Ik verwacht van een consultant een gedegen analyse en een adviesrapport met maatregelen om de opkomst voor volgend jaar drastisch te verhogen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 09:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Nu moet ik zeker hier iets gezelligs neerkalken.
Monolith, goed werk heer. U heeft zich een gedegen verkiezingsleider getoond.
7 stemmen dus?quote:Alexander Pechtold Trofee - Beste discussievoerder.
Deze gaat naar Iblis met 6 stemmen. Monolith volgt met twee stemmen. Argento, Montov, Kees22, Pool, Koosvogels, Iblis, LXIV DS4 en Sneakypete krijgen allen één stem.
Nee, copy-paste foutje.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:01 schreef Sjaakz het volgende:
Gefeliciteerd allemaal, en bedankt Monolith.
[..]
7 stemmen dus?
Daar gaat de jury van vorig jaar over.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:44 schreef EchtGaaf het volgende:
Moet DS4 zijn trofee van vorig jaar nu inleveren?
Die is weg.quote:Op woensdag 16 december 2009 10:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Daar gaat de jury van vorig jaar over.
Klopt, als mensen niet zo geil waren geweest om mij voor het Lenin lintje te nomineren had ik zonder problemen de Alexander Pechtold Trofee gewonnen.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:29 schreef waht het volgende:
Het belonen van kwaliteiten lijkt mij hier meer op z'n plaats dan afstraffen van het gebrek aan kwaliteiten.
6 maanden bij jou en 6 bij die anderquote:Op woensdag 16 december 2009 13:02 schreef Hexagon het volgende:
Kan ik er weer een trofeetje bij zetten, al moet ik deze dan delen
Het is te voorspelbaar. Van een tegenstander is de kans minimaal dat je een positieve award krijgt, maar een negatieve. Verder zijn de rechtselingen hier oververtegenwoordigd dus tel uit je winst als je tot het andere kamp behoort.quote:Op woensdag 16 december 2009 13:29 schreef waht het volgende:
Verdiende winnaars, uiteraard. Alhoewel ik begin te twijfelen of 'negatieve' awards wel gewenst zijn. Het belonen van kwaliteiten lijkt mij hier meer op z'n plaats dan afstraffen van het gebrek aan kwaliteiten.
Maar dat zijn mijn twee centen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop