Oh, maar ik kan wel meerdere positieve punten benoemen bij jou op dit moment in je leven waardoor jouw muntje wat meer de positieve kant op kan rollen en weet niet over welke je het nu hebtquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij weet het al nieuwsgierig Aagje
Koenquote:
Beter breng je het in dit topic. Hebben we er ook wat aan.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kan wat leven in de brouwerij brengen
Ja maar de rest is allemaal op de lange termijn pasquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, maar ik kan wel meerdere positieve punten benoemen bij jou op dit moment in je leven waardoor jouw muntje wat meer de positieve kant op kan rollen en weet niet over welke je het nu hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
quote:
quote:
Oh, dan denk ik het wel te weten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar de rest is allemaal op de lange termijn pas
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:07 schreef Muto het volgende:
Ik heb een vraag om het ijs te breken. Wat is jullie lievelingschips?Sour & creamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Ik heb een vraag om het ijs te breken. Wat is jullie lievelingschips?Cheese & onion hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ik heb een vraag om het ijs te breken. Wat is jullie lievelingschips?Doritos nacho cheeseSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |