Het was helaas geen lang leven beschoren.quote:Op zondag 1 december 2013 23:24 schreef Hexagon het volgende:
Vorig jaar hebben ze het een keer gedaan
NWS / NWS verkiezingen 2012
Het kan toch nog steeds?quote:Op zondag 1 december 2013 23:25 schreef Euribob het volgende:
[..]
Het was helaas geen lang leven beschoren.
Het zit hier een beetje verkeerd met de jaartallen volgens mij.quote:
Mischien krijg je daar wel een trofee.quote:Op zondag 1 december 2013 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb het maar eens geschopt, ben benieuwd
De uitslag werd te voorspelbaarquote:Op zondag 1 december 2013 23:42 schreef Drugshond het volgende:
Frans weisglas trofee is een beetje zoek geloof ik,
Vroegah was eerst altijd een adviesronde over de trofeeën.quote:Op zondag 1 december 2013 23:46 schreef Hexagon het volgende:
Maargoed, volgend jaar mag iemand anders als hij wil het initiatief nemen. Ik zal tot 1 december 2014 wachten. Als niemand het dan oppakt dan doen ik het zelf weer natuurlijk.
Dat is aan de volgende organisatorquote:Op zondag 1 december 2013 23:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vroegah was eerst altijd een adviesronde over de trofeeën.
waarom?quote:
Ook niet altijd. Wel altijd veel geneuzel van jou valt opquote:Op zondag 1 december 2013 23:58 schreef Webschip het volgende:
[..]
Vroegah was eerst altijd een adviesronde over de trofeeën.
Misschien val je dan toch nog in de prijzen.quote:Op zondag 1 december 2013 23:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar is alleen de Zure Henk trofee van toepassing
Ik ben daarom ook pleitbezorger.quote:Op maandag 2 december 2013 07:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ook niet altijd. Wel altijd veel geneuzel van jou valt op.
ik zie niet zo goed in waarom NWS dingen moet doen omdat jij dat leuk vind maar open gerust een topicquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |