True, true. Zo denk ik er ook over ja. Het is dat ik het grootste deel in LTC heb zitten en daardoor niet kan traden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:47 schreef Mender het volgende:
[..]
Ik hou me er een beetje op vast dat LTC voorlopig met BTC meestijgt. En denk dat BTC sowieso nog wel even blijft stijgen. Voor BTC en LTC kijk ik meer op de lange termijn. Voor andere altcoins op kortere termijn.
It happens.quote:
Misschien verdienen ze op de lange termijn meer door gewoon te blijven bestaan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:57 schreef gelly het volgende:
Zo'n Btc-e heeft ook voor, wat, 45 miljoen aan bitcoins staan ? Wie zit er eigenlijk achter en wat is de garantie dat zij niet ineens vertrekken ?
Ze boeren waarschijnlijk prima door alle fees, maar toch.
Daarom alleen wat zakgeld op btc-e.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:57 schreef gelly het volgende:
Zo'n Btc-e heeft ook voor, wat, 45 miljoen aan bitcoins staan ? Wie zit er eigenlijk achter en wat is de garantie dat zij niet ineens vertrekken ?
Zitten een paar Russen achterquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:57 schreef gelly het volgende:
Zijn een paar Russen, waarom denk je dat we hier altijd zeggen dat je nooit geld op de exchange moet laten staan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:57 schreef gelly het volgende:
Je zal wel moeten als je wil handelen lijkt me.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zijn een paar Russen, waarom denk je dat we hier altijd zeggen dat je nooit geld op de exchange moet laten staan.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:23 schreef Waterdrinker het volgende:
Ben benieuwd of PPC nog door de 0.008 heen schiet straks
Die is een beetje onstabiel. Zou anders effe aankijken en anders ppcquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:03 schreef Wave103 het volgende:
Zo, walletje aangemaakt, wat kleingeld op gezet. Aanraders voor een leuke eerste keuze. Wat LTC?
Op het moment wel ja. Maar vraag me af of dit zo blijft, zeker met dat gepump de laatste paar dagen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:01 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik ook. Heb wel vertrouwen in PPC. redelijk stabiel.
quote:In a 2013 interview with Bradford MP George Galloway, Keiser stated that if he had financial control over the City of London he would base the entire economy on the Bitcoin digital currency.
Dat is computerprobleem. Moet soms smakelijk om die dude lachen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:10 schreef Robuustheid het volgende:
ONZ / mensen die onbeleefd zijn en mij buiten sluiten
Dat is die dude die LTC op 2.8 kocht en hier hardop krijstte hoe het allemaal moest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |