Ik vond je niet onaardigquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Jawel, maar in deze reeks moet je strijden. Weet je hoeveel users mij onaardig vonden toen ik hier begon te posten? Nu beginnen ze zelfs mij te groeten en gedag te zetten.
Je moet volhouden. Bovendien ben ik altijd OPRECHT geïnteresseerd in jouw verhalen.
Jup.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Jamaar, soms zo fijn
En is dat ringo star?
Nee, dan geef ik korte antwoorden waardoor diegene wel stopt met vragenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Jamaar, soms zo fijn
En is dat ringo star?
[..]
Haha, maar praat je dan wel gewoon mee en vriendelijk en alles?
Dit was ik aan het typen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:27 schreef Muto het volgende:
Ik vind het vooral irritant als je een oud-klasgenoot tegenkomt in de bus oid. Die standaard gesprekken. Als ik uit de bus stap, ben ik alweer vergeten wat diegene doet. En andersom waarschijnlijk ook.
Dat dus!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb bij veel mensen geen interesse in een gesprekBen soms te selectief
Dat ben ik ook.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond je niet onaardigHooguit apart
Een paar honderd topicsquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:28 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Oke, wat heb ik 2 maanden gemist?
Ik had laatst dat er een oud klasgenootje achter de kassa zat. Heel gesprek. Heb die mensen in de rij laten wachtenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:28 schreef Ezell het volgende:
De laatste tijd praat ik vaak tegen mensen achter de kassa. Dus als dat Crack of Stuart zou zijn, zouden die mij zo snel mogelijk wegwerken.
Stuart denkt dat vrouwen een douchekop in hun kut steken. Dat was het wel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:28 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Oke, wat heb ik 2 maanden gemist?
ohquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.ik poste hier nadat iemand iets in zijn kont zou steken. Toen postte jimbo hier ook.
Dat doe ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:29 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik had laatst dat er een oud klasgenootje achter de kassa zat. Heel gesprek. Heb die mensen in de rij laten wachten![]()
Ringo, zo'n dropje hequote:
Haha, jammer dat ik niet weet hoe je eruit ziet.. dan kon ik het me voorstellenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, dan geef ik korte antwoorden waardoor diegene wel stopt met vragen
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Stuart denkt dat vrouwen een douchekop in hun kut steken. Dat was het wel.
Dat is misschien ook maar het bestequote:Op zaterdag 30 november 2013 00:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, jammer dat ik niet weet hoe je eruit ziet.. dan kon ik het me voorstellen
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Vond het echt gemeen van mezelf. Maar kende die jongens achter mij in de rij, die hebben vast geen problemen met mijquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer niet.Ga gewoon praten over dingen die ze verkopen.
Mooie samenvattingquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:30 schreef Tjacka het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |