Heb al m'n ppc's verkocht voor 8 dollar (ingekocht voor 5). Weiger nu een beetje om weer in te stappen met verliesquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ppc doet het nu lekker. Als je kunt daytraden zou ik daar proberen wat winst te halen.
Ingestapt op 1995quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:35 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Stressen om een beetje daling. Pfff
Ik dus ook. Die site is ook zo bagger als wat en biedt amper info.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:41 schreef MissionPhailed het volgende:
Vraag me af wat de potentiële waarde van QuarkCoin is ... Equivalent van PPC ofzo ... ?
Sell now, cry later! Ltc to the moon.quote:
welke site?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Wat houden die grijze stokjes onder en boven de groene en rode kaarsen in?
Dat is volgens mij het minimale en maximale inleg geweest. dus als je die stokjes aan de boven kant ziet, dan weet je dat de prijs daalt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Wat houden die grijze stokjes onder en boven de groene en rode kaarsen in?
Ik heb ze gekocht voor 13, ik ga niet lager dan dat verkopenquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:49 schreef MissionPhailed het volgende:
Ben ook vertrokken bij NMC tegen een magere winst van 10%. Trend staat me niet aan en ik vrees een langzame maar gestage daling ... !
Je hebt een wallet, bijv. Multibit waar je BTC op staat. Die stuur je naar BTC-E, komen ze daar in je wallet. Je handelt in coins en maakt $450 winst, echt fantastisch. Dan withdraw je de BTC's van BTC-e naar je multibit en verkoop je ze bij bijvoorbeeld bitonic. En ja, je hebt ze 'in je bezit' zolang ze op je account staan maar pas als ze in je multibit staan kan je ze gaan uitcashen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:52 schreef Wave103 het volgende:
Al allerlei topics doorgespit, ook in de OP, ik zie door de bomen het bos niet meer. Heeft iemand een link of korte uitleg van hoe aankopen en alles werkt?
Zoals ik het nu begrijpt: Je maakt geld over naar een trade home, bvb cryptsy of BTC-E. Dan heb je daar een 'wallet', waarmee je kan handelen in allerlei coins. Hoe kan je vervolgens 'cashen' en komt het geld bij je terug? En wat is blockchain? Heb je die coins 'in je bezit' als ze in je wallet op die trader staan?
Haha. Ja vanmorgen vroeg wat gekocht. Goede keuze geweest.quote:
lol.. waarom de site de schuld geven van het koersverloop?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:55 schreef QuadrupleU het volgende:
DIT IS JE REINSTE ONZIN
IK kan niet verkopen op 0,001908, moet dan verkopen op 0,00016 wat ook niet gaat
Verkoop ik op 0,00012 en stijgt qrk weer naar 0,00016
Wat een kutsite is bter
Op Cryptsy gaat hij gewoon normaal, en het is nogal raar als door een sell van 100QRK de hele koers halveert en weer terug gaatquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:56 schreef nikao het volgende:
[..]
lol.. waarom de site de schuld geven van het koersverloop?
de kunst is om daar gebruik van te makenquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:57 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Op Cryptsy gaat hij gewoon normaal, en het is nogal raar als door een sell van 100QRK de hele koers halveert en weer terug gaat
Cryptsy heeft er 7 nodig.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:00 schreef MissionPhailed het volgende:
Vreemd: heb zojuist via Bitonic een kleine hoeveelheid aangekocht en verzonden naar mijn account op Cryptsy met inmiddels 4 bevestigingen volgens Bitonic. Op mijn account bij Cryptsy zijn de BTC's zelfs nog niet als 'pending' te zien. Duurt dat altijd wat langer op Cryptsy ... ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |