Godverdomme.quote:
Ik weet niet. Knuffel alleen mensen als ze voor een lange tijd weggaan.quote:
Heroverweeg deze hersenspinsel.quote:
Ik wil met m'n vriendje knuffelenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh, why
[..]
Vind mensen om mee te knuffelen dan
[..]
Nou, weet je wat je moet doen he.
Me tooquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik rustig aan deed![]()
Oh.. maar vind je het dan ook niet fijn?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Godverdomme.Ik wist dat ik deze week slecht bezig was met mijn tijd, maar zo erg?
[..]
Ik weet niet. Knuffel alleen mensen als ze voor een lange tijd weggaan.
Oh, ja met je vriendje is ook wel even een ander soort knuffel hequote:Op zaterdag 30 november 2013 00:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik wil met m'n vriendje knuffelen![]()
Dat ik laatst uit ging met collega's was ik wel heel veel aan het knuffelen
En vorig weekend met Pietendorp heel veel met random zwarte pieten
Ik ook wel ja. Van die mensen die alles en iedereen knuffelen. Zou ik helemaal geen behoefte aan hebbenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan trouwens ook alleen knuffelen met mensen wie ik me super vertrouwd voel hoor.
Hoe? Omdat het echt FUCKED!!! is maar die mongolen dat gewoon niet snappen! Dit soort dingen hebben al heel wat zelfdodingen op hun geweten omdat je zowel lichamelijk als psychisch kapot gaat en bijna niemand het snapt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:17 schreef Crack_ het volgende:
Toto, maar hoe kun je van één naar víér gaten gaan?! Gaten, sorry hoor. Alles klinkt kut. Fistels klinken ook schijt.
Ik ben erg aanhankelijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik kan trouwens ook alleen knuffelen met mensen wie ik me super vertrouwd voel hoor.
Nee hoor, hoe meer cachetje fokt, hoe beter.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh, stomme autocorrectie. Minder*
Jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja met je vriendje is ook wel even een ander soort knuffel he![]()
.
Dan wel, maar voor de rest? Verder niet, echt niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh.. maar vind je het dan ook niet fijn?
Nou ja, dan komt dat van mij op hetzelfde neer.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:19 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb niet meer echt het idee dat ik nog wat toevoeg.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:20 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee hoor, hoe meer cachetje fokt, hoe beter.
nou zegquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:21 schreef Stuart het volgende:
Ik hoef van bijna niemand een knuffel eigenlijk![]()
Ik alleen van Tjackaquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:21 schreef Stuart het volgende:
Ik hoef van bijna niemand een knuffel eigenlijk![]()
HOEZO?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb niet meer echt het idee dat ik nog wat toevoeg.
Ik ben geloof ik wel een vrij koud persoonquote:
heb altijd de pest aan mensen die je maar te pas en onpas aanrakenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook wel ja. Van die mensen die alles en iedereen knuffelen. Zou ik helemaal geen behoefte aan hebben
Klopt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb niet meer echt het idee dat ik nog wat toevoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |