Oh, maar ik kan wel meerdere positieve punten benoemen bij jou op dit moment in je leven waardoor jouw muntje wat meer de positieve kant op kan rollen en weet niet over welke je het nu hebtquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij weet het al nieuwsgierig Aagje
Koenquote:
Beter breng je het in dit topic. Hebben we er ook wat aan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan wat leven in de brouwerij brengen
Ja maar de rest is allemaal op de lange termijn pasquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar ik kan wel meerdere positieve punten benoemen bij jou op dit moment in je leven waardoor jouw muntje wat meer de positieve kant op kan rollen en weet niet over welke je het nu hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:
quote:
Oh, dan denk ik het wel te weten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar de rest is allemaal op de lange termijn pas
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:07 schreef Muto het volgende:
Ik heb een vraag om het ijs te breken. Wat is jullie lievelingschips?Sour & creamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik heb een vraag om het ijs te breken. Wat is jullie lievelingschips?Cheese & onion hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ik heb een vraag om het ijs te breken. Wat is jullie lievelingschips?Doritos nacho cheeseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Baasquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moet beetje huilen. Dit nummer heb ik een keer voor sof gezongen.
Ik heb een vraag om het ijs te breken. Wat is jullie lievelingschips?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik heb een vraag om het ijs te breken. Wat is jullie lievelingschips?Lastig. Doritos sweet chili staat wel hoog. En Hamka`sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Welk merk?quote:
Zo zo, twee chippies noemen. Jij wil wel heel graag die date winnen!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lastig. Doritos sweet chili staat wel hoog. En Hamka`s
ik had liever Croky gehad, maar er was alleen en zak Jumbo huismerkquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dan denk ik het wel te weten.
Croky bolognese is lekker jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had liever Croky gehad, maar er was alleen en zak Jumbo huismerk
Is croky Bolognese je lievelings?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had liever Croky gehad, maar er was alleen en zak Jumbo huismerk
die is ZO viesquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo zo, twee chippies noemen. Jij wil wel heel graag die date winnen!
Ik heb een vraag om het ijs te breken. Wat is jullie lievelingschips?Spicy reggae chicken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel succes met je date.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Echt wel dat er verschil in smaak zit tussen gewone en ribbelquote:
ja ken je dat niet?quote:
quote:
Ik weet nu hoe Muto daar tegenover staatquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als je wil, kan ik zijn nummer voor je hosselen.
ik vind erg veel soorten chips lekkerquote:
Bad. Real bad. Ziekenhuis geweest en 2 vrouwelijke plastisch chirurgen laten kijken. Ze vroegen wat nou precies het probleem was.quote:
Gadverdammequote:
OMG DAT IS EEN VAN DE LEKEKRSTEquote:
Je had toch eerst één gat?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bad. Real bad. Ziekenhuis geweest en 2 vrouwelijke plastisch chirurgen laten kijken. Ze vroegen wat nou precies het probleem was.. Nou, ik heb 2 gaten in mn kont en bloed elke dag behoorlijk, het stinkt en ik kan niks. Zeggen ze; gaat dus om socialiteit. Uh wat? Ik wil gewoon geen wonden hebben
. Bloed kon geen kwaad en die gaten ook niet, right. Heb er inmiddels VIER!! En de wond wordt steeds groter en bloedt steeds harder. This is just sick.
Die is echt smerigquote:
Ga nou eens naar een ander ziekenhuis dan..quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bad. Real bad. Ziekenhuis geweest en 2 vrouwelijke plastisch chirurgen laten kijken. Ze vroegen wat nou precies het probleem was.. Nou, ik heb 2 gaten in mn kont en bloed elke dag behoorlijk, het stinkt en ik kan niks. Zeggen ze; gaat dus om socialiteit. Uh wat? Ik wil gewoon geen wonden hebben
. Bloed kon geen kwaad en die gaten ook niet, right. Heb er inmiddels VIER!! En de wond wordt steeds groter en bloedt steeds harder. This is just sick.
Ga daten dan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
OMG DAT IS EEN VAN DE LEKEKRSTE
Neequote:
Echt hequote:Op zaterdag 30 november 2013 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die is echt smerig![]()
Ik ga al bijna over m'n nek als iemand zo'n zak opentrekt![]()
Echt? Deze is goddelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die is echt smerig![]()
Ik ga al bijna over m'n nek als iemand zo'n zak opentrekt![]()
Nee grapjequote:
Nog liever met die hondquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:14 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo'n hele sterke knuffeldrang met iemand!? Omg, heb het nu met deze gast.
[ afbeelding ]
Zou de hele dag in bed knuffelen
wow, Jezus, is that you?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:14 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo'n hele sterke knuffeldrang met iemand!? Omg, heb het nu met deze gast.
[ afbeelding ]
Misschien moet je naar iemand anders toe?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik?quote:
Dat helpt geen fuck been there done thatquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga nou eens naar een ander ziekenhuis dan..
Nee. Ik vind knuffelen ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:14 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja man, slobber dan gewoon een fles ketchup leeg als je dat zo lekker vindquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt he![]()
Gewoon geen smaak voor chips
Heb ik het me nou verbeeld of was jij gister ook heel even aanwezig? Met 1 post ofzo?quote:
Ja, van Almelo naar Hengelo. Die streekziekenhuizen bedoel ik ook nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat helpt geen fuck been there done that
quote:
Echt? Hoezo dat?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee. Ik vind knuffelen ongemakkelijk.
Mag ik dan die bank om op te chillen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:16 schreef Crack_ het volgende:
[..].
En het is een vos. Maargoed, jij dat beest.. ik dat andere beest![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:15 schreef essnhills het volgende:
Heb ik het me nou verbeeld of was jij gister ook heel even aanwezig? Met 1 post ofzo?
thnxquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]Wat kut. Weet eigenlijk niet zo goed hoe ik hierop moet reageren, dus... veel sterkte.
Oke, wij gaan toch op bed knuffelen nam ik aanquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:16 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mag ik dan die bank om op te chillen?
Stingquote:
nou ik ben geen ss'er. Maar als je mij bedoelt, dan niet nee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:15 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Zijn er andere ss-ers?
Ik houd niet van knuffelen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke, wij gaan toch op bed knuffelen nam ik aan
Knuffelenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt? Hoezo dat?
Ik vind het heerlijk. Ik wil echt met iedereen knuffelen, zo fijn
. Zo liefdevol, knuffelen
.
Geen idee. Pas na heul vaak knuffelen voelt het vertrouwt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Echt? Hoezo dat?
Ik vind het heerlijk. Ik wil echt met iedereen knuffelen, zo fijn
. Zo liefdevol, knuffelen
.
Ahja, ik wist vanmorgen niet of ik het nou had gedroomd of nietquote:
quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 29-11-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 278 Ezell
02. 217 Fok-it
03. 202 Crack_
04. 174 Insomnia_
05. 163 AldoTheApache
06. 121 Kaneelstokje
07. 118 Tchock
08. 105 gianni61
09. 105 essnhills
10. 104 Tjacka
11. 096 Omdatappel
12. 093 Stuart
13. 080 LittleBrownie
14. 068 Muto
15. 056 Rodawa
16. 045 xcachet
17. 036 VoornaamAchternaam
18. 030 supersof
19. 023 SgtPorkbeans
20. 022 the-brother-of-uzunumaki
Reeks-statistieken!
Huh, whyquote:
Vind mensen om mee te knuffelen danquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Knuffelen![]()
Ik knuffel veel te weinig nu
Nou, weet je wat je moet doen hequote:Op zaterdag 30 november 2013 00:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Geen idee. Pas na heul vaak knuffelen voelt het vertrouwt.
En ik dacht dat ik weinig had gepost.quote:
Ik zei toch dat ik rustig aan deedquote:
Godverdomme.quote:
Ik weet niet. Knuffel alleen mensen als ze voor een lange tijd weggaan.quote:
Heroverweeg deze hersenspinsel.quote:
Ik wil met m'n vriendje knuffelenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh, why
[..]
Vind mensen om mee te knuffelen dan
[..]
Nou, weet je wat je moet doen he.
Me tooquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik rustig aan deed![]()
Oh.. maar vind je het dan ook niet fijn?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Godverdomme.Ik wist dat ik deze week slecht bezig was met mijn tijd, maar zo erg?
[..]
Ik weet niet. Knuffel alleen mensen als ze voor een lange tijd weggaan.
Oh, ja met je vriendje is ook wel even een ander soort knuffel hequote:Op zaterdag 30 november 2013 00:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil met m'n vriendje knuffelen![]()
Dat ik laatst uit ging met collega's was ik wel heel veel aan het knuffelen
En vorig weekend met Pietendorp heel veel met random zwarte pieten
Ik ook wel ja. Van die mensen die alles en iedereen knuffelen. Zou ik helemaal geen behoefte aan hebbenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan trouwens ook alleen knuffelen met mensen wie ik me super vertrouwd voel hoor.
Hoe? Omdat het echt FUCKED!!! is maar die mongolen dat gewoon niet snappen! Dit soort dingen hebben al heel wat zelfdodingen op hun geweten omdat je zowel lichamelijk als psychisch kapot gaat en bijna niemand het snapt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:17 schreef Crack_ het volgende:
Toto, maar hoe kun je van één naar víér gaten gaan?! Gaten, sorry hoor. Alles klinkt kut. Fistels klinken ook schijt.
Ik ben erg aanhankelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan trouwens ook alleen knuffelen met mensen wie ik me super vertrouwd voel hoor.
Nee hoor, hoe meer cachetje fokt, hoe beter.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, stomme autocorrectie. Minder*
Jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja met je vriendje is ook wel even een ander soort knuffel he![]()
.
Dan wel, maar voor de rest? Verder niet, echt niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh.. maar vind je het dan ook niet fijn?
Nou ja, dan komt dat van mij op hetzelfde neer.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb niet meer echt het idee dat ik nog wat toevoeg.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee hoor, hoe meer cachetje fokt, hoe beter.
nou zegquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:21 schreef Stuart het volgende:
Ik hoef van bijna niemand een knuffel eigenlijk![]()
Ik alleen van Tjackaquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:21 schreef Stuart het volgende:
Ik hoef van bijna niemand een knuffel eigenlijk![]()
HOEZO?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb niet meer echt het idee dat ik nog wat toevoeg.
Ik ben geloof ik wel een vrij koud persoonquote:
heb altijd de pest aan mensen die je maar te pas en onpas aanrakenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook wel ja. Van die mensen die alles en iedereen knuffelen. Zou ik helemaal geen behoefte aan hebben
Klopt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ook, opdonderstralenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb altijd de pest aan mensen die je maar te pas en onpas aanraken
welquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
quote:
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb elke dag wel leuke dingen die ik mee maak maar niemand is geïnteresseerd.
je moet weer even integreren op den foksquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb elke dag wel leuke dingen die ik mee maak maar niemand is geïnteresseerd.
Ik ook niet.. maar dan zou het voor mij ook een beetje nep aan voelen ofzoquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook wel ja. Van die mensen die alles en iedereen knuffelen. Zou ik helemaal geen behoefte aan hebben
Yes i get that.. maar ik bedoel, hoe kóm je er aan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe? Omdat het echt FUCKED!!! is maar die mongolen dat gewoon niet snappen! Dit soort dingen hebben al heel wat zelfdodingen op hun geweten omdat je zowel lichamelijk als psychisch kapot gaat en bijna niemand het snapt.
Oh echt? En hoe uit zich dat dan?quote:
Hold onquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En normaal knuffel ik eigenlijk nooit zoveel, ook niet zo met vrienden, dat is alleen als groet ofzo.. Maar nu ik m'n vriendje mis knuffel ik veel meer
Ohh.. nouaj als jij je daar lekkerder bij voeltquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan wel, maar voor de rest? Verder niet, echt niet.
Hoe doe ik dat?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet weer even integreren op den foks
Daar moet ik trouwens wel schuld bekennen. Ik heb in maar weinig mensen interesse in het leven geloof ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vond in een relatie ook altijd een knuffel intiemer en persoonlijker dan een kus , waar vele het met mij oneens zijnquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet.. maar dan zou het voor mij ook een beetje nep aan voelen ofzo
Dan betekent zo'n knuffel niet zo veel
[..]
Yes i get that.. maar ik bedoel, hoe kóm je er aan?
[..]
Oh echt? En hoe uit zich dat dan?
[..]
Hold on
[..]
Ohh.. nouaj als jij je daar lekkerder bij voelt
Ik ook totaal niet. Gewoon nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:23 schreef Muto het volgende:
Ik vertrouw mensen echt niet snel. Ben dan ook totaal niet naïef oid. Juist heel erg waakzaam als ik nieuwe mensen ontmoet.
Geen idee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet.. maar dan zou het voor mij ook een beetje nep aan voelen ofzo
Dan betekent zo'n knuffel niet zo veel
[..]
Yes i get that.. maar ik bedoel, hoe kóm je er aan?
[..]
Oh echt? En hoe uit zich dat dan?
[..]
Hold on
[..]
Jawel, maar in deze reeks moet je strijden. Weet je hoeveel users mij onaardig vonden toen ik hier begon te posten? Nu beginnen ze zelfs mij te groeten en gedag te zetten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wil vaak ook niet dat mensen tegen me beginnen te pratenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik word altijd heel prikkelbaar bij veel aanraking.
Ohnee, ben ik het wel mee eens. Maar ik zoen/kus ook echt niet vaak.. knuffelen welquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond in een relatie ook altijd een knuffel intiemer en persoonlijker dan een kus , waar vele het met mij oneens zijn
Dat gaat niet eens lukkenquote:
Dat heb ik maar bij sommige mensen. Mensen die doen alsof ze vrienden van je zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar moet ik trouwens wel schuld bekennen. Ik heb in maar weinig mensen interesse in het leven geloof ik
Ik doe wel eens alsof maar in werkelijkheid geef ik om de meeste mensen geen reet
Ik ga je aanrakenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik haat aanraking van vrijwel iedereen, ook van familie.
Echt?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil vaak ook niet dat mensen tegen me beginnen te praten
Ik doe niet alsof ik iemands vriend ben hoor. Ik doe hooguit vriendelijk tegen mensenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat gaat niet eens lukken
[..]
Dat heb ik maar bij sommige mensen. Mensen die doen alsof ze vrienden van je zijn.
Dat is allemaal nepquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind je best een sociaal persoon.
Dit heb ik ookquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan soms wel een beetje ongemakkelijk worden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik poste hier eerder dan jij Tjacka en inso.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Jawel, maar in deze reeks moet je strijden. Weet je hoeveel users mij onaardig vonden toen ik hier begon te posten? Nu beginnen ze zelfs mij te groeten en gedag te zetten.
Je moet volhouden. Bovendien ben ik altijd OPRECHT geïnteresseerd in jouw verhalen.
Nee, ik ben serieus. Ik heb het liefst dat mensen me gewoon met rust laten. Ook als ik naar de kapper ga. Hou alsjeblieft je smoel en knip gewoon mijn haar denk ik danquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit heb ik ook. Als het random mensen zijn dan voel ik me er echt ongemakkelijk bij. Kan er volgens mij wel goed mee overweg maar ik wil het liefst dat ze ophouden
.
Of was dit een grapje van je?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit heb ik ook. Als het random mensen zijn dan voel ik me er echt ongemakkelijk bij. Kan er volgens mij wel goed mee overweg maar ik wil het liefst dat ze ophouden
.
Of was dit een grapje van je?
Uhh nee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik poste hier eerder dan jij Tjacka en inso.
Ohnee daar ben ik het absoluut mee eensquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond in een relatie ook altijd een knuffel intiemer en persoonlijker dan een kus , waar vele het met mij oneens zijn
Ik wil ook wel interesse hebben in mensen hoor, maar op de een of andere manier voelt het allemaal nepquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht.
Zo kom je niet over igg.
Autistische trekjes stuquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Had het ook niet over jouquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe niet alsof ik iemands vriend ben hoor. Ik doe hooguit vriendelijk tegen mensen
Het viel mee man. Die Donnie was juist wel iemand die steeds reageerde.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik snapte ook nooit dat Muto genegeerd werd trouwens![]()
Ja door die Donnie, maar dat is echt een mongool
Oh. Jamaar, soms zo fijnquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan soms wel een beetje ongemakkelijk worden.Mja, ik ben niet zo dol op dat soort lichaamscontact. Is van mij allemaal niet zo nodig.
Haha, maar praat je dan wel gewoon mee en vriendelijk en alles?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus. Ik heb het liefst dat mensen me gewoon met rust laten. Ook als ik naar de kapper ga. Hou alsjeblieft je smoel en knip gewoon mijn haar denk ik dan
?quote:
ik heb bij veel mensen geen interesse in een gesprekquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Donnie is geen mongoolquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik snapte ook nooit dat Muto genegeerd werd trouwens![]()
Ja door die Donnie, maar dat is echt een mongool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oversekstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:
Er zijn bijna geen tc'ers.quote:
Ik vond je niet onaardigquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Jawel, maar in deze reeks moet je strijden. Weet je hoeveel users mij onaardig vonden toen ik hier begon te posten? Nu beginnen ze zelfs mij te groeten en gedag te zetten.
Je moet volhouden. Bovendien ben ik altijd OPRECHT geïnteresseerd in jouw verhalen.
Jup.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Jamaar, soms zo fijn
En is dat ringo star?
Nee, dan geef ik korte antwoorden waardoor diegene wel stopt met vragenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Jamaar, soms zo fijn
En is dat ringo star?
[..]
Haha, maar praat je dan wel gewoon mee en vriendelijk en alles?
Dit was ik aan het typen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:27 schreef Muto het volgende:
Ik vind het vooral irritant als je een oud-klasgenoot tegenkomt in de bus oid. Die standaard gesprekken. Als ik uit de bus stap, ben ik alweer vergeten wat diegene doet. En andersom waarschijnlijk ook.
Dat dus!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb bij veel mensen geen interesse in een gesprekBen soms te selectief
Dat ben ik ook.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond je niet onaardigHooguit apart
Een paar honderd topicsquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:28 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Oke, wat heb ik 2 maanden gemist?
Ik had laatst dat er een oud klasgenootje achter de kassa zat. Heel gesprek. Heb die mensen in de rij laten wachtenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:28 schreef Ezell het volgende:
De laatste tijd praat ik vaak tegen mensen achter de kassa. Dus als dat Crack of Stuart zou zijn, zouden die mij zo snel mogelijk wegwerken.
Stuart denkt dat vrouwen een douchekop in hun kut steken. Dat was het wel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:28 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Oke, wat heb ik 2 maanden gemist?
ohquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.ik poste hier nadat iemand iets in zijn kont zou steken. Toen postte jimbo hier ook.
Dat doe ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had laatst dat er een oud klasgenootje achter de kassa zat. Heel gesprek. Heb die mensen in de rij laten wachten![]()
Ringo, zo'n dropje hequote:
Haha, jammer dat ik niet weet hoe je eruit ziet.. dan kon ik het me voorstellenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dan geef ik korte antwoorden waardoor diegene wel stopt met vragen
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Stuart denkt dat vrouwen een douchekop in hun kut steken. Dat was het wel.
Dat is misschien ook maar het bestequote:Op zaterdag 30 november 2013 00:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, jammer dat ik niet weet hoe je eruit ziet.. dan kon ik het me voorstellen
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vond het echt gemeen van mezelf. Maar kende die jongens achter mij in de rij, die hebben vast geen problemen met mijquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer niet.Ga gewoon praten over dingen die ze verkopen.
Mooie samenvattingquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat idee had ik al door de 'ribbel' chipsquote:
Ik was het niet deze keer!quote:
Ja, zeker weten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:32 schreef Crack_ het volgende:
Zijn jullie kieskeurig wat betreft vrienden maken?
Natuurlijk. Breng maar nachtje met Inso door.quote:
Ik maak geen vriendenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:32 schreef Crack_ het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik bedoel dit niet zo vervelend als het misschien klinkt maar is er ook iets waar je níet kieskeurig in bent?quote:
Mwa, ze moeten alleen mijn grapjes kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:32 schreef Crack_ het volgende:
Op welke manier dan?quote:
Oh, maar omdat het je niet lukt of omdat je het niet wilt?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:32 schreef Crack_ het volgende:
niet, maar soms mag ik mensen om onduidelijke reden direct nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:32 schreef Crack_ het volgende:
Mwa, zou moeten kunnen bij sommige?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa, ze moeten alleen mijn grapjes kunnen waarderen.
Hangt van het soort 'vriend' af. Ik kan heel leuk 'vrienden' zijn met heel veel mensen, zonder problemen. Wat dat betreft ben ik wel heel open. Maar echte 'vrienden', dat is echt wat anders..quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:32 schreef Crack_ het volgende:
Gebrek aan interessequote:Op zaterdag 30 november 2013 00:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op welke manier dan?
[..]
Oh, maar omdat het je niet lukt of omdat je het niet wilt?
Het is meer die harde straal he. HéHéquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, maar écht goede vrienden wel. Maar als ik in een groep moet werken met nieuwe mensen, dan ben ik wel snel met ze bevriend. Maar bevriend is relatief natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:32 schreef Crack_ het volgende:
vrienden of broedersquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:32 schreef Crack_ het volgende:
Ohja dat heb ik ookquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet, maar soms mag ik mensen om onduidelijke reden direct niet
Ins volg jij nba nog?quote:
Dit jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, maar écht goede vrienden wel. Maar als ik in een groep moet werken met nieuwe mensen, dan ben ik wel snel met ze bevriend. Maar bevriend is relatief natuurlijk.
Veel succes met uitleggen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Het is meer die harde straal he. HéHé
Nee had betje voor vannacht, wilde je opinion ff wetenquote:
dm maarquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee had betje voor vannacht, wilde je opinion ff weten
En in RL ben ik een stuk minder raar, dus dat helpt wel.quote:
en er zijn ook vrij veel mensen waar ik gewoon geen gesprekken gaande mee kan houden, bloedt dan na een paaar zinnen dood.... Awkwardquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat heb ik ook![]()
Gewoon in 1 oogopslag dat je al ziet dat het gaat botsenEn dat is dan meestal wederzijds, dus dan ontwijken we elkaar maar gewoon, stuk makkelijker
Hahahaquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee.
Alleen geen gothic gasten enzo.
Hm, dat is wel normaal denk ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet, maar soms mag ik mensen om onduidelijke reden direct niet
Oh, maar waarvoor zijn die andere soort vrienden dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt van het soort 'vriend' af. Ik kan heel leuk 'vrienden' zijn met heel veel mensen, zonder problemen. Wat dat betreft ben ik wel heel open. Maar echte 'vrienden', dat is echt wat anders..
Ik heb er 1 van de basisschool, 1 van de middelbare (en dan samen zijn we 1 groepje) en 2 van de studie (en dan ook samen 1 groepje) en m'n vriend. Dat was het qua echte vrienden
Jij bent nu aan het seksen terwijl je met je telefoon in je hand zit te fokken?quote:
Ohnee daar heb ik dan weer geen last vanquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en er zijn ook vrij veel mensen waar ik gewoon geen gesprekken gaande mee kan houden, bloedt dan na een paaar zinnen dood.... Awkward
Was het maar weer zoquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij bent nu aan het seksen terwijl je met je telefoon in je hand zit te fokken?
Ik ben 17. Hoezo alleen mijn leeftijd? Die gasten zijn fucking weirdquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
![]()
. Dit kan alleen jouw leeftijd zeggen denk ik. Nouja, hoe oud was je eigenlijk
. Bedoel het niet lullig hoor
[..]
Hm, dat is wel normaal denk ik
[..]
Oh, maar waarvoor zijn die andere soort vrienden dan?
Does Jezus knows you?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:36 schreef Stuart het volgende:
Ik voel me net een soort Phil Collins in die clip. Allemaal toneelspel
Klinkt niet vervelend, want dat is het ook.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel dit niet zo vervelend als het misschien klinkt maar is er ook iets waar je níet kieskeurig in bent?
Omdat ik niet altijd zin heb om moeite erin te steken.quote:
meeten?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnee daar heb ik dan weer geen last vanIk praat dan wel gewoon door
Waarom weird?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben 17. Hoezo alleen mijn leeftijd? Die gasten zijn fucking weird
Ik ben het gewoon met je eens eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon voor de leuk, leuk mee stappen enzo in een groep en dan met de hele groep leuk dansen. Of met z'n allen domme spelletjes doen enzo. Maar die groep vrienden wisselt dus heel erg sterkquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
![]()
. Dit kan alleen jouw leeftijd zeggen denk ik. Nouja, hoe oud was je eigenlijk
. Bedoel het niet lullig hoor
[..]
Hm, dat is wel normaal denk ik
[..]
Oh, maar waarvoor zijn die andere soort vrienden dan?
Omdat ze vaak echt niet weird zijn.. en zie je dat iemand van 40 al zeggen dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, nouja goed dat je dat van jezelf weet denk ik zoquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klinkt niet vervelend, want dat is het ook.
[..]
Omdat ik niet altijd zin heb om moeite erin te steken.Erg, ik weet het.
Ze denken 100 keer na voordat ze een mug om het leven brengen.quote:
Bedankt. Dat is ook voor het eerst.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon met je eens eigenlijk.
quote:
Ben redelijk goed in zelfreflectie.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, nouja goed dat je dat van jezelf weet denk ik zo. En als je er zelf geen behoefte aan hebt.. waarom is 't dan erg?
Nou mijn vader zou het ook zeggenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ze vaak echt niet weird zijn.. en zie je dat iemand van 40 al zeggen dan?Ik vind die mensen trouwens echt tof
.
[..]
Haha, nouja goed dat je dat van jezelf weet denk ik zo. En als je er zelf geen behoefte aan hebt.. waarom is 't dan erg?
Soms.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben redelijk goed in zelfreflectie.![]()
Ben jij van de monologen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnee daar heb ik dan weer geen last vanIk praat dan wel gewoon door
Daar geef ik je wel gelijk inquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou mijn vader zou het ook zeggen
emo's vind ik ook niet leuk
Niemand hier is normaalquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:39 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Denken jullie dat ik normaal ben?
Waarom volgend jaar?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:39 schreef Stuart het volgende:
Ik ben van zins om vanaf volgend jaar weer naar de sportschool te gaan
gewoon nuquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:39 schreef Stuart het volgende:
Ik ben van zins om vanaf volgend jaar weer naar de sportschool te gaan
De laatste 11 dagen van dit jaar ben ik in NL en dan begin ik als ik terugkomquote:
Neuj, ik ben meer van het van de hak op de tak springen, van die vrouwenpraatquote:
Goede vraag!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:40 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van normaal dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |