quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:52 schreef Lollertrolle het volgende:
k zou eens willen dat BTC-e wat coins zou toevoegen...
Inderdaad, zo valt er weinig te winnen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:52 schreef Lollertrolle het volgende:
k zou eens willen dat BTC-e wat coins zou toevoegen...
Jij had vorige week al wat van die cnc verkocht toch? Waarom zou je ze nu weer kopen dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zoals iedere coin kunnen deze 2 ook compleet falen, goed inlezen is mijn advies
De laatste dagen stijgen ze echter lekker en volgens mij was dat ná mijn advies van een paar dagen geleden om die coins in de gaten te houden
Jammer genoeg zie ik op bter niet echt een stijging en is cryptsy achterlijk langzaam.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Zoals iedere coin kunnen deze 2 ook compleet falen, goed inlezen is mijn advies
De laatste dagen stijgen ze echter lekker en volgens mij was dat ná mijn advies van een paar dagen geleden om die coins in de gaten te houden
Update: inmiddels al 2800 TAG * 0.0027 = 7,56 BTCquote:Op maandag 25 november 2013 20:55 schreef MaGNeT het volgende:
Een weekje geleden 2800 TAG gekocht, had er ook al een zwikje gemined:)
Goede keuze, blijkt nu, inmiddels 3.2 BTC waard
Wordt verhandeld op: https://www.cryptsy.com/markets/view/117
Info: https://bitcointalk.org/index.php?topic=317408.0
Baasjequote:Op zaterdag 30 november 2013 18:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Update: inmiddels al 2800 TAG * 0.0027 = 7,56 BTC
CNC stond eerst op 0.000084, nu op 0.00016.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:57 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Jammer genoeg zie ik op bter niet echt een stijging en is cryptsy achterlijk langzaam.
Zeta gaat trouwens ziek goed, meer dan een verdubbeling afgelopen uren, ben benieuwd naar wnr de crash komt
Lastig te gokken met zo'n slechte statistieken als bter heeft
Nice!quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Update: inmiddels al 2800 TAG * 0.0027 = 7,56 BTC
In de afgelopen twee uur dus al 400%, want twee uur terug zat die rond de 400. Sick.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:04 schreef Mender het volgende:
Junkcoin is 792% gestegen de afgelopen 24 uur.
Op Crypsty gaat cnc een rechte lijn beetje omlaag, tag gaat wel hardquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
CNC stond eerst op 0.000084, nu op 0.00016.
Bijna verdubbeld in 3 dagen.
Statistieken zijn idd kapot op bter.com, je kan niet verder terug dan een dag, dat is jammer.
Ze hebben echter gigantisch veel gebruikers erbij en hebben dingen moeten uitschakelen om het werkbaar te houden (was het excuus dat ik kreeg op mijn vraag wanneer btc withdraw weer ging werken).
ChinaCoin is zo'n coin die 2 kanten op kan.
Of die Chinezen op bter.com zien het als de nieuwe Litecoin en pompen het de ruimte in of het blijft altijd een wat gemiddeld presterende coin. Een paar van die dingen hebben kan weinig kwaad, daarom heb ik ook nog niet alles verkocht
tag.cryptominer.net was altijd een goede pool maar omdat de coin een fork had (foutje in de code) en er nu een fix voor is (hardfork) liepen pools wat tegen problemen aan omdat nog niet alle gebruikers hun client hadden bijgewerkt.quote:
Karpeles van MtGox?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:07 schreef Toto69 het volgende:
Tussendoortje, naast BTC gedoe paint ik ook wel eens wat, wie kan deze jongeman herkennen?
[ afbeelding ]
elephant man?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:07 schreef Toto69 het volgende:
Tussendoortje, naast BTC gedoe paint ik ook wel eens wat, wie kan deze jongeman herkennen?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |