quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
godver, nu ik een nieuwe UI heb denk ik steeds: hey, die gast post precies mijn gedachten
quote:
Als iets fouts gaat schrijf je sneller een negatieve recensie dan als het goed gaat een positieve.quote:
Ben vanavond gelukkig eerst even de deur uit. Later vannacht kom ik waarschijnlijk nog wel even mopperenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik had een mooie sell order op 39.5 staan toen ik ging slapen. Hoppa, paar uur later 39.8 high. Vandaag stom op 37.33 gekocht en nu wacht ik totdat ik ze kwijt kan. Ik reken op vannacht. Doe je weer mee?![]()
Ik snap wat je bedoelt maar het is niet waar. Er wordt geen eenzijdige berichtgeving gedaan, niet eens in de media. Positieve ontwikkelingen worden net zo goed besproken. In dit topic hoor je het ook heel erg als het ergens goed gaat, wat er goed gaat, wanneer het goed gaat en meestal ook nog eens waarom het goed gaat. Wat jij stelt klopt dus gewoon niet, althans niet met betrekking tot mijn post waar je op reageerde.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:12 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Als iets fouts gaat schrijf je sneller een negatieve recensie dan als het goed gaat een positieve.
Dat bedoel ik. Betekend natuurlijk nog steeds dat er kennelijk veel dingen fout gaan maar het kan daardoor veel slechter lijken dan het daadwerkelijk is.
quote:digitalcoin is a simple currency that keeps its value well and does not experience as much volatility as some other crypto currencies. This regard for stability is inherent in the design. It is optimized for performance and is one of the fastest ways to send and receive transactions in the world. digitalcoin is a real usable currency with multiple vendors and ways to purchase a variety of items including hardware, software, Steam games, food, jewelry, precious metals, and more.
er zijn alleen maar voordelenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Er zou eigenlijk een tabel moeten komen met alle coins en haar voor- en nadelen.
op welke site lees je de prijs af?quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:22 schreef nickname89 het volgende:
quark ( QRK ) blijft lekker gaan :p ... blijft meer vraag dan aanbod
Nou, enkele munten hebben wel hun flaws als ik sommige hier mag geloven.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:23 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
er zijn alleen maar voordelen
1321.90quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus als je daar 1 euro in stak had je nou 1000 euro?
Alleen iedereen houd zijn geld erin tot het 2000% word en dan ineens knapt de bubbelquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dus als je daar 1 euro in stak had je nou 1000 euro?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |