Echt? Deze is goddelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die is echt smerig![]()
Ik ga al bijna over m'n nek als iemand zo'n zak opentrekt![]()
Nee grapjequote:
Nog liever met die hondquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:14 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo'n hele sterke knuffeldrang met iemand!? Omg, heb het nu met deze gast.
[ afbeelding ]
Zou de hele dag in bed knuffelen
wow, Jezus, is that you?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:14 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ook wel eens zo'n hele sterke knuffeldrang met iemand!? Omg, heb het nu met deze gast.
[ afbeelding ]
Misschien moet je naar iemand anders toe?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Bad. Real bad. Ziekenhuis geweest en 2 vrouwelijke plastisch chirurgen laten kijken. Ze vroegen wat nou precies het probleem was.. Nou, ik heb 2 gaten in mn kont en bloed elke dag behoorlijk, het stinkt en ik kan niks. Zeggen ze; gaat dus om socialiteit. Uh wat? Ik wil gewoon geen wonden hebben
. Bloed kon geen kwaad en die gaten ook niet, right. Heb er inmiddels VIER!! En de wond wordt steeds groter en bloedt steeds harder. This is just sick.
ik?quote:
Dat helpt geen fuck been there done thatquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga nou eens naar een ander ziekenhuis dan..
Nee. Ik vind knuffelen ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:14 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja man, slobber dan gewoon een fles ketchup leeg als je dat zo lekker vindquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt he![]()
Gewoon geen smaak voor chips
Heb ik het me nou verbeeld of was jij gister ook heel even aanwezig? Met 1 post ofzo?quote:
Ja, van Almelo naar Hengelo. Die streekziekenhuizen bedoel ik ook nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat helpt geen fuck been there done that
quote:
Echt? Hoezo dat?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee. Ik vind knuffelen ongemakkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |