Ik ook, opdonderstralenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
heb altijd de pest aan mensen die je maar te pas en onpas aanraken
welquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb niet meer echt het idee dat ik nog wat toevoeg.
quote:
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb elke dag wel leuke dingen die ik mee maak maar niemand is geïnteresseerd.
je moet weer even integreren op den foksquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb elke dag wel leuke dingen die ik mee maak maar niemand is geïnteresseerd.
Ik ook niet.. maar dan zou het voor mij ook een beetje nep aan voelen ofzoquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook wel ja. Van die mensen die alles en iedereen knuffelen. Zou ik helemaal geen behoefte aan hebben
Yes i get that.. maar ik bedoel, hoe kóm je er aan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoe? Omdat het echt FUCKED!!! is maar die mongolen dat gewoon niet snappen! Dit soort dingen hebben al heel wat zelfdodingen op hun geweten omdat je zowel lichamelijk als psychisch kapot gaat en bijna niemand het snapt.
Oh echt? En hoe uit zich dat dan?quote:
Hold onquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
En normaal knuffel ik eigenlijk nooit zoveel, ook niet zo met vrienden, dat is alleen als groet ofzo.. Maar nu ik m'n vriendje mis knuffel ik veel meer
Ohh.. nouaj als jij je daar lekkerder bij voeltquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan wel, maar voor de rest? Verder niet, echt niet.
Hoe doe ik dat?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
je moet weer even integreren op den foks
Daar moet ik trouwens wel schuld bekennen. Ik heb in maar weinig mensen interesse in het leven geloof ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vond in een relatie ook altijd een knuffel intiemer en persoonlijker dan een kus , waar vele het met mij oneens zijnquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet.. maar dan zou het voor mij ook een beetje nep aan voelen ofzo
Dan betekent zo'n knuffel niet zo veel
[..]
Yes i get that.. maar ik bedoel, hoe kóm je er aan?
[..]
Oh echt? En hoe uit zich dat dan?
[..]
Hold on
[..]
Ohh.. nouaj als jij je daar lekkerder bij voelt
Ik ook totaal niet. Gewoon nietquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:23 schreef Muto het volgende:
Ik vertrouw mensen echt niet snel. Ben dan ook totaal niet naïef oid. Juist heel erg waakzaam als ik nieuwe mensen ontmoet.
Geen idee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ook niet.. maar dan zou het voor mij ook een beetje nep aan voelen ofzo
Dan betekent zo'n knuffel niet zo veel
[..]
Yes i get that.. maar ik bedoel, hoe kóm je er aan?
[..]
Oh echt? En hoe uit zich dat dan?
[..]
Hold on
[..]
Jawel, maar in deze reeks moet je strijden. Weet je hoeveel users mij onaardig vonden toen ik hier begon te posten? Nu beginnen ze zelfs mij te groeten en gedag te zetten.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:22 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wil vaak ook niet dat mensen tegen me beginnen te pratenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik word altijd heel prikkelbaar bij veel aanraking.
Ohnee, ben ik het wel mee eens. Maar ik zoen/kus ook echt niet vaak.. knuffelen welquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond in een relatie ook altijd een knuffel intiemer en persoonlijker dan een kus , waar vele het met mij oneens zijn
Dat gaat niet eens lukkenquote:
Dat heb ik maar bij sommige mensen. Mensen die doen alsof ze vrienden van je zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar moet ik trouwens wel schuld bekennen. Ik heb in maar weinig mensen interesse in het leven geloof ik
Ik doe wel eens alsof maar in werkelijkheid geef ik om de meeste mensen geen reet
Ik ga je aanrakenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik haat aanraking van vrijwel iedereen, ook van familie.
Echt?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wil vaak ook niet dat mensen tegen me beginnen te praten
Ik doe niet alsof ik iemands vriend ben hoor. Ik doe hooguit vriendelijk tegen mensenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat gaat niet eens lukken
[..]
Dat heb ik maar bij sommige mensen. Mensen die doen alsof ze vrienden van je zijn.
Dat is allemaal nepquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Echt?
Ik vind je best een sociaal persoon.
Dit heb ik ookquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan soms wel een beetje ongemakkelijk worden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik poste hier eerder dan jij Tjacka en inso.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Jawel, maar in deze reeks moet je strijden. Weet je hoeveel users mij onaardig vonden toen ik hier begon te posten? Nu beginnen ze zelfs mij te groeten en gedag te zetten.
Je moet volhouden. Bovendien ben ik altijd OPRECHT geïnteresseerd in jouw verhalen.
Nee, ik ben serieus. Ik heb het liefst dat mensen me gewoon met rust laten. Ook als ik naar de kapper ga. Hou alsjeblieft je smoel en knip gewoon mijn haar denk ik danquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit heb ik ook. Als het random mensen zijn dan voel ik me er echt ongemakkelijk bij. Kan er volgens mij wel goed mee overweg maar ik wil het liefst dat ze ophouden
.
Of was dit een grapje van je?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit heb ik ook. Als het random mensen zijn dan voel ik me er echt ongemakkelijk bij. Kan er volgens mij wel goed mee overweg maar ik wil het liefst dat ze ophouden
.
Of was dit een grapje van je?
Uhh nee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik poste hier eerder dan jij Tjacka en inso.
Ohnee daar ben ik het absoluut mee eensquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond in een relatie ook altijd een knuffel intiemer en persoonlijker dan een kus , waar vele het met mij oneens zijn
Ik wil ook wel interesse hebben in mensen hoor, maar op de een of andere manier voelt het allemaal nepquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had ik niet verwacht.
Zo kom je niet over igg.
Autistische trekjes stuquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Had het ook niet over jouquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe niet alsof ik iemands vriend ben hoor. Ik doe hooguit vriendelijk tegen mensen
Het viel mee man. Die Donnie was juist wel iemand die steeds reageerde.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik snapte ook nooit dat Muto genegeerd werd trouwens![]()
Ja door die Donnie, maar dat is echt een mongool
Oh. Jamaar, soms zo fijnquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Kan soms wel een beetje ongemakkelijk worden.Mja, ik ben niet zo dol op dat soort lichaamscontact. Is van mij allemaal niet zo nodig.
Haha, maar praat je dan wel gewoon mee en vriendelijk en alles?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik ben serieus. Ik heb het liefst dat mensen me gewoon met rust laten. Ook als ik naar de kapper ga. Hou alsjeblieft je smoel en knip gewoon mijn haar denk ik dan
?quote:
ik heb bij veel mensen geen interesse in een gesprekquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Donnie is geen mongoolquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik snapte ook nooit dat Muto genegeerd werd trouwens![]()
Ja door die Donnie, maar dat is echt een mongool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oversekstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |