Op het moment wel ja. Maar vraag me af of dit zo blijft, zeker met dat gepump de laatste paar dagen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ook. Heb wel vertrouwen in PPC. redelijk stabiel.
quote:In a 2013 interview with Bradford MP George Galloway, Keiser stated that if he had financial control over the City of London he would base the entire economy on the Bitcoin digital currency.
Dat is computerprobleem. Moet soms smakelijk om die dude lachen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:10 schreef Robuustheid het volgende:
ONZ / mensen die onbeleefd zijn en mij buiten sluiten
Dat is die dude die LTC op 2.8 kocht en hier hardop krijstte hoe het allemaal moest.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is computerprobleem. Moet soms smakelijk om die dude lachen.
NEIN. PPC moet doorgaan, minimaal verdubbelen of verdrievoudigen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:22 schreef QuadrupleU het volgende:
Te vroeg ppc verkocht, hopelijk daalt die nog effe naar 40
quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:23 schreef Lollertrolle het volgende:
Jongens jongens, wereldnieuws. Zojuist metroid prime voor de gamecube uitgespeeld
geen offtopic, het is een SCquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Prime 2 en 3 zijn ook erg goed. [/offtopic]
PPC is weer gestegen. Had ik ze toch maar gehouden
Ook nog nooit gespeeld, maar die staan op mijn lijstje. Volgende game is nu paper mario sticker starquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Prime 2 en 3 zijn ook erg goed. [/offtopic]
PPC is weer gestegen. Had ik ze toch maar gehouden
Nou, poehoe.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:25 schreef gelly het volgende:
Transaction fee is tegenwoordig ook al 8 Eurocent zie ik..
quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:10 schreef Robuustheid het volgende:
ONZ / mensen die onbeleefd zijn en mij buiten sluiten
Dat is die dude die LTC op 2.8 kocht en hier hardop krijstte hoe het allemaal moest.
ONZ / zelfmoord plegen (litecoins verloren)quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat is computerprobleem. Moet soms smakelijk om die dude lachen.
je inbox is vol. kan ik je een pm sturen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
NEIN. PPC moet doorgaan, minimaal verdubbelen of verdrievoudigen.
Ja, het is echt een typetje.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:27 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
[..]
ONZ / zelfmoord plegen (litecoins verloren)
Tuurlijk. Zal zo dm eens legenquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:29 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
je inbox is vol. kan ik je een pm sturen?
Nog lang niet. Het kan niet altijd stijgen he.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:33 schreef robin007bond het volgende:
Hebben jullie niet een klein beetje het gevoel dat de top voor BTC is bereikt?
Dat bedoel ik juist.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nog lang niet. Het kan niet altijd stijgen he.
Met alle aandacht van nu ? Nee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:33 schreef robin007bond het volgende:
neenquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:33 schreef robin007bond het volgende:
Neuh, nog 2 weken deze hype en dan popt de bubble.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:33 schreef robin007bond het volgende:
Onderbouwing?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:40 schreef MaGNeT het volgende:
Aankooptips: *
CNC (bter.com / cryptsy.com)
TAG (bter.com / crypsy.com)
*Aan dit advies kunnen geen rechten ontleend worden. Let op! Geld verliezen kost geld.
waaromquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:40 schreef MaGNeT het volgende:
*Aan dit advies kunnen geen rechten ontleend worden. Let op! Geld verliezen kost geld.
CNC is niet eens koopbaar?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:40 schreef MaGNeT het volgende:
Ik vertrouw altijd best wel op je qua alts, maar kun je een onderbouwing geven? Waarom gaan deze harder stijgen dan de rest?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:40 schreef MaGNeT het volgende:
quote:
CNC = ChinaCoin = interessant voor Chinezen, zie bter.comquote:
Wel bij bter.com en crypsty.com (zie LTC markt, BTC markt ligt er momenteel uit om vage reden).quote:
ah LTC markt, ik keek bij BTC, vandaar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:47 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wel bij bter.com en crypsty.com (zie LTC markt, BTC markt ligt er momenteel uit om vage reden).
Heb er inmiddels alweer een paar keer wat BTC laten uitbetalen en dat werkt weerquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:49 schreef nickname89 het volgende:
is hewt uitbetaalprobleem bij bter.com al opgelost ? hoorde dat je niet kon uitbetalen
Zoals iedere coin kunnen deze 2 ook compleet falen, goed inlezen is mijn adviesquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:46 schreef robin007bond het volgende:
MaGNeT had ook al gelijk met PPCoin.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:52 schreef Lollertrolle het volgende:
k zou eens willen dat BTC-e wat coins zou toevoegen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |