ja ken je dat niet?quote:
quote:
Ik weet nu hoe Muto daar tegenover staatquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Als je wil, kan ik zijn nummer voor je hosselen.
ik vind erg veel soorten chips lekkerquote:
Bad. Real bad. Ziekenhuis geweest en 2 vrouwelijke plastisch chirurgen laten kijken. Ze vroegen wat nou precies het probleem was.quote:
Gadverdammequote:
OMG DAT IS EEN VAN DE LEKEKRSTEquote:
Je had toch eerst één gat?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bad. Real bad. Ziekenhuis geweest en 2 vrouwelijke plastisch chirurgen laten kijken. Ze vroegen wat nou precies het probleem was.. Nou, ik heb 2 gaten in mn kont en bloed elke dag behoorlijk, het stinkt en ik kan niks. Zeggen ze; gaat dus om socialiteit. Uh wat? Ik wil gewoon geen wonden hebben
. Bloed kon geen kwaad en die gaten ook niet, right. Heb er inmiddels VIER!! En de wond wordt steeds groter en bloedt steeds harder. This is just sick.
Die is echt smerigquote:
Ga nou eens naar een ander ziekenhuis dan..quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bad. Real bad. Ziekenhuis geweest en 2 vrouwelijke plastisch chirurgen laten kijken. Ze vroegen wat nou precies het probleem was.. Nou, ik heb 2 gaten in mn kont en bloed elke dag behoorlijk, het stinkt en ik kan niks. Zeggen ze; gaat dus om socialiteit. Uh wat? Ik wil gewoon geen wonden hebben
. Bloed kon geen kwaad en die gaten ook niet, right. Heb er inmiddels VIER!! En de wond wordt steeds groter en bloedt steeds harder. This is just sick.
Ga daten dan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:13 schreef supersof het volgende:
[..]
OMG DAT IS EEN VAN DE LEKEKRSTE
Neequote:
Echt hequote:Op zaterdag 30 november 2013 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die is echt smerig![]()
Ik ga al bijna over m'n nek als iemand zo'n zak opentrekt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |