Oh, maar ik kan wel meerdere positieve punten benoemen bij jou op dit moment in je leven waardoor jouw muntje wat meer de positieve kant op kan rollen en weet niet over welke je het nu hebtquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij weet het al nieuwsgierig Aagje
Koenquote:
Beter breng je het in dit topic. Hebben we er ook wat aan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan wat leven in de brouwerij brengen
Ja maar de rest is allemaal op de lange termijn pasquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar ik kan wel meerdere positieve punten benoemen bij jou op dit moment in je leven waardoor jouw muntje wat meer de positieve kant op kan rollen en weet niet over welke je het nu hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:
quote:
Oh, dan denk ik het wel te weten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar de rest is allemaal op de lange termijn pas
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:07 schreef Muto het volgende:
Ik heb een vraag om het ijs te breken. Wat is jullie lievelingschips?Sour & creamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik heb een vraag om het ijs te breken. Wat is jullie lievelingschips?Cheese & onion hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ik heb een vraag om het ijs te breken. Wat is jullie lievelingschips?Doritos nacho cheeseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Baasquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moet beetje huilen. Dit nummer heb ik een keer voor sof gezongen.
Ik heb een vraag om het ijs te breken. Wat is jullie lievelingschips?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik heb een vraag om het ijs te breken. Wat is jullie lievelingschips?Lastig. Doritos sweet chili staat wel hoog. En Hamka`sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Welk merk?quote:
Zo zo, twee chippies noemen. Jij wil wel heel graag die date winnen!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lastig. Doritos sweet chili staat wel hoog. En Hamka`s
ik had liever Croky gehad, maar er was alleen en zak Jumbo huismerkquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dan denk ik het wel te weten.
Croky bolognese is lekker jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had liever Croky gehad, maar er was alleen en zak Jumbo huismerk
Is croky Bolognese je lievelings?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had liever Croky gehad, maar er was alleen en zak Jumbo huismerk
die is ZO viesquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zo zo, twee chippies noemen. Jij wil wel heel graag die date winnen!
Ik heb een vraag om het ijs te breken. Wat is jullie lievelingschips?Spicy reggae chicken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel succes met je date.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Echt wel dat er verschil in smaak zit tussen gewone en ribbelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |