Eddie Kay Tomas.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bijna,
Nee, het is iemand die in een film uit 1999, 2001, en 2003 speelde. Oh en, 2012.
Hoeveel BTC gaat het om?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:17 schreef Zuccitura het volgende:
Hoi,
Is het normaal dat mijn transactie van bitcoins naar btc-e na ruim 1,5 dag nog steeds niet bevestigd/voltooid is?
Heb je een transactie-ID of het adres waar je ze heen hebt gestuurd?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:17 schreef Zuccitura het volgende:
Hoi,
Is het normaal dat mijn transactie van bitcoins naar btc-e na ruim 1,5 dag nog steeds niet bevestigd/voltooid is?
Haha een klein gedeelte van een bitcoin, maar wel erg zonde als ik het niet meer terug zou krijgen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:18 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Hoeveel BTC gaat het om?
Ja, ik heb het adres gebruikt die ik verkregen heb onder BTC deposit @ btc-e.comquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb je een transactie-ID of het adres waar je ze heen hebt gestuurd?
Natuurlijk maar volgens mij duurt het langer met grotere bedragen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef Zuccitura het volgende:
[..]
Haha een klein gedeelte van een bitcoin, maar wel erg zonde als ik het niet meer terug zou krijgen.
[..]
Ja, ik heb het adres gebruikt die ik verkregen heb onder BTC deposit @ btc-e.com
Ik kreeg net binnen max een uur ofzo mijn BTC van desktop wallet naar btc-e. Dus daar geen problemen ondervonden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef Zuccitura het volgende:
[..]
Haha een klein gedeelte van een bitcoin, maar wel erg zonde als ik het niet meer terug zou krijgen.
[..]
Ja, ik heb het adres gebruikt die ik verkregen heb onder BTC deposit @ btc-e.com
quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Wat een saaie boel vandaag op btc-e
hier is 'ie wel up to date.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:
balen dat coinmarketcap niet meer up to date is. heeft iemand nog een mooi overzicht met alle cryptocoins en prijzen op 1 pagina?
Dit ja, weinig actie. Ik wil gewoon lekker traden. Winst daar, af en toe verlies.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Zeker, had wel op wat meer actie gehoopt, zeker na gister.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:25 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik bedoel: kan je me 1 van die 2 gegevens verstrekken zodat ik kan opzoeken waar je coins nu zijn?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef Zuccitura het volgende:
[..]
[..]
12CwN8WQ9rYtSDfCRBzgj1HyQZKJXXeQK7quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik bedoel: kan je me 1 van die 2 gegevens verstrekken zodat ik kan opzoeken waar je coins nu zijn?
https://blockchain.info/n(...)fCRBzgj1HyQZKJXXeQK7quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:34 schreef Zuccitura het volgende:
[..]
12CwN8WQ9rYtSDfCRBzgj1HyQZKJXXeQK7
Is je wallet wel gesyncronised?quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:34 schreef Zuccitura het volgende:
[..]
12CwN8WQ9rYtSDfCRBzgj1HyQZKJXXeQK7
En dat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:35 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Is je wallet wel gesyncronised?
Nee niets aan gedaan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:35 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Is je wallet wel gesyncronised?
Jep, MultiBitquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb je het vanaf een client op je PC verzonden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |