De koers van Zetcaoin was al 1 week een horizontale lijn. Als je dus 2000 euro daar laat liggen, dan had je in 36 uur 13.400 euro teruggekregen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:04 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Maar ja, wie stopt er 1000 euro in één van de vele altcoins?
Klopt maar ik twijfel een beetje of ik niet beter kan wachten tot hij weer daalt. Ik hou in ieder geval genoeg apart voor LTC.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:29 schreef Robuustheid het volgende:
Waarom geen PPC?
De grootste fout van Bitcoin is hun deflatie, waardoor het geen alternatief voor het betalingsverkeer vormt. PPC heeft daar geen last van, en dus veelbelovend.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:29 schreef Robuustheid het volgende:
Waarom geen PPC?
De grootste fout van Bitcoin is hun deflatie, waardoor het geen alternatief voor het betalingsverkeer vormt. PPC heeft daar geen last van, en dus veelbelovend.
Hoe je geld kan krijgen naar BTC-e zou denk wel fijn zijn, of een andere trader en welke traders er allemaal zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:34 schreef Waterdrinker het volgende:
Iemand nog vragen voor in de FAQ in de OP?
$ 72,524 marketcap.quote:
Ja, las jouw post en heb het er bij gezet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hoe je geld kan krijgen naar BTC-e zou denk wel fijn zijn, of een andere trader en welke traders er allemaal zijn.
Oh staat er al op
Waarom verkoop je dan met verlies..... Elke munt maakt een daling en een stijging mee. Als je geen klein beetje geduld hebt zit je hier verkeerd :pquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:40 schreef QuadrupleU het volgende:
Elke altcoin waarin ik momenteel heb geinvesteerd die niet op btc-e staan dalen, al drie keer met verlies verkocht en te hoog ingekocht
Wat is het toch met die B munten
Had quark maar verkocht omdat ik bter niet vertrouwde, toen had ik worldcoin maar die verkocht want die daalde hard. En nu dus zeta, maar die blijft mooi staan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:41 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Waarom verkoop je dan met verlies..... Elke munt maakt een daling en een stijging mee. Als je geen klein beetje geduld hebt zit je hier verkeerd :p
Wie het kleine niet eert...quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:44 schreef MissionPhailed het volgende:
Al 0,0007 BTC winst na mijn aankoop van 56 QKC op Cryptsy een kwartier geleden
\hij moet eerst stijgen tot de 37 dan verkoop ik ze en dan mag hij gaan dalenquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af of LTC gaat stijgen vandaag of de daling inzet tot de 25-30. De grafiek is opvallend gelijk aan de vorige grote daling.
Ik hou me er een beetje op vast dat LTC voorlopig met BTC meestijgt. En denk dat BTC sowieso nog wel even blijft stijgen. Voor BTC en LTC kijk ik meer op de lange termijn. Voor andere altcoins op kortere termijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af of LTC gaat stijgen vandaag of de daling inzet tot de 25-30. De grafiek is opvallend gelijk aan de vorige grote daling.
Nee, hij moet stijgen tot de 38 en dan mag hij gaan dalen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:46 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
\hij moet eerst stijgen tot de 37 dan verkoop ik ze en dan mag hij gaan dalen
Dat was domquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, hij moet stijgen tot de 38 en dan mag hij gaan dalen. [ afbeelding ] Ik had op 37.33 gekocht.
True, true. Zo denk ik er ook over ja. Het is dat ik het grootste deel in LTC heb zitten en daardoor niet kan traden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:47 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik hou me er een beetje op vast dat LTC voorlopig met BTC meestijgt. En denk dat BTC sowieso nog wel even blijft stijgen. Voor BTC en LTC kijk ik meer op de lange termijn. Voor andere altcoins op kortere termijn.
It happens.quote:
Misschien verdienen ze op de lange termijn meer door gewoon te blijven bestaan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:57 schreef gelly het volgende:
Zo'n Btc-e heeft ook voor, wat, 45 miljoen aan bitcoins staan ? Wie zit er eigenlijk achter en wat is de garantie dat zij niet ineens vertrekken ?
Ze boeren waarschijnlijk prima door alle fees, maar toch.
Daarom alleen wat zakgeld op btc-e.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:57 schreef gelly het volgende:
Zo'n Btc-e heeft ook voor, wat, 45 miljoen aan bitcoins staan ? Wie zit er eigenlijk achter en wat is de garantie dat zij niet ineens vertrekken ?
Zitten een paar Russen achterquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:57 schreef gelly het volgende:
Zijn een paar Russen, waarom denk je dat we hier altijd zeggen dat je nooit geld op de exchange moet laten staan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:57 schreef gelly het volgende:
Je zal wel moeten als je wil handelen lijkt me.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zijn een paar Russen, waarom denk je dat we hier altijd zeggen dat je nooit geld op de exchange moet laten staan.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:23 schreef Waterdrinker het volgende:
Ben benieuwd of PPC nog door de 0.008 heen schiet straks
Die is een beetje onstabiel. Zou anders effe aankijken en anders ppcquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:03 schreef Wave103 het volgende:
Zo, walletje aangemaakt, wat kleingeld op gezet. Aanraders voor een leuke eerste keuze. Wat LTC?
Op het moment wel ja. Maar vraag me af of dit zo blijft, zeker met dat gepump de laatste paar dagen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ook. Heb wel vertrouwen in PPC. redelijk stabiel.
quote:In a 2013 interview with Bradford MP George Galloway, Keiser stated that if he had financial control over the City of London he would base the entire economy on the Bitcoin digital currency.
Dat is computerprobleem. Moet soms smakelijk om die dude lachen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:10 schreef Robuustheid het volgende:
ONZ / mensen die onbeleefd zijn en mij buiten sluiten
Dat is die dude die LTC op 2.8 kocht en hier hardop krijstte hoe het allemaal moest.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is computerprobleem. Moet soms smakelijk om die dude lachen.
NEIN. PPC moet doorgaan, minimaal verdubbelen of verdrievoudigen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:22 schreef QuadrupleU het volgende:
Te vroeg ppc verkocht, hopelijk daalt die nog effe naar 40
quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:23 schreef Lollertrolle het volgende:
Jongens jongens, wereldnieuws. Zojuist metroid prime voor de gamecube uitgespeeld
geen offtopic, het is een SCquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Prime 2 en 3 zijn ook erg goed. [/offtopic]
PPC is weer gestegen. Had ik ze toch maar gehouden
Ook nog nooit gespeeld, maar die staan op mijn lijstje. Volgende game is nu paper mario sticker starquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Prime 2 en 3 zijn ook erg goed. [/offtopic]
PPC is weer gestegen. Had ik ze toch maar gehouden
Nou, poehoe.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:25 schreef gelly het volgende:
Transaction fee is tegenwoordig ook al 8 Eurocent zie ik..
quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:10 schreef Robuustheid het volgende:
ONZ / mensen die onbeleefd zijn en mij buiten sluiten
Dat is die dude die LTC op 2.8 kocht en hier hardop krijstte hoe het allemaal moest.
ONZ / zelfmoord plegen (litecoins verloren)quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is computerprobleem. Moet soms smakelijk om die dude lachen.
je inbox is vol. kan ik je een pm sturen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
NEIN. PPC moet doorgaan, minimaal verdubbelen of verdrievoudigen.
Ja, het is echt een typetje.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
ONZ / zelfmoord plegen (litecoins verloren)
Tuurlijk. Zal zo dm eens legenquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:29 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
je inbox is vol. kan ik je een pm sturen?
Nog lang niet. Het kan niet altijd stijgen he.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:33 schreef robin007bond het volgende:
Hebben jullie niet een klein beetje het gevoel dat de top voor BTC is bereikt?
Dat bedoel ik juist.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nog lang niet. Het kan niet altijd stijgen he.
Met alle aandacht van nu ? Nee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:33 schreef robin007bond het volgende:
neenquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:33 schreef robin007bond het volgende:
Neuh, nog 2 weken deze hype en dan popt de bubble.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:33 schreef robin007bond het volgende:
Onderbouwing?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:40 schreef MaGNeT het volgende:
Aankooptips: *
CNC (bter.com / cryptsy.com)
TAG (bter.com / crypsy.com)
*Aan dit advies kunnen geen rechten ontleend worden. Let op! Geld verliezen kost geld.
waaromquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:40 schreef MaGNeT het volgende:
*Aan dit advies kunnen geen rechten ontleend worden. Let op! Geld verliezen kost geld.
CNC is niet eens koopbaar?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:40 schreef MaGNeT het volgende:
Ik vertrouw altijd best wel op je qua alts, maar kun je een onderbouwing geven? Waarom gaan deze harder stijgen dan de rest?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:40 schreef MaGNeT het volgende:
quote:
CNC = ChinaCoin = interessant voor Chinezen, zie bter.comquote:
Wel bij bter.com en crypsty.com (zie LTC markt, BTC markt ligt er momenteel uit om vage reden).quote:
ah LTC markt, ik keek bij BTC, vandaar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wel bij bter.com en crypsty.com (zie LTC markt, BTC markt ligt er momenteel uit om vage reden).
Heb er inmiddels alweer een paar keer wat BTC laten uitbetalen en dat werkt weerquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:49 schreef nickname89 het volgende:
is hewt uitbetaalprobleem bij bter.com al opgelost ? hoorde dat je niet kon uitbetalen
Zoals iedere coin kunnen deze 2 ook compleet falen, goed inlezen is mijn adviesquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:46 schreef robin007bond het volgende:
MaGNeT had ook al gelijk met PPCoin.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:52 schreef Lollertrolle het volgende:
k zou eens willen dat BTC-e wat coins zou toevoegen...
quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:52 schreef Lollertrolle het volgende:
Inderdaad, zo valt er weinig te winnen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:52 schreef Lollertrolle het volgende:
Jij had vorige week al wat van die cnc verkocht toch? Waarom zou je ze nu weer kopen dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zoals iedere coin kunnen deze 2 ook compleet falen, goed inlezen is mijn advies
De laatste dagen stijgen ze echter lekker en volgens mij was dat ná mijn advies van een paar dagen geleden om die coins in de gaten te houden
Jammer genoeg zie ik op bter niet echt een stijging en is cryptsy achterlijk langzaam.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zoals iedere coin kunnen deze 2 ook compleet falen, goed inlezen is mijn advies
De laatste dagen stijgen ze echter lekker en volgens mij was dat ná mijn advies van een paar dagen geleden om die coins in de gaten te houden
Update: inmiddels al 2800 TAG * 0.0027 = 7,56 BTCquote:Op maandag 25 november 2013 20:55 schreef MaGNeT het volgende:
Een weekje geleden 2800 TAG gekocht, had er ook al een zwikje gemined:)
Goede keuze, blijkt nu, inmiddels 3.2 BTC waard
Wordt verhandeld op: https://www.cryptsy.com/markets/view/117
Info: https://bitcointalk.org/index.php?topic=317408.0
Baasjequote:Op zaterdag 30 november 2013 18:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Update: inmiddels al 2800 TAG * 0.0027 = 7,56 BTC
CNC stond eerst op 0.000084, nu op 0.00016.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:57 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Jammer genoeg zie ik op bter niet echt een stijging en is cryptsy achterlijk langzaam.
Zeta gaat trouwens ziek goed, meer dan een verdubbeling afgelopen uren, ben benieuwd naar wnr de crash komt
Lastig te gokken met zo'n slechte statistieken als bter heeft
Nice!quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Update: inmiddels al 2800 TAG * 0.0027 = 7,56 BTC
In de afgelopen twee uur dus al 400%, want twee uur terug zat die rond de 400. Sick.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:04 schreef Mender het volgende:
Junkcoin is 792% gestegen de afgelopen 24 uur.
Op Crypsty gaat cnc een rechte lijn beetje omlaag, tag gaat wel hardquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
CNC stond eerst op 0.000084, nu op 0.00016.
Bijna verdubbeld in 3 dagen.
Statistieken zijn idd kapot op bter.com, je kan niet verder terug dan een dag, dat is jammer.
Ze hebben echter gigantisch veel gebruikers erbij en hebben dingen moeten uitschakelen om het werkbaar te houden (was het excuus dat ik kreeg op mijn vraag wanneer btc withdraw weer ging werken).
ChinaCoin is zo'n coin die 2 kanten op kan.
Of die Chinezen op bter.com zien het als de nieuwe Litecoin en pompen het de ruimte in of het blijft altijd een wat gemiddeld presterende coin. Een paar van die dingen hebben kan weinig kwaad, daarom heb ik ook nog niet alles verkocht
tag.cryptominer.net was altijd een goede pool maar omdat de coin een fork had (foutje in de code) en er nu een fix voor is (hardfork) liepen pools wat tegen problemen aan omdat nog niet alle gebruikers hun client hadden bijgewerkt.quote:
Karpeles van MtGox?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:07 schreef Toto69 het volgende:
Tussendoortje, naast BTC gedoe paint ik ook wel eens wat, wie kan deze jongeman herkennen?
[ afbeelding ]
elephant man?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:07 schreef Toto69 het volgende:
Tussendoortje, naast BTC gedoe paint ik ook wel eens wat, wie kan deze jongeman herkennen?
[ afbeelding ]
Eddie Kay Tomas.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bijna,
Nee, het is iemand die in een film uit 1999, 2001, en 2003 speelde. Oh en, 2012.
Hoeveel BTC gaat het om?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:17 schreef Zuccitura het volgende:
Hoi,
Is het normaal dat mijn transactie van bitcoins naar btc-e na ruim 1,5 dag nog steeds niet bevestigd/voltooid is?
Heb je een transactie-ID of het adres waar je ze heen hebt gestuurd?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:17 schreef Zuccitura het volgende:
Hoi,
Is het normaal dat mijn transactie van bitcoins naar btc-e na ruim 1,5 dag nog steeds niet bevestigd/voltooid is?
Haha een klein gedeelte van een bitcoin, maar wel erg zonde als ik het niet meer terug zou krijgen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:18 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Hoeveel BTC gaat het om?
Ja, ik heb het adres gebruikt die ik verkregen heb onder BTC deposit @ btc-e.comquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb je een transactie-ID of het adres waar je ze heen hebt gestuurd?
Natuurlijk maar volgens mij duurt het langer met grotere bedragen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef Zuccitura het volgende:
[..]
Haha een klein gedeelte van een bitcoin, maar wel erg zonde als ik het niet meer terug zou krijgen.
[..]
Ja, ik heb het adres gebruikt die ik verkregen heb onder BTC deposit @ btc-e.com
Ik kreeg net binnen max een uur ofzo mijn BTC van desktop wallet naar btc-e. Dus daar geen problemen ondervonden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef Zuccitura het volgende:
[..]
Haha een klein gedeelte van een bitcoin, maar wel erg zonde als ik het niet meer terug zou krijgen.
[..]
Ja, ik heb het adres gebruikt die ik verkregen heb onder BTC deposit @ btc-e.com
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Wat een saaie boel vandaag op btc-e
hier is 'ie wel up to date.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:
balen dat coinmarketcap niet meer up to date is. heeft iemand nog een mooi overzicht met alle cryptocoins en prijzen op 1 pagina?
Dit ja, weinig actie. Ik wil gewoon lekker traden. Winst daar, af en toe verlies.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Zeker, had wel op wat meer actie gehoopt, zeker na gister.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik bedoel: kan je me 1 van die 2 gegevens verstrekken zodat ik kan opzoeken waar je coins nu zijn?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef Zuccitura het volgende:
[..]
[..]
12CwN8WQ9rYtSDfCRBzgj1HyQZKJXXeQK7quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik bedoel: kan je me 1 van die 2 gegevens verstrekken zodat ik kan opzoeken waar je coins nu zijn?
https://blockchain.info/n(...)fCRBzgj1HyQZKJXXeQK7quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:34 schreef Zuccitura het volgende:
[..]
12CwN8WQ9rYtSDfCRBzgj1HyQZKJXXeQK7
Is je wallet wel gesyncronised?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:34 schreef Zuccitura het volgende:
[..]
12CwN8WQ9rYtSDfCRBzgj1HyQZKJXXeQK7
En dat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:35 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Is je wallet wel gesyncronised?
Nee niets aan gedaan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:35 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Is je wallet wel gesyncronised?
Jep, MultiBitquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb je het vanaf een client op je PC verzonden?
ff je blockchain resettenquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:37 schreef Zuccitura het volgende:
[..]
Nee niets aan gedaan.
[..]
Jep, MultiBit
Waarom zou het langer duren met grotere bedragen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:24 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Natuurlijk maar volgens mij duurt het langer met grotere bedragen.
Geen idee maar als ik het hier soms lees lijken groten bedragen langer te duren.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Waarom zou het langer duren met grotere bedragen?
Ik ben op 0.00743 ingestapt. Had gehoopt dat hij de 0.008 zou halen vandaag. Helaas was 0.00795 het hoogstquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:38 schreef StephanL het volgende:
ppc onderuit, blij dat ik nog op tijd ben uitgestapt.
Ik ook zoiets ja. Helaas mocht het niet zo zijn. Misschien maandag ofzo.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:41 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Ik ben op 0.00743 ingestapt. Had gehoopt dat hij de 0.008 zou halen vandaag. Helaas was 0.795 het hoogst
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Klopt. Maandag gaat hij knallen, Mark my words.
Daarom nu er uit of eerder het liefst en dan weer inkopen goedkoperquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:45 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Welke supercrash. Hij blijft gewoon heen en weer schommelen en gaat komende week door de 10 heen.
Hopelijk stijgt hij vnv nog even naar 0,0073 maar denk dat die voor de rest onder de 7 blijftquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:45 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Welke supercrash. Hij blijft gewoon heen en weer schommelen en gaat komende week door de 10 heen.
In het verleden behaalde resultaten..quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Afgelopen maandagen ging het qua trading ook al los na een matig weekend.
Er is geen supercrashquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:45 schreef QuadrupleU het volgende:
En me winst weg met ppc, gelukkig voor de super crash uitgestapt
quote:
Heb je de wallet.dat ook weggegooid ofzo?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:44 schreef Zuccitura het volgende:
[..]
Done, nu staat er niets bij verzonden transacties en is mijn saldo 0 BTC
Het is onvoorspelbaar (A)quote:
Komt goedquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:49 schreef Wave103 het volgende:
Lol, m'n eerstee aankoopje, PPC. Precies op het verkeerde moment
PPC komt wel goed. Gewoon holden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:49 schreef Wave103 het volgende:
Nee.. De transactie van bitonic staat er wel gewoon nog bijquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb je de wallet.dat ook weggegooid ofzo?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:49 schreef Wave103 het volgende:
Daarom NMC.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:49 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Het is onvoorspelbaar (A)
LTC die naar 40 gaat lijkt me nog wel te halen, even kijken of hij vanavond nog zakt
Samequote:Op zaterdag 30 november 2013 19:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb mn zetacoins met 500% verkocht. Nu kijken of cnc de ltc van china gaat worden. Zodra die op een exchange geraakt zou die best wel eens leuk kunnen zijn.
quote:
ik wel. Vond bter beetje ruk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:58 schreef QuadrupleU het volgende:
Ik zou mijn zet coins verkopen maar bij bter is de verkoopprijs 3/5 van de koopprijs :S
Iedereen hier die tag/cnc/zeta/mec etc haalt doet die dat via cryptsy?
Daarom blijf ik lekker op BTC-e. Geen megacoins of weet ik veel wat voor coins, maar het werkt tenminstequote:Op zaterdag 30 november 2013 20:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik lees echt alleen maar drama over al die andere sites
Omdat als het goed gaat er niks te lezen valt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik lees echt alleen maar drama over al die andere sites
Dat is niet waarquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:02 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Omdat als het goed gaat er niks te lezen valt.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
godver, nu ik een nieuwe UI heb denk ik steeds: hey, die gast post precies mijn gedachten
quote:
Als iets fouts gaat schrijf je sneller een negatieve recensie dan als het goed gaat een positieve.quote:
Ben vanavond gelukkig eerst even de deur uit. Later vannacht kom ik waarschijnlijk nog wel even mopperenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik had een mooie sell order op 39.5 staan toen ik ging slapen. Hoppa, paar uur later 39.8 high. Vandaag stom op 37.33 gekocht en nu wacht ik totdat ik ze kwijt kan. Ik reken op vannacht. Doe je weer mee?![]()
Ik snap wat je bedoelt maar het is niet waar. Er wordt geen eenzijdige berichtgeving gedaan, niet eens in de media. Positieve ontwikkelingen worden net zo goed besproken. In dit topic hoor je het ook heel erg als het ergens goed gaat, wat er goed gaat, wanneer het goed gaat en meestal ook nog eens waarom het goed gaat. Wat jij stelt klopt dus gewoon niet, althans niet met betrekking tot mijn post waar je op reageerde.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:12 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Als iets fouts gaat schrijf je sneller een negatieve recensie dan als het goed gaat een positieve.
Dat bedoel ik. Betekend natuurlijk nog steeds dat er kennelijk veel dingen fout gaan maar het kan daardoor veel slechter lijken dan het daadwerkelijk is.
quote:digitalcoin is a simple currency that keeps its value well and does not experience as much volatility as some other crypto currencies. This regard for stability is inherent in the design. It is optimized for performance and is one of the fastest ways to send and receive transactions in the world. digitalcoin is a real usable currency with multiple vendors and ways to purchase a variety of items including hardware, software, Steam games, food, jewelry, precious metals, and more.
er zijn alleen maar voordelenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er zou eigenlijk een tabel moeten komen met alle coins en haar voor- en nadelen.
op welke site lees je de prijs af?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:22 schreef nickname89 het volgende:
quark ( QRK ) blijft lekker gaan :p ... blijft meer vraag dan aanbod
Nou, enkele munten hebben wel hun flaws als ik sommige hier mag geloven.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
er zijn alleen maar voordelen
1321.90quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus als je daar 1 euro in stak had je nou 1000 euro?
Alleen iedereen houd zijn geld erin tot het 2000% word en dan ineens knapt de bubbelquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
bter.comquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:24 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
op welke site lees je de prijs af?
Nee, bijvoorbeeld +100% betekent een verdubbeling, en niet dat er ineens 2 nullen bij komenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, inzet maal ~13quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Oja, ofc.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:31 schreef larsico het volgende:
[..]
Nee, bijvoorbeeld +100% betekent een verdubbeling, en niet dat er ineens 2 nullen bij komen
Ik denk dat ik die de komende week maar ga minen met 2 x 7850 en 2 x 5770quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:31 schreef flesjewater88 het volgende:
http://www.megacoin.nl/
Die website alleen al, wauw wauw wauw
hihi
cryptsy loopt nu prima tbh.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:31 schreef QuadrupleU het volgende:
Na al het getrade beetje moe ervan geworden, is zo jammer dat de sites die de gigantische stijgende coins leveren zo shady zijn.
Ik had allang in tag geinvesteerd als Cryptsy of Bter normaal liep, hopelijk valt er morgen wta te doen op btc-e
Die website werkt voor geen meterquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:31 schreef flesjewater88 het volgende:
http://www.megacoin.nl/
Die website alleen al, wauw wauw wauw
hihi
als de bubbel knapt komt er niemand meer in dit topic haha.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:29 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Alleen iedereen houd zijn geld erin tot het 2000% word en dan ineens knapt de bubbel
Haha wat een junk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:37 schreef SosuaCafe het volgende:
Die dev van junkcoin had wel eerst 200.000 coins voor zichzelf gemined.
quote:litecoin_messiah: celtics10105 why would i spam, Namecoin is being added to MtGox dude i don't chat bullshit here
Moet zijn crack toch ergens van betalen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:37 schreef SosuaCafe het volgende:
Die dev van junkcoin had wel eerst 200.000 coins voor zichzelf gemined.
Is iets mis met BTC/CNCquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:40 schreef MichaelScott het volgende:
Waarom staat CNC op 0 @ Cryptsy?
je moet de ltc hebbenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:40 schreef MichaelScott het volgende:
Waarom staat CNC op 0 @ Cryptsy?
wat zat er in je flesje water?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:42 schreef flesjewater88 het volgende:
LTC gaat maandag weer naar de moon.
Laat alle homokindjes, panieksellers en daytraders even uitrazen.
Vanaf maandag naar de 100$$$$$$$$$$$
Goeie.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:43 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
wat zat er in je flesje water?
ssssttttquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:43 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
wat zat er in je flesje water?
50 is realistischer.
drheisenberg, ben jij dat?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:45 schreef flesjewater88 het volgende:
[..]
sssstttt
Alles draait om speculaties. Ik praat LTC omhoog
Moet jij niet weer een onzin verhaaltje vertellen, met zie mij 1,5 btc in 15min pakkenquote:
Sorry dit keer is het maar 0,5 BTC met MEC maar blijf vooral geloven dat ik onzin praat ik hou ook van jouquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:49 schreef flesjewater88 het volgende:
[..]
Moet jij niet weer een onzin verhaaltje vertellen, met zie mij 1,5 btc in 15min pakken
Vandaag gaat alles naar...........................PPC ! Ding ding ding! Pumping PPCquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:49 schreef Maxbet het volgende:
Ik zie dat het FOK! pump team er ook weer is
kk harde diss yo, bitchquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Sorry dit keer is het maar 0,5 BTC met MEC maar blijf vooral geloven dat ik onzin praat ik hou ook van jou
Waar vrouwen zich nog makkelijker dan Chaturbate kunnen uithoereren!quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:53 schreef robin007bond het volgende:
http://www.reddit.com/r/GirlsGoneBitcoin
50 x 3 / 100 * 99.85quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:55 schreef lf2 het volgende:
50 LTC weer ingekocht op 38 wacht op 41 btw zit op bitstamp...btc-e is veel lager..
fee is 0.15%
wat verdien ik dan :\
(50*(41-38))*0,9985quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:55 schreef lf2 het volgende:
50 LTC weer ingekocht op 38 wacht op 41 btw zit op bitstamp...btc-e is veel lager..
fee is 0.15%
wat verdien ik dan :\
Jij bent de reden dat LTC dipt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:01 schreef lf2 het volgende:
Thanks both. Zit te lang achter de pc ik kan het niet bijhouden eerlijk gezegd de berekeningen
Nou verkocht.
Wachten tot hij weer daalt...sorry jongens ik had ook liever gezien dat het weer gaat zoals vanaf de 16 usd maar helaas
quote:
Dat zijn de mooie dingen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:08 schreef brombeer_ het volgende:
Had een sell order voor ppc op 0.00795 gezet die is uitgevoerd
Op de piek
Nice!quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:09 schreef MaGNeT het volgende:
Holy crap
Ben m'n wallets aan het uitruimen en kom er net achter dat ik nog een MegaCoin wallet heb met 17392 MEC, gekocht op Cryptsy in juli voor 0.000044 BTC per stuk.
Heeft me toen dus 0,765248 BTC gekost
Wat is dat nu waard?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:09 schreef MaGNeT het volgende:
Holy crap
Ben m'n wallets aan het uitruimen en kom er net achter dat ik nog een MegaCoin wallet heb met 17392 MEC, gekocht op Cryptsy in juli voor 0.000044 BTC per stuk.
Had je mijn dm nog ontvangen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:09 schreef MaGNeT het volgende:
Holy crap
0.002 BTC per stukquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:10 schreef brombeer_ het volgende:
Hoeveel is dat nu waard dan Magnet?
38.26240000btcquote:
lekker hoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:09 schreef MaGNeT het volgende:
Holy crap
Huidige prijs: 0.002 BTC per stuk
Holy shit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
30,000 Euro
Leuke vondsten voor een zaterdagavond.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
30,000 Euro
Leuke vondsten voor een zaterdagavond.
Tering.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:11 schreef MaGNeT het volgende:
[..]