Samequote:Op zaterdag 30 november 2013 19:53 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik heb mn zetacoins met 500% verkocht. Nu kijken of cnc de ltc van china gaat worden. Zodra die op een exchange geraakt zou die best wel eens leuk kunnen zijn.
quote:
ik wel. Vond bter beetje ruk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:58 schreef QuadrupleU het volgende:
Ik zou mijn zet coins verkopen maar bij bter is de verkoopprijs 3/5 van de koopprijs :S
Iedereen hier die tag/cnc/zeta/mec etc haalt doet die dat via cryptsy?
Daarom blijf ik lekker op BTC-e. Geen megacoins of weet ik veel wat voor coins, maar het werkt tenminstequote:Op zaterdag 30 november 2013 20:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik lees echt alleen maar drama over al die andere sites
Omdat als het goed gaat er niks te lezen valt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik lees echt alleen maar drama over al die andere sites
Dat is niet waarquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:02 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Omdat als het goed gaat er niks te lezen valt.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
godver, nu ik een nieuwe UI heb denk ik steeds: hey, die gast post precies mijn gedachten
quote:
Als iets fouts gaat schrijf je sneller een negatieve recensie dan als het goed gaat een positieve.quote:
Ben vanavond gelukkig eerst even de deur uit. Later vannacht kom ik waarschijnlijk nog wel even mopperenquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik had een mooie sell order op 39.5 staan toen ik ging slapen. Hoppa, paar uur later 39.8 high. Vandaag stom op 37.33 gekocht en nu wacht ik totdat ik ze kwijt kan. Ik reken op vannacht. Doe je weer mee?![]()
Ik snap wat je bedoelt maar het is niet waar. Er wordt geen eenzijdige berichtgeving gedaan, niet eens in de media. Positieve ontwikkelingen worden net zo goed besproken. In dit topic hoor je het ook heel erg als het ergens goed gaat, wat er goed gaat, wanneer het goed gaat en meestal ook nog eens waarom het goed gaat. Wat jij stelt klopt dus gewoon niet, althans niet met betrekking tot mijn post waar je op reageerde.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:12 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Als iets fouts gaat schrijf je sneller een negatieve recensie dan als het goed gaat een positieve.
Dat bedoel ik. Betekend natuurlijk nog steeds dat er kennelijk veel dingen fout gaan maar het kan daardoor veel slechter lijken dan het daadwerkelijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |