Echt?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil vaak ook niet dat mensen tegen me beginnen te praten
Ik doe niet alsof ik iemands vriend ben hoor. Ik doe hooguit vriendelijk tegen mensenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat gaat niet eens lukken
[..]
Dat heb ik maar bij sommige mensen. Mensen die doen alsof ze vrienden van je zijn.
Dat is allemaal nepquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind je best een sociaal persoon.
Dit heb ik ookquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan soms wel een beetje ongemakkelijk worden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohh.. nouaj als jij je daar lekkerder bij voelt
Ik poste hier eerder dan jij Tjacka en inso.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Jawel, maar in deze reeks moet je strijden. Weet je hoeveel users mij onaardig vonden toen ik hier begon te posten? Nu beginnen ze zelfs mij te groeten en gedag te zetten.
Je moet volhouden. Bovendien ben ik altijd OPRECHT geïnteresseerd in jouw verhalen.
Nee, ik ben serieus. Ik heb het liefst dat mensen me gewoon met rust laten. Ook als ik naar de kapper ga. Hou alsjeblieft je smoel en knip gewoon mijn haar denk ik danquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit heb ik ook. Als het random mensen zijn dan voel ik me er echt ongemakkelijk bij. Kan er volgens mij wel goed mee overweg maar ik wil het liefst dat ze ophouden
.
Of was dit een grapje van je?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit heb ik ook. Als het random mensen zijn dan voel ik me er echt ongemakkelijk bij. Kan er volgens mij wel goed mee overweg maar ik wil het liefst dat ze ophouden
.
Of was dit een grapje van je?
Uhh nee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik poste hier eerder dan jij Tjacka en inso.
Ohnee daar ben ik het absoluut mee eensquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond in een relatie ook altijd een knuffel intiemer en persoonlijker dan een kus , waar vele het met mij oneens zijn
Ik wil ook wel interesse hebben in mensen hoor, maar op de een of andere manier voelt het allemaal nepquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht.
Zo kom je niet over igg.
Autistische trekjes stuquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Had het ook niet over jouquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe niet alsof ik iemands vriend ben hoor. Ik doe hooguit vriendelijk tegen mensen
Het viel mee man. Die Donnie was juist wel iemand die steeds reageerde.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik snapte ook nooit dat Muto genegeerd werd trouwens![]()
Ja door die Donnie, maar dat is echt een mongool
Oh. Jamaar, soms zo fijnquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan soms wel een beetje ongemakkelijk worden.Mja, ik ben niet zo dol op dat soort lichaamscontact. Is van mij allemaal niet zo nodig.
Haha, maar praat je dan wel gewoon mee en vriendelijk en alles?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus. Ik heb het liefst dat mensen me gewoon met rust laten. Ook als ik naar de kapper ga. Hou alsjeblieft je smoel en knip gewoon mijn haar denk ik dan
?quote:
ik heb bij veel mensen geen interesse in een gesprekquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Donnie is geen mongoolquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik snapte ook nooit dat Muto genegeerd werd trouwens![]()
Ja door die Donnie, maar dat is echt een mongool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oversekstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |