Ochjeej, dramaquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:58 schreef Stuart het volgende:
Niet weten dat gluttony een van de 7 zonden is
Wim Kokquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]Ja dat bedoel ik
Volgens mij zijn er wel meerdere namen die in het Engels echt heul vaag zijn..
[..]Dat bedoel ik..
Ja, dat klopt ja. Ik WALG dan ook van mezelf. Komt van het zuipen. Ik ben een verwerpelijk figuurquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Stuart heeft een hekel aan dikke mensen maar zelf ook een buikje
quote:
kutstuartquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat klopt ja. Ik WALG dan ook van mezelf. Komt van het zuipen. Ik ben een verwerpelijk figuur
Ik had op een gegeven moment 8 pakjes op mijn kamer staanquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik neem dat wel eens als ijsLekker zo'n bolletje after eight ijs
![]()
![]()
Ja zei net ook al tegen Sof, voel me eigenlijk wel goed. Sinds tijdenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het gaat zo z'n gangetje, daar?
Twijfel nog. Ik weet het niet meer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kut man, ga je nu wachten tot september of wat anders?
Gelukkig is drinken in mate geen zonde.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat klopt ja. Ik WALG dan ook van mezelf. Komt van het zuipen. Ik ben een verwerpelijk figuur
Uitstekend, heeft het een reden?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zei net ook al tegen Sof, voel me eigenlijk wel goed. Sinds tijden
Topquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zei net ook al tegen Sof, voel me eigenlijk wel goed. Sinds tijden
Ik zuip teveel en dat ELKE dagquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig is drinken in mate geen zonde.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik had op een gegeven moment 8 pakjes op mijn kamer staan
school.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef Muto het volgende:
Waarvoor had je een sollicitatie, lievelingsmod en -user.
Ik ook, tot 2 weken geleden.quote:
Oké. Wel vervelend dat zo lang moet wachtenquote:
komt goedquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Twijfel nog. Ik weet het niet meer.
No clue. Misschien omdat ik weer mogelijkheid heb die het muntje goeie kant op kan laten rollenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Uitstekend, heeft het een reden?
Ik wil gewoon werken, en niet ongeschoold.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef Muto het volgende:
[..]
Oké. Wel vervelend dat zo lang moet wachten
wat danquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
No clue. Misschien omdat ik weer mogelijkheid heb die het muntje goeie kant op kan laten rollen
In plaats van minder ga ik alleen maar meer drinken. Ik MOET stoppen maar blijft het maar uitstellenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook, tot 2 weken geleden.
Maar het bevalt me niets.
Al klinkt dit wat demotiverend.
dmquote:
En nu zijn ze opquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:02 schreef Muto het volgende:
Ik heb gisteren zo'n tenpack kitkats gekocht.
Ik zou het bijna als sig zetten.quote:
Dat is geen goed teken neequote:Op zaterdag 30 november 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
In plaats van minder ga ik alleen maar meer drinken. Ik MOET stoppen maar blijft het maar uitstellen
Nee. Ik heb er nog 7 over. Dat vind ik knap.quote:
Me tooquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:04 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee. Ik heb er nog 7 over. Dat vind ik knap.
Beetje saaie avond inderdaadquote:
Ik ben saai, ik weet het.quote:
Bier is ook te lekkerquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
In plaats van minder ga ik alleen maar meer drinken. Ik MOET stoppen maar blijft het maar uitstellen
quote:
quote:
Omg, ik HEB paprika Pringles. Was het alweer vergeten. Als je hier was mocht je ze hebben..quote:
Jij weet het al nieuwsgierig Aagjequote:
Ik wissel het af met cider. Maar ik drink op een werkdag in 2 uurtjes zomaar 4 pints en in het weekend, nou ja, meer dusquote:
Wat moet je doenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:05 schreef xcachet het volgende:
Morgen om kwart over acht op het voetbalveld. Waz dezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |