In NWS bestaan geen leidende users, enkel "führende" users.quote:Op maandag 2 december 2013 15:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Och het is maar een top hoor. Ik ben niet een van de leidende NWS users. Maar als niemand het wil doen dan overweeg ik het alsnog op te pakken.
Ik vind dat ook jammer. Maar het is geen reden om iets dergelijks niet in NWS te organiseren, het is gewoon leuk en wie weet krijgt men daar de smaak ineens wel te pakken; tenslotte was vorig jaar de eerste keer. Wat mij betreft doet Hexagon zijn best erop. Wel een beetje een domper is alleen dat de mod het zelf niet zo leuk vindt.quote:Op maandag 2 december 2013 19:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Naja, het is gewoon jammer dat een aanzienlijk aantal mensen die hier al jarenlang rondlopen niet eens even de moeite nemen een lijstje in te vullen. Deze tendens zag je vorig jaar al een beetje maar dit jaar is het inderdaad dramatisch.
Eens. Dat vind ik ook jammer.quote:Op maandag 2 december 2013 19:07 schreef Tem het volgende:
[..]
Naja, het is gewoon jammer dat een aanzienlijk aantal mensen die hier al jarenlang rondlopen niet eens even de moeite nemen een lijstje in te vullen. Deze tendens zag je vorig jaar al een beetje maar dit jaar is het inderdaad dramatisch.
Hoeveel mensen hebben er nu totaal gestemd?quote:Op maandag 2 december 2013 18:32 schreef Hexagon het volgende:
Valt mee, het is vooral dit jaar dramatisch. Maar dat hebben we ook wel eens eerder gehad.
je weet wat fuhren betekend toch?quote:Op maandag 2 december 2013 19:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In NWS bestaan geen leidende users, enkel "führende" users.
Ah leuk! Daar ga ik z.s.m. mee aan de slag. Ingevuld onder het motto 'als er een schaap over de dam is'.quote:Op dinsdag 3 december 2013 19:05 schreef Hexagon het volgende:
Nou ik ben mijn belofte nagekomen
NWS / Verkiezingen NWS awards 2013
Jullie nu ook
Hij gaat wel weer open..quote:Op donderdag 5 december 2013 18:14 schreef Hexagon het volgende:
Nou dat was een doorslaand succes.
Toch bijzonder jammer. Vorig jaar had het wel potentie.![]()
Er werd gewoon niet goed gemodereerd.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:45 schreef Hexagon het volgende:
WS wel. En remlof, dan gewoon stemmen en niet het topic mede verhoeren.
Wie heeft het topic dan dichtgedaan?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:14 schreef Hexagon het volgende:
Nou dat was een doorslaand succes.
Toch bijzonder jammer. Vorig jaar had het wel potentie.![]()
Maar jij had ook je aandeel, het verzandde in allemaal zure kritiek op elkaar.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Er werd gewoon niet goed gemodereerd.
Rustig afbouwen wordt het. Daarna reizen en een eigen bedrijf opzetten, dus geen tijd meer voor FOK!.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |