel leuk. Dan doen we het samen?
quote:Op zondag 1 december 2013 14:25 schreef Disana het volgende:
Dank voor de mooie trofee. Ik had geen idee dat het zo spannend was, want ik dacht dat Janneke141 (terecht) mijlenver voor liep. Spannend!
Alle winnaars van harte gefeliciteerd met jullie prijs. Sommigen zullen trots zijn, anderen (99.999 en arjan1112) zijn misschien een beetje verbaasd
Hexagon, bedankt voor alle moeite om dit weer tot een mooie verkiezing te maken. Het was leuk
Dankjewel. Als jij nu ook mee gaat posten in POL, maak je volgend jaar ook kans op zo'n mooie glanzende bokaal. Hexagon heeft ze persoonlijk opgepoetst.quote:
nee het is niet maar een top, iedereen is klaar met dat NWS vs POL dingetje, blijf het dan ook niet aanwakkeren steedsquote:Op maandag 2 december 2013 15:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Och het is maar een top hoor. Ik ben niet een van de leidende NWS users. Maar als niemand het wil doen dan overweeg ik het alsnog op te pakken.
Okay, maar als niemand het initiatief oppakt zal ik ook wel de NWS verkiezing organiseren.quote:Op maandag 2 december 2013 16:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee het is niet maar een top, iedereen is klaar met dat NWS vs POL dingetje, blijf het dan ook niet aanwakkeren steeds
Dat was vorig jaar wel een leukequote:Op maandag 2 december 2013 17:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Okay, maar als niemand het initiatief oppakt zal ik ook wel de NWS verkiezing organiseren.
Bij mij moet hij 11 stuks komen poetsen.quote:Op maandag 2 december 2013 15:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. Als jij nu ook mee gaat posten in POL, maak je volgend jaar ook kans op zo'n mooie glanzende bokaal. Hexagon heeft ze persoonlijk opgepoetst.
Denk niet dat het Hexagon het als bash bedoelde. Toch eigenaardig als iemand van POL dergelijke verkiezing zou starten, daar niet van. Maar ieder zijn feestje.quote:Op maandag 2 december 2013 17:57 schreef sp3c het volgende:
nah het klonk me net iets teveel als 'hahaha kijk ons eens beter zijn dan NWS' en als dat de reden is dan heb ik daar absoluut geen zin an
maar als hij of wie dan ook wat wil organiseren dan heb ik daar geen problemen mee, waarschijnlijk maak ik het zelfs sticky om Dagonet te pesten wat dat is altijd leuk natuurlijk
Komt omdat het topic doodgemodereerd werd.quote:Op maandag 2 december 2013 18:32 schreef Hexagon het volgende:
Valt mee, het is vooral dit jaar dramatisch. Maar dat hebben we ook wel eens eerder gehad.
En in NWS moet zoiets natuurlijk groeien.
gelul, alleen jouw gememel werd net als andere jaren aangepakt. Daarin is totaal geen verschil, kijk maar eens hoe vaak je andere jaren werd aangesproken hierop.quote:Op maandag 2 december 2013 18:39 schreef Webschip het volgende:
[..]
Komt omdat het topic doodgemodereerd werd.
SC gewoon vrij toestaan, dat maakt het ook een stuk leuker. Nu zakte het topic steeds beneden de radar...
Jij hebt als enige daar kennelijk een probleem mee, dat kan. Ik heb andere jaren daar nooit een probleem mee gehad met anderen.quote:Op maandag 2 december 2013 18:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
gelul, alleen jouw gememel werd net als andere jaren aangepakt. Daarin is totaal geen verschil, kijk maar eens hoe vaak je andere jaren werd aangesproken hierop.
Discussie is altijd prima. Het enige waarop iemand wordt aangesproken is doorlopend memelen, dit is ook bepaald niet het eerste jaar dat je daar op bent aangesproken. Daarin zit dus geen enkel verschil.quote:Op maandag 2 december 2013 18:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Jij hebt als enige daar kennelijk een probleem mee, dat kan. Ik heb andere jaren daar nooit een probleem mee gehad met anderen.
Feit is als mensen hier vrij over het nomineren mogen ouwehoeren, dat het topic een stuk levendiger wordt. Met als gevolg meer stemlijstjes.
Gesteld dat bovenstaande zo is - quod non - stel ik vast dat jij, en niemand anders, daar kennelijk een probleem mee had en hebt...Nogmaals, dat kan natuurlijk. Een subjectiviteit, heeft zo weinig zin om hier verder over te miepen. Om dat laatste woord maar eens te gebruiken, jouw stokpaardje, zo te zeggen.quote:Op maandag 2 december 2013 18:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Discussie is altijd prima. Het enige waarop iemand wordt aangesproken is doorlopend memelen, dit is ook bepaald niet het eerste jaar dat je daar op bent aangesproken. Daarin zit dus geen enkel verschil.
Naja, het is gewoon jammer dat een aanzienlijk aantal mensen die hier al jarenlang rondlopen niet eens even de moeite nemen een lijstje in te vullen. Deze tendens zag je vorig jaar al een beetje maar dit jaar is het inderdaad dramatisch.quote:Op maandag 2 december 2013 18:32 schreef Hexagon het volgende:
Valt mee, het is vooral dit jaar dramatisch. Maar dat hebben we ook wel eens eerder gehad.
En in NWS moet zoiets natuurlijk groeien.
In NWS bestaan geen leidende users, enkel "führende" users.quote:Op maandag 2 december 2013 15:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik vind dat ook jammer. Maar het is geen reden om iets dergelijks niet in NWS te organiseren, het is gewoon leuk en wie weet krijgt men daar de smaak ineens wel te pakken; tenslotte was vorig jaar de eerste keer. Wat mij betreft doet Hexagon zijn best erop. Wel een beetje een domper is alleen dat de mod het zelf niet zo leuk vindt.quote:Op maandag 2 december 2013 19:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Naja, het is gewoon jammer dat een aanzienlijk aantal mensen die hier al jarenlang rondlopen niet eens even de moeite nemen een lijstje in te vullen. Deze tendens zag je vorig jaar al een beetje maar dit jaar is het inderdaad dramatisch.
Eens. Dat vind ik ook jammer.quote:Op maandag 2 december 2013 19:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Naja, het is gewoon jammer dat een aanzienlijk aantal mensen die hier al jarenlang rondlopen niet eens even de moeite nemen een lijstje in te vullen. Deze tendens zag je vorig jaar al een beetje maar dit jaar is het inderdaad dramatisch.
Hoeveel mensen hebben er nu totaal gestemd?quote:Op maandag 2 december 2013 18:32 schreef Hexagon het volgende:
je weet wat fuhren betekend toch?quote:Op maandag 2 december 2013 19:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In NWS bestaan geen leidende users, enkel "führende" users.
Ah leuk! Daar ga ik z.s.m. mee aan de slag. Ingevuld onder het motto 'als er een schaap over de dam is'.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:05 schreef Hexagon het volgende:
Nou ik ben mijn belofte nagekomen
NWS / Verkiezingen NWS awards 2013
Jullie nu ook
Hij gaat wel weer open..quote:Op donderdag 5 december 2013 18:14 schreef Hexagon het volgende:
Nou dat was een doorslaand succes.
Toch bijzonder jammer. Vorig jaar had het wel potentie.![]()
Er werd gewoon niet goed gemodereerd.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:45 schreef Hexagon het volgende:
WS wel. En remlof, dan gewoon stemmen en niet het topic mede verhoeren.
Wie heeft het topic dan dichtgedaan?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:14 schreef Hexagon het volgende:
Nou dat was een doorslaand succes.
Toch bijzonder jammer. Vorig jaar had het wel potentie.![]()
Maar jij had ook je aandeel, het verzandde in allemaal zure kritiek op elkaar.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Er werd gewoon niet goed gemodereerd.
Rustig afbouwen wordt het. Daarna reizen en een eigen bedrijf opzetten, dus geen tijd meer voor FOK!.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |