Geen encryptie?quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:58 schreef doo. het volgende:
M'n cash is weg?
M'n portemonnee (multibit) is opeens helemaal leeg terwijl er 100+ dollar in zou moeten zitten.
Niet allemaal nee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:00 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Je hebt het niet in een of andere buy order zitten?
Jawel een encryptie.quote:
weekend.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:08 schreef robin007bond het volgende:
BTC doet het momenteel niet zo lekker op Bitstamp. Ben wel benieuwd naar de oorzaak.
http://bitcoinity.org/markets/bitstamp/USDquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:11 schreef doo. het volgende:
Reset gedaan en the moneyyyy is weer terug
Stapte net op verkeerde moment uit ltcquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
http://bitcoinity.org/markets/bitstamp/USD
En dan focussen op de 10 min. Plots een hele erge dip.
Gelukkig alles uit BTC gehaald op 1106quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:21 schreef robin007bond het volgende:
Holy fuck. Nog ergere daling op Bitstamp.
Op btc-e gebeurt niksquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:21 schreef robin007bond het volgende:
Holy fuck. Nog ergere daling op Bitstamp.
Ach, deze dagdipjes hebben we al meermaals gehad.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:22 schreef lf2 het volgende:
[..]
Gelukkig alles uit BTC gehaald op 1106
Op btc staat ie ook veel lager zelfs lager na de daling van net was van 1120 naar 1095 gegaan.quote:
Ja kan of gwn veilig op USD staan ofzoquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:26 schreef nikao het volgende:
andere exchanges gaan nu ook mee.... interessant om nu wat altcoins voor btc te verkopen?
Iedereen begint over quarkcoin nog een reden ?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:29 schreef MissionPhailed het volgende:
Kon niet de verleiding weerstaan voor een tientje aan nieuwe BTC via Bitonic te verkopen, met als doel die te versturen richting Cryptsy en om te zetten in QuarkCoin
Keiser volgens mij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:31 schreef lf2 het volgende:
[..]
Iedereen begint over quarkcoin nog een reden ?
Schijnt wat rumoer over te zijn en dat Max Kaiser het noemde als potente coin. Dan pik ik liever een béétje mee dan helemaal niets.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:31 schreef lf2 het volgende:
[..]
Iedereen begint over quarkcoin nog een reden ?
Stressen om een beetje daling. Pfffquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:22 schreef lf2 het volgende:
[..]
Gelukkig alles uit BTC gehaald op 1106
Nmc lijkt een beetje dood.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:35 schreef MissionPhailed het volgende:
Weet trouwens niet wat saaier is; het aanschouwen van het wekelijks brei-uurtje in het plaatselijke bejaardentehuis of de koers van NMC in pakweg de afgelopen 12 uur.
twitter:maxkeiser twitterde op zaterdag 30-11-2013 om 13:17:08If Jesus were born today, the 3 wise men would bring him BTC, LTC and Quark. reageer retweet
Ltc of btc?quote:
Ppc doet het nu lekker. Als je kunt daytraden zou ik daar proberen wat winst te halen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:37 schreef doo. het volgende:
Op het juiste moment zijn m'n btc's op btc-e. Nu wachten tot btc weer aansterkt.
Heb al m'n ppc's verkocht voor 8 dollar (ingekocht voor 5). Weiger nu een beetje om weer in te stappen met verliesquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ppc doet het nu lekker. Als je kunt daytraden zou ik daar proberen wat winst te halen.
Ingestapt op 1995quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Stressen om een beetje daling. Pfff
Ik dus ook. Die site is ook zo bagger als wat en biedt amper info.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:41 schreef MissionPhailed het volgende:
Vraag me af wat de potentiële waarde van QuarkCoin is ... Equivalent van PPC ofzo ... ?
Sell now, cry later! Ltc to the moon.quote:
welke site?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Wat houden die grijze stokjes onder en boven de groene en rode kaarsen in?
Dat is volgens mij het minimale en maximale inleg geweest. dus als je die stokjes aan de boven kant ziet, dan weet je dat de prijs daalt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Wat houden die grijze stokjes onder en boven de groene en rode kaarsen in?
Ik heb ze gekocht voor 13, ik ga niet lager dan dat verkopenquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:49 schreef MissionPhailed het volgende:
Ben ook vertrokken bij NMC tegen een magere winst van 10%. Trend staat me niet aan en ik vrees een langzame maar gestage daling ... !
Je hebt een wallet, bijv. Multibit waar je BTC op staat. Die stuur je naar BTC-E, komen ze daar in je wallet. Je handelt in coins en maakt $450 winst, echt fantastisch. Dan withdraw je de BTC's van BTC-e naar je multibit en verkoop je ze bij bijvoorbeeld bitonic. En ja, je hebt ze 'in je bezit' zolang ze op je account staan maar pas als ze in je multibit staan kan je ze gaan uitcashen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:52 schreef Wave103 het volgende:
Al allerlei topics doorgespit, ook in de OP, ik zie door de bomen het bos niet meer. Heeft iemand een link of korte uitleg van hoe aankopen en alles werkt?
Zoals ik het nu begrijpt: Je maakt geld over naar een trade home, bvb cryptsy of BTC-E. Dan heb je daar een 'wallet', waarmee je kan handelen in allerlei coins. Hoe kan je vervolgens 'cashen' en komt het geld bij je terug? En wat is blockchain? Heb je die coins 'in je bezit' als ze in je wallet op die trader staan?
Haha. Ja vanmorgen vroeg wat gekocht. Goede keuze geweest.quote:
lol.. waarom de site de schuld geven van het koersverloop?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:55 schreef QuadrupleU het volgende:
DIT IS JE REINSTE ONZIN
IK kan niet verkopen op 0,001908, moet dan verkopen op 0,00016 wat ook niet gaat
Verkoop ik op 0,00012 en stijgt qrk weer naar 0,00016
Wat een kutsite is bter
Op Cryptsy gaat hij gewoon normaal, en het is nogal raar als door een sell van 100QRK de hele koers halveert en weer terug gaatquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:56 schreef nikao het volgende:
[..]
lol.. waarom de site de schuld geven van het koersverloop?
de kunst is om daar gebruik van te makenquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:57 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Op Cryptsy gaat hij gewoon normaal, en het is nogal raar als door een sell van 100QRK de hele koers halveert en weer terug gaat
Cryptsy heeft er 7 nodig.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:00 schreef MissionPhailed het volgende:
Vreemd: heb zojuist via Bitonic een kleine hoeveelheid aangekocht en verzonden naar mijn account op Cryptsy met inmiddels 4 bevestigingen volgens Bitonic. Op mijn account bij Cryptsy zijn de BTC's zelfs nog niet als 'pending' te zien. Duurt dat altijd wat langer op Cryptsy ... ?
quote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:47 schreef StephanL het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het minimale en maximale inleg geweest. dus als je die stokjes aan de boven kant ziet, dan weet je dat de prijs daalt.
Bedanktquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:49 schreef nikao het volgende:
Candle stick werkt zo: Het geeft de prijzen van de trades weer die plaats vonden in een bepaald tijdsframe
de ene kant van de 'body' is de openingspijs, de andere kant de laatste prijs in dat tijdsvak. Indien stijgende prijs dus een groene candle, dalende prijs rode candle. De streepjes geven weer voor welke prijzen er nog meer verhandeld is in die tijdsperiode.
Niet zoveel gedaan, maar evengoed prettig geweest inderdaad.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:03 schreef Robuustheid het volgende:
ZetaCoin... 500%..
Als je 1000 euro instopte, kreeg je 5000 euro terug in 24 uur.
Maar ja, wie stopt er 1000 euro in één van de vele altcoins?quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:03 schreef Robuustheid het volgende:
ZetaCoin... 500%..
Als je 1000 euro instopte, kreeg je 5000 euro terug in 24 uur.
nog meer coins die zo'n stijging kunnen krijgenquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:04 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Niet zoveel gedaan, maar evengoed prettig geweest inderdaad.
Worldcoin, Megacoin en Zeta heb ik nog goed geld in zitten. nt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nog meer coins die zo'n stijging kunnen krijgen
Met die marges die ze daar hanteren wel ja...quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, Bitonic is gewoon al door de 200+ BTC's van gisteren heen. Die jongens moeten al binnen zijn, of niet?
Ik heb er 1quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:05 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik zie NVC stiekem beetje bij beetje stijgenheb er geen 1 van maar die gaat wel langzaam maar stabiel omhoog
Neequote:Op zaterdag 30 november 2013 17:08 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Ik heb er 1
Doe eens gek en koop gewoon
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |