Mij lijkt het anders ook wel leukquote:Op maandag 2 december 2013 12:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie niet zo goed in waarom NWS dingen moet doen omdat jij dat leuk vind maar open gerust een topic
Hier nog een voorstanderquote:Op maandag 2 december 2013 12:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie niet zo goed in waarom NWS dingen moet doen omdat jij dat leuk vind maar open gerust een topic
Och het is maar een top hoor. Ik ben niet een van de leidende NWS users. Maar als niemand het wil doen dan overweeg ik het alsnog op te pakken.quote:Op maandag 2 december 2013 12:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik zou het doen als ik niet rekenblind was; iemand moet immers de stemmen tellen.quote:Op maandag 2 december 2013 15:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Och het is maar een top hoor. Ik ben niet een van de leidende NWS users. Maar als niemand het wil doen dan overweeg ik het alsnog op te pakken.
Oh dat wil ik wel doen heur. Ik vind dat wel leuk. Dan doen we het samen?quote:Op maandag 2 december 2013 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zou het doen als ik niet rekenblind was; iemand moet immers de stemmen tellen.
Ik vind het fijn als jij het allemaal doet. Vorig jaar heb ik de vragen bedacht, maar jij kunt vast veel betere bedenken.quote:Op maandag 2 december 2013 15:22 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Oh dat wil ik wel doen heur. Ik vind dat wel leuk. Dan doen we het samen?
quote:Op zondag 1 december 2013 14:25 schreef Disana het volgende:
Dank voor de mooie trofee. Ik had geen idee dat het zo spannend was, want ik dacht dat Janneke141 (terecht) mijlenver voor liep. Spannend!
Alle winnaars van harte gefeliciteerd met jullie prijs. Sommigen zullen trots zijn, anderen (99.999 en arjan1112) zijn misschien een beetje verbaasd
Hexagon, bedankt voor alle moeite om dit weer tot een mooie verkiezing te maken. Het was leuk
Dankjewel. Als jij nu ook mee gaat posten in POL, maak je volgend jaar ook kans op zo'n mooie glanzende bokaal. Hexagon heeft ze persoonlijk opgepoetst.quote:
nee het is niet maar een top, iedereen is klaar met dat NWS vs POL dingetje, blijf het dan ook niet aanwakkeren steedsquote:Op maandag 2 december 2013 15:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Och het is maar een top hoor. Ik ben niet een van de leidende NWS users. Maar als niemand het wil doen dan overweeg ik het alsnog op te pakken.
Okay, maar als niemand het initiatief oppakt zal ik ook wel de NWS verkiezing organiseren.quote:Op maandag 2 december 2013 16:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee het is niet maar een top, iedereen is klaar met dat NWS vs POL dingetje, blijf het dan ook niet aanwakkeren steeds
Dat was vorig jaar wel een leukequote:Op maandag 2 december 2013 17:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Okay, maar als niemand het initiatief oppakt zal ik ook wel de NWS verkiezing organiseren.
Bij mij moet hij 11 stuks komen poetsen.quote:Op maandag 2 december 2013 15:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Dankjewel. Als jij nu ook mee gaat posten in POL, maak je volgend jaar ook kans op zo'n mooie glanzende bokaal. Hexagon heeft ze persoonlijk opgepoetst.
Denk niet dat het Hexagon het als bash bedoelde. Toch eigenaardig als iemand van POL dergelijke verkiezing zou starten, daar niet van. Maar ieder zijn feestje.quote:Op maandag 2 december 2013 17:57 schreef sp3c het volgende:
nah het klonk me net iets teveel als 'hahaha kijk ons eens beter zijn dan NWS' en als dat de reden is dan heb ik daar absoluut geen zin an
maar als hij of wie dan ook wat wil organiseren dan heb ik daar geen problemen mee, waarschijnlijk maak ik het zelfs sticky om Dagonet te pesten wat dat is altijd leuk natuurlijk
Komt omdat het topic doodgemodereerd werd.quote:Op maandag 2 december 2013 18:32 schreef Hexagon het volgende:
Valt mee, het is vooral dit jaar dramatisch. Maar dat hebben we ook wel eens eerder gehad.
En in NWS moet zoiets natuurlijk groeien.
gelul, alleen jouw gememel werd net als andere jaren aangepakt. Daarin is totaal geen verschil, kijk maar eens hoe vaak je andere jaren werd aangesproken hierop.quote:Op maandag 2 december 2013 18:39 schreef Webschip het volgende:
[..]
Komt omdat het topic doodgemodereerd werd.
SC gewoon vrij toestaan, dat maakt het ook een stuk leuker. Nu zakte het topic steeds beneden de radar...
Jij hebt als enige daar kennelijk een probleem mee, dat kan. Ik heb andere jaren daar nooit een probleem mee gehad met anderen.quote:Op maandag 2 december 2013 18:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
gelul, alleen jouw gememel werd net als andere jaren aangepakt. Daarin is totaal geen verschil, kijk maar eens hoe vaak je andere jaren werd aangesproken hierop.
Discussie is altijd prima. Het enige waarop iemand wordt aangesproken is doorlopend memelen, dit is ook bepaald niet het eerste jaar dat je daar op bent aangesproken. Daarin zit dus geen enkel verschil.quote:Op maandag 2 december 2013 18:51 schreef Webschip het volgende:
[..]
Jij hebt als enige daar kennelijk een probleem mee, dat kan. Ik heb andere jaren daar nooit een probleem mee gehad met anderen.
Feit is als mensen hier vrij over het nomineren mogen ouwehoeren, dat het topic een stuk levendiger wordt. Met als gevolg meer stemlijstjes.
Gesteld dat bovenstaande zo is - quod non - stel ik vast dat jij, en niemand anders, daar kennelijk een probleem mee had en hebt...Nogmaals, dat kan natuurlijk. Een subjectiviteit, heeft zo weinig zin om hier verder over te miepen. Om dat laatste woord maar eens te gebruiken, jouw stokpaardje, zo te zeggen.quote:Op maandag 2 december 2013 18:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Discussie is altijd prima. Het enige waarop iemand wordt aangesproken is doorlopend memelen, dit is ook bepaald niet het eerste jaar dat je daar op bent aangesproken. Daarin zit dus geen enkel verschil.
Naja, het is gewoon jammer dat een aanzienlijk aantal mensen die hier al jarenlang rondlopen niet eens even de moeite nemen een lijstje in te vullen. Deze tendens zag je vorig jaar al een beetje maar dit jaar is het inderdaad dramatisch.quote:Op maandag 2 december 2013 18:32 schreef Hexagon het volgende:
Valt mee, het is vooral dit jaar dramatisch. Maar dat hebben we ook wel eens eerder gehad.
En in NWS moet zoiets natuurlijk groeien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |