Iedereen begint over quarkcoin nog een reden ?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:29 schreef MissionPhailed het volgende:
Kon niet de verleiding weerstaan voor een tientje aan nieuwe BTC via Bitonic te verkopen, met als doel die te versturen richting Cryptsy en om te zetten in QuarkCoin
Keiser volgens mij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:31 schreef lf2 het volgende:
[..]
Iedereen begint over quarkcoin nog een reden ?
Schijnt wat rumoer over te zijn en dat Max Kaiser het noemde als potente coin. Dan pik ik liever een béétje mee dan helemaal niets.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:31 schreef lf2 het volgende:
[..]
Iedereen begint over quarkcoin nog een reden ?
Stressen om een beetje daling. Pfffquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:22 schreef lf2 het volgende:
[..]
Gelukkig alles uit BTC gehaald op 1106
Nmc lijkt een beetje dood.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:35 schreef MissionPhailed het volgende:
Weet trouwens niet wat saaier is; het aanschouwen van het wekelijks brei-uurtje in het plaatselijke bejaardentehuis of de koers van NMC in pakweg de afgelopen 12 uur.
twitter:maxkeiser twitterde op zaterdag 30-11-2013 om 13:17:08If Jesus were born today, the 3 wise men would bring him BTC, LTC and Quark. reageer retweet
Ltc of btc?quote:
Ppc doet het nu lekker. Als je kunt daytraden zou ik daar proberen wat winst te halen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:37 schreef doo. het volgende:
Op het juiste moment zijn m'n btc's op btc-e. Nu wachten tot btc weer aansterkt.
Heb al m'n ppc's verkocht voor 8 dollar (ingekocht voor 5). Weiger nu een beetje om weer in te stappen met verliesquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ppc doet het nu lekker. Als je kunt daytraden zou ik daar proberen wat winst te halen.
Ingestapt op 1995quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Stressen om een beetje daling. Pfff
Ik dus ook. Die site is ook zo bagger als wat en biedt amper info.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:41 schreef MissionPhailed het volgende:
Vraag me af wat de potentiële waarde van QuarkCoin is ... Equivalent van PPC ofzo ... ?
Sell now, cry later! Ltc to the moon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |