Inso drinkt niet meerquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef supersof het volgende:
[..]
het was geen hartaanval door stress.
overdosis.
Hij miste mij wel. Ik was die ontroerd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou ook een hartaanval krijgen van de stress van alle discussies die hij voert hier ja
watquote:
De schatquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hij miste mij wel. Ik was die ontroerd.
goed he?quote:
Met inso hebben we wel wat niveau hier.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou ook een hartaanval krijgen van de stress van alle discussies die hij voert hier ja
Fijn dat je alleen Inso benoemtquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Met inso hebben we wel wat niveau hier.
Als jij weggaat ook.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:51 schreef xcachet het volgende:
[..]
Met inso hebben we wel wat niveau hier.
Terecht.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Note gemaakt voor persoonlijke naam van sof.
Ja best welquote:
quote:
Witte chocoladetaart!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:55 schreef Crack_ het volgende:
Witte chocoladetaart of citroentaart?!
Die eerste dan maarquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:55 schreef Crack_ het volgende:
Citroentaart.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:55 schreef Crack_ het volgende:
Er werd gesuggereerd dat jij dood was. Maar misschien was dat wel een doodsverwensing van een de users hier.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was even een bad nemen.
Alles goed hier?
insquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik was even een bad nemen.
Alles goed hier?
Ik kan dit gerucht gelukkig nog ontkrachten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:56 schreef Muto het volgende:
[..]
Er werd gesuggereerd dat jij dood was. Maar misschien was dat wel een doodsverwensing van een de users hier.
Nu doe je witte chocola zeker?quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan dit gerucht gelukkig nog ontkrachten.
Alles goed met Insgod?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan dit gerucht gelukkig nog ontkrachten.
Ja, goed en slecht.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hallo Tjacka, hoe ging je intake.
Neuh, allebei.. maak gewoon super kleintjesquote:
Wat ging er goed, en wat ging er slecht?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, goed en slecht.
(nu moet jij doorvragen).
Mijn vader zijn vriendin komt uit engeland en toen ze mijn tante die Joke heet voor het eerst zag vond ze het ook echt fucking vaag en noemde ze haar ook Joke engels uitgesprokenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:57 schreef essnhills het volgende:
Lijkt me wel heel vervelend als je Joke heet, en dat je dan naar Engeland verhuist of voor je werk veel met buitenlanders moet omgaan. What? Your name is joke?
Vreetzakquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Neuh, allebei.. maak gewoon super kleintjes.. maakt voor de ingrediėnten verder ook niet uit
.
Ik moet nog altijd lachen om de SP euro parlementarier ofzo die Tiny Kox heet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:57 schreef essnhills het volgende:
Lijkt me wel heel vervelend als je Joke heet, en dat je dan naar Engeland verhuist of voor je werk veel met buitenlanders moet omgaan. What? Your name is joke?
Het start pas in september.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat ging er goed, en wat ging er slecht?
Stuart heeft een hekel aan dikke mensen maar zelf ook een buikjequote:Op vrijdag 29 november 2013 23:58 schreef Stuart het volgende:
Niet weten dat gluttony een van de 7 zonden is
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn vader zijn vriendin komt uit engeland en toen ze mijn tante die Joke heet voor het eerst zag vond ze het ook echt fucking vaag en noemde ze haar ook Joke engels uitgesproken
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik moet nog altijd lachen om de SP euro parlementarier ofzo die Tiny Kox heet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |