\hij moet eerst stijgen tot de 37 dan verkoop ik ze en dan mag hij gaan dalenquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af of LTC gaat stijgen vandaag of de daling inzet tot de 25-30. De grafiek is opvallend gelijk aan de vorige grote daling.
Ik hou me er een beetje op vast dat LTC voorlopig met BTC meestijgt. En denk dat BTC sowieso nog wel even blijft stijgen. Voor BTC en LTC kijk ik meer op de lange termijn. Voor andere altcoins op kortere termijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:44 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik vraag mij af of LTC gaat stijgen vandaag of de daling inzet tot de 25-30. De grafiek is opvallend gelijk aan de vorige grote daling.
Nee, hij moet stijgen tot de 38 en dan mag hij gaan dalen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:46 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
\hij moet eerst stijgen tot de 37 dan verkoop ik ze en dan mag hij gaan dalen
Dat was domquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, hij moet stijgen tot de 38 en dan mag hij gaan dalen. [ afbeelding ] Ik had op 37.33 gekocht.
True, true. Zo denk ik er ook over ja. Het is dat ik het grootste deel in LTC heb zitten en daardoor niet kan traden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:47 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik hou me er een beetje op vast dat LTC voorlopig met BTC meestijgt. En denk dat BTC sowieso nog wel even blijft stijgen. Voor BTC en LTC kijk ik meer op de lange termijn. Voor andere altcoins op kortere termijn.
It happens.quote:
Misschien verdienen ze op de lange termijn meer door gewoon te blijven bestaan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:57 schreef gelly het volgende:
Zo'n Btc-e heeft ook voor, wat, 45 miljoen aan bitcoins staan ? Wie zit er eigenlijk achter en wat is de garantie dat zij niet ineens vertrekken ?
Ze boeren waarschijnlijk prima door alle fees, maar toch.
Daarom alleen wat zakgeld op btc-e.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:57 schreef gelly het volgende:
Zo'n Btc-e heeft ook voor, wat, 45 miljoen aan bitcoins staan ? Wie zit er eigenlijk achter en wat is de garantie dat zij niet ineens vertrekken ?
Zitten een paar Russen achterquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:57 schreef gelly het volgende:
Zijn een paar Russen, waarom denk je dat we hier altijd zeggen dat je nooit geld op de exchange moet laten staan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:57 schreef gelly het volgende:
Je zal wel moeten als je wil handelen lijkt me.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zijn een paar Russen, waarom denk je dat we hier altijd zeggen dat je nooit geld op de exchange moet laten staan.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:23 schreef Waterdrinker het volgende:
Ben benieuwd of PPC nog door de 0.008 heen schiet straks
Die is een beetje onstabiel. Zou anders effe aankijken en anders ppcquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:03 schreef Wave103 het volgende:
Zo, walletje aangemaakt, wat kleingeld op gezet. Aanraders voor een leuke eerste keuze. Wat LTC?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |