Ohja dat heb ik ookquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet, maar soms mag ik mensen om onduidelijke reden direct niet
Ins volg jij nba nog?quote:
Dit jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, maar écht goede vrienden wel. Maar als ik in een groep moet werken met nieuwe mensen, dan ben ik wel snel met ze bevriend. Maar bevriend is relatief natuurlijk.
Veel succes met uitleggen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Het is meer die harde straal he. HéHé
Nee had betje voor vannacht, wilde je opinion ff wetenquote:
dm maarquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee had betje voor vannacht, wilde je opinion ff weten
En in RL ben ik een stuk minder raar, dus dat helpt wel.quote:
en er zijn ook vrij veel mensen waar ik gewoon geen gesprekken gaande mee kan houden, bloedt dan na een paaar zinnen dood.... Awkwardquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja dat heb ik ook![]()
Gewoon in 1 oogopslag dat je al ziet dat het gaat botsenEn dat is dan meestal wederzijds, dus dan ontwijken we elkaar maar gewoon, stuk makkelijker
Hahahaquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee.
Alleen geen gothic gasten enzo.
Hm, dat is wel normaal denk ikquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet, maar soms mag ik mensen om onduidelijke reden direct niet
Oh, maar waarvoor zijn die andere soort vrienden dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hangt van het soort 'vriend' af. Ik kan heel leuk 'vrienden' zijn met heel veel mensen, zonder problemen. Wat dat betreft ben ik wel heel open. Maar echte 'vrienden', dat is echt wat anders..
Ik heb er 1 van de basisschool, 1 van de middelbare (en dan samen zijn we 1 groepje) en 2 van de studie (en dan ook samen 1 groepje) en m'n vriend. Dat was het qua echte vrienden
Jij bent nu aan het seksen terwijl je met je telefoon in je hand zit te fokken?quote:
Ohnee daar heb ik dan weer geen last vanquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en er zijn ook vrij veel mensen waar ik gewoon geen gesprekken gaande mee kan houden, bloedt dan na een paaar zinnen dood.... Awkward
Was het maar weer zoquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij bent nu aan het seksen terwijl je met je telefoon in je hand zit te fokken?
Ik ben 17. Hoezo alleen mijn leeftijd? Die gasten zijn fucking weirdquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
![]()
. Dit kan alleen jouw leeftijd zeggen denk ik. Nouja, hoe oud was je eigenlijk
. Bedoel het niet lullig hoor
[..]
Hm, dat is wel normaal denk ik
[..]
Oh, maar waarvoor zijn die andere soort vrienden dan?
Does Jezus knows you?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:36 schreef Stuart het volgende:
Ik voel me net een soort Phil Collins in die clip. Allemaal toneelspel
Klinkt niet vervelend, want dat is het ook.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoel dit niet zo vervelend als het misschien klinkt maar is er ook iets waar je níet kieskeurig in bent?
Omdat ik niet altijd zin heb om moeite erin te steken.quote:
meeten?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnee daar heb ik dan weer geen last vanIk praat dan wel gewoon door
Waarom weird?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ben 17. Hoezo alleen mijn leeftijd? Die gasten zijn fucking weird
Ik ben het gewoon met je eens eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gewoon voor de leuk, leuk mee stappen enzo in een groep en dan met de hele groep leuk dansen. Of met z'n allen domme spelletjes doen enzo. Maar die groep vrienden wisselt dus heel erg sterkquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahaha![]()
![]()
. Dit kan alleen jouw leeftijd zeggen denk ik. Nouja, hoe oud was je eigenlijk
. Bedoel het niet lullig hoor
[..]
Hm, dat is wel normaal denk ik
[..]
Oh, maar waarvoor zijn die andere soort vrienden dan?
Omdat ze vaak echt niet weird zijn.. en zie je dat iemand van 40 al zeggen dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:36 schreef xcachet het volgende:
[..]
Haha, nouja goed dat je dat van jezelf weet denk ik zoquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Klinkt niet vervelend, want dat is het ook.
[..]
Omdat ik niet altijd zin heb om moeite erin te steken.Erg, ik weet het.
Ze denken 100 keer na voordat ze een mug om het leven brengen.quote:
Bedankt. Dat is ook voor het eerst.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben het gewoon met je eens eigenlijk.
quote:
Ben redelijk goed in zelfreflectie.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, nouja goed dat je dat van jezelf weet denk ik zo. En als je er zelf geen behoefte aan hebt.. waarom is 't dan erg?
Nou mijn vader zou het ook zeggenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Omdat ze vaak echt niet weird zijn.. en zie je dat iemand van 40 al zeggen dan?Ik vind die mensen trouwens echt tof
.
[..]
Haha, nouja goed dat je dat van jezelf weet denk ik zo. En als je er zelf geen behoefte aan hebt.. waarom is 't dan erg?
Soms.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ben redelijk goed in zelfreflectie.![]()
Ben jij van de monologen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnee daar heb ik dan weer geen last vanIk praat dan wel gewoon door
Daar geef ik je wel gelijk inquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nou mijn vader zou het ook zeggen
emo's vind ik ook niet leuk
Niemand hier is normaalquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:39 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Denken jullie dat ik normaal ben?
Waarom volgend jaar?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:39 schreef Stuart het volgende:
Ik ben van zins om vanaf volgend jaar weer naar de sportschool te gaan
gewoon nuquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:39 schreef Stuart het volgende:
Ik ben van zins om vanaf volgend jaar weer naar de sportschool te gaan
De laatste 11 dagen van dit jaar ben ik in NL en dan begin ik als ik terugkomquote:
Neuj, ik ben meer van het van de hak op de tak springen, van die vrouwenpraatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |