ja ken je dat niet?quote:
quote:
Ik weet nu hoe Muto daar tegenover staatquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als je wil, kan ik zijn nummer voor je hosselen.
ik vind erg veel soorten chips lekkerquote:
Bad. Real bad. Ziekenhuis geweest en 2 vrouwelijke plastisch chirurgen laten kijken. Ze vroegen wat nou precies het probleem was.quote:
Gadverdammequote:
OMG DAT IS EEN VAN DE LEKEKRSTEquote:
Je had toch eerst één gat?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bad. Real bad. Ziekenhuis geweest en 2 vrouwelijke plastisch chirurgen laten kijken. Ze vroegen wat nou precies het probleem was.. Nou, ik heb 2 gaten in mn kont en bloed elke dag behoorlijk, het stinkt en ik kan niks. Zeggen ze; gaat dus om socialiteit. Uh wat? Ik wil gewoon geen wonden hebben
. Bloed kon geen kwaad en die gaten ook niet, right. Heb er inmiddels VIER!! En de wond wordt steeds groter en bloedt steeds harder. This is just sick.
Die is echt smerigquote:
Ga nou eens naar een ander ziekenhuis dan..quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bad. Real bad. Ziekenhuis geweest en 2 vrouwelijke plastisch chirurgen laten kijken. Ze vroegen wat nou precies het probleem was.. Nou, ik heb 2 gaten in mn kont en bloed elke dag behoorlijk, het stinkt en ik kan niks. Zeggen ze; gaat dus om socialiteit. Uh wat? Ik wil gewoon geen wonden hebben
. Bloed kon geen kwaad en die gaten ook niet, right. Heb er inmiddels VIER!! En de wond wordt steeds groter en bloedt steeds harder. This is just sick.
Ga daten dan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
OMG DAT IS EEN VAN DE LEKEKRSTE
Neequote:
Echt hequote:Op zaterdag 30 november 2013 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die is echt smerig![]()
Ik ga al bijna over m'n nek als iemand zo'n zak opentrekt![]()
Echt? Deze is goddelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die is echt smerig![]()
Ik ga al bijna over m'n nek als iemand zo'n zak opentrekt![]()
Nee grapjequote:
Nog liever met die hondquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:14 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo'n hele sterke knuffeldrang met iemand!? Omg, heb het nu met deze gast.
[ afbeelding ]
Zou de hele dag in bed knuffelen
wow, Jezus, is that you?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:14 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo'n hele sterke knuffeldrang met iemand!? Omg, heb het nu met deze gast.
[ afbeelding ]
Misschien moet je naar iemand anders toe?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik?quote:
Dat helpt geen fuck been there done thatquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga nou eens naar een ander ziekenhuis dan..
Nee. Ik vind knuffelen ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:14 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja man, slobber dan gewoon een fles ketchup leeg als je dat zo lekker vindquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt he![]()
Gewoon geen smaak voor chips
Heb ik het me nou verbeeld of was jij gister ook heel even aanwezig? Met 1 post ofzo?quote:
Ja, van Almelo naar Hengelo. Die streekziekenhuizen bedoel ik ook nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat helpt geen fuck been there done that
quote:
Echt? Hoezo dat?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee. Ik vind knuffelen ongemakkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |