Komt goedquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:49 schreef Wave103 het volgende:
Lol, m'n eerstee aankoopje, PPC. Precies op het verkeerde moment
PPC komt wel goed. Gewoon holden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:49 schreef Wave103 het volgende:
Nee.. De transactie van bitonic staat er wel gewoon nog bijquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb je de wallet.dat ook weggegooid ofzo?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:49 schreef Wave103 het volgende:
Daarom NMC.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:49 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Het is onvoorspelbaar (A)
LTC die naar 40 gaat lijkt me nog wel te halen, even kijken of hij vanavond nog zakt
Samequote:Op zaterdag 30 november 2013 19:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb mn zetacoins met 500% verkocht. Nu kijken of cnc de ltc van china gaat worden. Zodra die op een exchange geraakt zou die best wel eens leuk kunnen zijn.
quote:
ik wel. Vond bter beetje ruk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:58 schreef QuadrupleU het volgende:
Ik zou mijn zet coins verkopen maar bij bter is de verkoopprijs 3/5 van de koopprijs :S
Iedereen hier die tag/cnc/zeta/mec etc haalt doet die dat via cryptsy?
Daarom blijf ik lekker op BTC-e. Geen megacoins of weet ik veel wat voor coins, maar het werkt tenminstequote:Op zaterdag 30 november 2013 20:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik lees echt alleen maar drama over al die andere sites
Omdat als het goed gaat er niks te lezen valt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik lees echt alleen maar drama over al die andere sites
Dat is niet waarquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:02 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Omdat als het goed gaat er niks te lezen valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |