Ik was het niet deze keer!quote:
Ja, zeker weten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:32 schreef Crack_ het volgende:
Zijn jullie kieskeurig wat betreft vrienden maken?
Natuurlijk. Breng maar nachtje met Inso door.quote:
Ik maak geen vriendenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:32 schreef Crack_ het volgende:
Nee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:32 schreef Crack_ het volgende:
Ik bedoel dit niet zo vervelend als het misschien klinkt maar is er ook iets waar je níet kieskeurig in bent?quote:
Mwa, ze moeten alleen mijn grapjes kunnen waarderen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:32 schreef Crack_ het volgende:
Op welke manier dan?quote:
Oh, maar omdat het je niet lukt of omdat je het niet wilt?quote:
Nee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:32 schreef Crack_ het volgende:
niet, maar soms mag ik mensen om onduidelijke reden direct nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:32 schreef Crack_ het volgende:
Mwa, zou moeten kunnen bij sommige?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Stuart denkt dat vrouwen een douchekop in hun kut steken. Dat was het wel.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa, ze moeten alleen mijn grapjes kunnen waarderen.
Hangt van het soort 'vriend' af. Ik kan heel leuk 'vrienden' zijn met heel veel mensen, zonder problemen. Wat dat betreft ben ik wel heel open. Maar echte 'vrienden', dat is echt wat anders..quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:32 schreef Crack_ het volgende:
Gebrek aan interessequote:Op zaterdag 30 november 2013 00:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Op welke manier dan?
[..]
Oh, maar omdat het je niet lukt of omdat je het niet wilt?
Het is meer die harde straal he. HéHéquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Stuart denkt dat vrouwen een douchekop in hun kut steken. Dat was het wel.
Nee, maar écht goede vrienden wel. Maar als ik in een groep moet werken met nieuwe mensen, dan ben ik wel snel met ze bevriend. Maar bevriend is relatief natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:32 schreef Crack_ het volgende:
vrienden of broedersquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:32 schreef Crack_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |