quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar hoor je ook nooit meer wat van![]()
overratedquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar hoor je ook nooit meer wat van![]()
Wel danquote:
Voor mij Pellè.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:33 schreef Tjacka het volgende:
Voor mij is de persoon van het jaar Frank de Boer.
Simpel ben ik hé.
Roemer is toch SP?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:33 schreef Tchock het volgende:
[..]Ik weet dat je een hekel hebt aan de PvdA maar dit is onzin gr gr
Nou sorry Tchock maar die Malalalalalalal (sorryquote:
tja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:33 schreef Tchock het volgende:
[..]Ik weet dat je een hekel hebt aan de PvdA maar dit is onzin gr gr
Nee, natuurlijk niet. Dat geldt voor bijna alle oppositieleiders, omdat het nou eenmaal oppositie is buiten campagnetijd. Overigens heb ik hem vaker dan eens langs zien komen rond de akkoorden in september, hoewel zijn partij er voor koos daar geen grote rol te spelen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel danIk zie die kop nooit meer in het Nederlandse nieuws verschijnen
Oh niet gezien.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou sorry Tchock maar die Malalalalalalal (sorry) toch echt niet hoor
![]()
Wat deed die overdreven gemaakt alsof ze de Dalai Lama was bij College Tour.
Ja, daar kiest de SP altijd voor. Schreeuwen vanaf de zijlijn maar als het erop aankomt doen ze nietsquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Dat geldt voor bijna alle oppositieleiders, omdat het nou eenmaal oppositie is buiten campagnetijd. Overigens heb ik hem vaker dan eens langs zien komen rond de akkoorden in september, hoewel zijn partij er voor koos daar geen grote rol te spelen.
Begrijp dat door dat schiet incident zij nu het symbool is voor vrouwenrechten en alles. Maar dat is eigenlijk natuurlijk best krom.quote:
Sweet dreams Essquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
Ik ben er mee an lijkt wel, ik ga te bed![]()
Dat is ongeveer het kénmerk van een oppositiepartij. Dat er wat partijen meer betrokken worden bij akkoorden is falen van de regering maar dat is niet iets waar de SP iets aan kan doen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar kiest de SP altijd voor. Schreeuwen vanaf de zijlijn maar als het erop aankomt doen ze niets
Voorbeeld Jan ging hem immers voor toen ze 25 zetels hadden
truste kjoetiequote:Op vrijdag 29 november 2013 00:34 schreef essnhills het volgende:
Ik ben er mee an lijkt wel, ik ga te bed![]()
Ik kan me niet herinneren dat ik me openlijk over de SP hebt uitgelatenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ongeveer het kénmerk van een oppositiepartij. Dat er wat partijen meer betrokken worden bij akkoorden is falen van de regering maar dat is niet iets waar de SP iets aan kan doen.
Niet dat ik voor de SP ben, maar je eenzijdige gehaat is een beetje vermoeiend. edit: en met je bedoel ik Inso ook.
Ik kon hem wel waarderen, tot ie zich met wereldse zaken ging bemoeien de laatste dagen.quote:
De SP kan ik gewoon niets anders dan haten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:35 schreef Tchock het volgende:
Niet dat ik voor de SP ben, maar je eenzijdige gehaat is een beetje vermoeiend
En de liefste van de heeeeele wereld, en ze werken ook nog bij Macdonalds zeker?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:36 schreef Ezell het volgende:
Mijn mama en papa zijn de personen van het jaar.
Hier trappen we niet meer inquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:36 schreef Ezell het volgende:
Mijn mama en papa zijn de personen van het jaar.
Enorm zwaktebodquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De SP kan ik gewoon niets anders dan haten.
Dat wel ja. Maar toch een verbetering ten opzichte van Kant.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De SP kan ik gewoon niets anders dan haten.
Die Roemer is ook gewoon zo stom als een stuk hooi
Dat zal Sinterklaas niet zo leuk vindenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:37 schreef Tjacka het volgende:
Ik neem iemand in een jurk niet serieus.
Nee, bij de Burger King.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En de liefste van de heeeeele wereld, en ze werken ook nog bij Macdonalds zeker?
Hoezo. Enige partij waar ik oprecht niets serieus over kan noemen.quote:
Shaniquaa draai die whopper dan draaien draaiennquote:
hehquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Shaniquaa draai die whopper dan draaien draaienn
Haten om het haten is triest.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo. Enige partij waar ik oprecht niets serieus over kan noemen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:40 schreef Stuart het volgende:
Ik vind de SP een soort invalide Robin Hood
Mooi he?! Is mijn 200e in deze reeksquote:
Oh, van een jongen? *winkwinkquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kreeg een uitnodiging voor de gaykroeg.
Ja, tijdens de introductie week. Hij liep in een SP-jasje, vandaar dat ik er aan moest denken.quote:
Hij rukte met links zeker?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, tijdens de introductie week. Hij liep in een SP-jasje, vandaar dat ik er aan moest denken.
GroenLinksquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Van GroenLinks kreeg ik ook een keer wat. Maar ik weet niet meer precies wat.
een flyerquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Van GroenLinks kreeg ik ook een keer wat. Maar ik weet niet meer precies wat.
ik heb eigenlijk niks met politiekquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:44 schreef Stuart het volgende:
Ik heb eigenlijk niets met links zeg maar
Ik ook niet maar ik ben rechtsquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk niks met politiek
Geen idee.quote:
It wasn't mequote:Op vrijdag 29 november 2013 00:45 schreef Tchock het volgende:
Om de paar dagen moeten jullie verkondigen dat jullie alles wat links is haten maar Tofik Dibi niet.
Ik kan dat figuur niet uitstaanquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:45 schreef Tchock het volgende:
Om de paar dagen moeten jullie verkondigen dat jullie alles wat links is haten maar Tofik Dibi niet.
Nou als jij je een maand laat neuken door een jongen ben je ook niet hetero hoor schatquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee.
Tijdje gedate. Na een maand vertelde ik hem dat ik niet gay was. Een maand lang zijn lul in een hetero gestopt.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:46 schreef Tjacka het volgende:
Barack Obama is voor mij de persoon van 2013.
Mijn humor wordt hier niet gelijk opgepaktquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou als jij je een maand laat neuken door een jongen ben je ook niet hetero hoor schat![]()
Ik probeer het onderwerp politiek eigenlijk zoveel mogelijk te vermijdenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat had ik al voorspeld enkele dagen terug.
Ik ook. Maar het mislukt dagelijks.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik probeer het onderwerp politiek eigenlijk zoveel mogelijk te vermijden
Ik ken je niet dus ik heb geen idee. Tjacka bijv. claimt ook hetero te zijn maar zeurt al dagen om een strap-on dildo in zijn reetquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn humor wordt hier niet gelijk opgepakt
Slaap lekkerquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
Geloof het of niet, maar als het aan de lezers van het Amerikaanse blad Time ligt, wordt Miley Cyrus gekozen tot 'Person of the Year'. Met maar liefst 28 procent van de stemmen staat de 21-jarige popdiva bovenaan in de poll van genomineerden''
Tot zover mijn vertrouwen in de Amerikaanse bevolking.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ken je niet dus ik heb geen idee. Tjacka bijv. claimt ook hetero te zijn maar zeurt al dagen om een strap-on dildo in zijn reet
Gelukkig stemmen hun niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:48 schreef Fok-it het volgende:
Geloof het of niet, maar als het aan de lezers van het Amerikaanse blad Time ligt, wordt Miley Cyrus gekozen tot 'Person of the Year'. Met maar liefst 28 procent van de stemmen staat de 21-jarige popdiva bovenaan in de poll van genomineerden''
Tot zover mijn vertrouwen in de Amerikaanse bevolking.
In 2005 ontstaat er een rel tussen Kimo en Lange Frans & Baas B, als gevolg van een disstrack ("De Waarheid") waarin de rapper beweert seks te hebben gehad met het zusje van Baas B. Dit loopt uit op een vechtpartij op het Marie Heinekenplein in Amsterdam. Bij deze rel zou de auto van Baas B bewerkt zijn met een honkbalknuppelquote:
Waarom?quote:
daarom zoveel mogelijk solo beperkt groepje die je vertrouwtquote:
omdat het zo isquote:
deze zin snap ik nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom zoveel mogelijk solo beperkt groepje die je vertrouwt
Kimoquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In 2005 ontstaat er een rel tussen Kimo en Lange Frans & Baas B, als gevolg van een disstrack ("De Waarheid") waarin de rapper beweert seks te hebben gehad met het zusje van Baas B. Dit loopt uit op een vechtpartij op het Marie Heinekenplein in Amsterdam. Bij deze rel zou de auto van Baas B bewerkt zijn met een honkbalknuppel
Watskeburt dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
omdat het zo is
[..]
deze zin snap ik niet
Lemon Chickenquote:
Kip met een zout en kruidenkorst in de oven, gestoomde broccoli erbij en rijst?quote:
Chicken mc-nuggets, 9 stuks, bbqsaus.quote:
20 stuks x 2 na het zuipen en blowenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Chicken mc-nuggets, 9 stuks, bbqsaus.
Je mag, als je wil ook dm'enquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Laat maar zitten, denk dat het slimmer is om mijn mond nu even te houden.
Joa dat gaat nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kip met een zout en kruidenkorst in de oven, gestoomde broccoli erbij en rijst?
Hmm, zal eens kijkenquote:
40 stuks? teringquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
20 stuks x 2 na het zuipen en blowen
Oh, wat is dat?quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:00 schreef Fok-it het volgende:
Ja Ezell je mag dm-en
En Crack waarom negeer je me?
Lemon Chicken is echt kanjer lekker
Jawel, maar geen eckte kipquote:
geen idee of dat goed te maken is maar in portugal is dat altijd lekkerquote:
Geen ideequote:Op vrijdag 29 november 2013 01:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, wat is dat?
[..]
Jawel, maar geen eckte kip![]()
quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
geen idee of dat goed te maken is maar in portugal is dat altijd lekker
Hahaquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen ideeHeb het in Maleisie op en kwam bijna klaar.
Google maar.
Nooit geweest nogquote:
Waar? Madeira?quote:
niet echt in stad geweest. 1x maar echt. Was wel chill opzichquote:
oke.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet echt in stad geweest. 1x maar echt. Was wel chill opzich
Wil ik ook nog eens zien. Maar ik wil nog zoveel zien. De hele wereld.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
Lissabon lijkt me ook tof, schijnt heel erg op SF te lijken.
Hoorde dat porto toffer is.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:11 schreef Fok-it het volgende:
Lissabon lijkt me ook tof, schijnt heel erg op SF te lijken.
Zag net foto`s ziet er wel gaaf uit ja.quote:
Ik ook. Daarom wil ik ook miljonair worden. Ik hoef geen carriere op te bouwenquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wil ik ook nog eens zien. Maar ik wil nog zoveel zien. De hele wereld.
Ik ook, behalve dat laatste.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
wil gewoon jaren reizen en op verschillende plekken wonen, en culturen ontdekken en vrijwilligerswerk doen
Waarom niet?quote:
Inpakken en wegwezen. Kon dat maar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom wil ik ook miljonair worden. Ik hoef geen carriere op te bouwenwil gewoon jaren reizen en op verschillende plekken wonen, en culturen ontdekken en vrijwilligerswerk doen#Linkseboomknuffelaar
Ik ben het met je eens. Alleen vrijwilligerswerk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag net foto`s ziet er wel gaaf uit ja.
[..]
Ik ook. Daarom wil ik ook miljonair worden. Ik hoef geen carriere op te bouwenwil gewoon jaren reizen en op verschillende plekken wonen, en culturen ontdekken en vrijwilligerswerk doen#Linkseboomknuffelaar
quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:15 schreef Crack_ het volgende:
Fok-it, er bestaan heel veel lemon chickens. Kun jij even google images kijken hoe het eruit zat?
O, dat is naar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:16 schreef Crack_ het volgende:
Lijkt me ook heel mooi om allemaal dingen van de wereld te zien maar ik heb altijd ontzettende last van heimwee. Gewoon echt na 2 dagen kan ik al janken dat ik me zo rot voel omdat ik geen houvast meer heb en geen eigen spullen of weet ik veel wat het is. Voel me dan echt oprecht heeeel erg kut en wil echt dolgraag naar huis terwijl ik eigenlijk ook wel wil blijven. Echt kut
Oki, ja het hoeft toch ook niet moeilijk te zijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk zoiets?
Het is echt een heel simpel gerecht hoorEcht heel simpel. Maar ik vond het zo lekker
Dat lijkt me ook kut jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:16 schreef Crack_ het volgende:
Lijkt me ook heel mooi om allemaal dingen van de wereld te zien maar ik heb altijd ontzettende last van heimwee. Gewoon echt na 2 dagen kan ik al janken dat ik me zo rot voel omdat ik geen houvast meer heb en geen eigen spullen of weet ik veel wat het is. Voel me dan echt oprecht heeeel erg kut en wil echt dolgraag naar huis terwijl ik eigenlijk ook wel wil blijven. Echt kut
Ik zou wel om de zoveel tijd terug willen jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:16 schreef Crack_ het volgende:
Joa, laatste vakantie was 10 dagen wintersportquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat is naar.Ga je wel eens op vakantie?
Ohquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou wel om de zoveel tijd terug willen ja![]()
Gewoon voor even, want daarna wil ik waarschijnlijk alweer wegNet als wat ik nu heb
Nou ik denk dat ik nu terug wilde omdat het gewoon mijn eerste keer isquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Hoe lang is jouw max om op vakantie te zijn denkje?
Ik had het juist niet toen ik klein wasquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had het toen ik klein was heel erg (<12), maar nu echt totaal niet meer.
Echt, wowquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ik nu terug wilde omdat het gewoon mijn eerste keer isDenk als ik er meer gewend aan ben dat ik wel maanden weg zou kunnen.
O, wat kut.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Joa, laatste vakantie was 10 dagen wintersport. Eigenlijk ieder jaar tot nu toe 2x per jaar op vakantie geweest.. 1x wintersport en 1x gewoon. Maar heb 't altijd, dan wil ik gewoon naar huis. Voel ik me rot, voel ik me niet op mn plek. Ja ik kan het echt niet uitleggen maar het is echt heel erg kut
Hmm, zou best kunnen. Ga jij vaak op vakantie?quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, wat kut.Ik heb niet zo snel last van heimwee. Allereerste keer was ergens begin dit jaar. Toen had ik wel een beetje heimwee naar mijn ouders' huis. Maar ja, voor de rest nooit last van gehad. Misschien iets té zelfstandig opgegroeid of zo.
Maar in de zomer weer maandje weg waarschijnlijkquote:
waar ga je heenquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar in de zomer weer maandje weg waarschijnlijk
Lekker, waarheen?!quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
weekje New York en 3/4 weken rest van Noord-Oost Amerika denk ik.quote:
oh nicequote:Op vrijdag 29 november 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
weekje New York en 3/4 weken rest van Noord-Oost Amerika denk ik.
Ik ga elk jaar wel minstens 1 keer ergens heen. Vaak niet zo heel lang hoor. Maar eenmaal thuis, dan heb ik heimwee naar de vakantie. Niet zo heel raar, lijkt mij, maar toch. Heimwee werkt hier andersom.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, zou best kunnen. Ga jij vaak op vakantie?
Hoe doe je datquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Litecoins zorgen voor mijn vakantiequote:Op vrijdag 29 november 2013 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh nice
ik moet ook ergens heen maar kost geld
Haha, nouja dan betekent het dat je een fijne vakantie hebt gehad.. Kan alsnog wel heel erg vervelend zijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga elk jaar wel minstens 1 keer ergens heen. Vaak niet zo heel lang hoor. Maar eenmaal thuis, dan heb ik heimwee naar de vakantie. Niet zo heel raar, lijkt mij, maar toch. Heimwee werkt hier andersom.
Voorlopig nietquote:
Niet echt down, maar ik mis het wel. Dagelijks leven hier in Nederland kan vrij stressvol zijn, dus ik wil altijd zo vaak mogelijk weg. Even weg van alles.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, nouja dan betekent het dat je een fijne vakantie hebt gehad.. Kan alsnog wel heel erg vervelend zijn. Ben je dan ook beetje down voor een tijdje ofzo?
Oh zoquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet echt down, maar ik mis het wel. Dagelijks leven hier in Nederland kan vrij stressvol zijn, dus ik wil altijd zo vaak mogelijk wel. Even weg van alles.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh en ik ga volgende maand naar Berlijn.
Je was naar Kroatie toch deze zomer?quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:24 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga dit jaar denk ik weekendjes weg alleen. Of op vakantie.
Rust zou ik het niet noemen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh zo. Heb jij op vakantie wel helemaal volledig rust?
Proost maar met een goedkoop biertje op mijn verjaardag danquote:
nee. lijkt me geen goed ideequote:Op vrijdag 29 november 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Proost maar met een goedkoop biertje op mijn verjaardag dan
Oh, ja maar wel dat je je stress kunt loslaten?quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Rust zou ik het niet noemen.Ik wil dan graag dingen zien enzo, dus dan ben ik ook non-stop bezig.
Was met ouders.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je was naar Kroatie toch deze zomer?
Oh kk. Dat was ik ff vergetenquote:
Ik wil naar Pattaya, maar kan niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was met ouders.en was op zuipvakantie maar ga niet meer met hun mee.
hoezo nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil naar Pattaya, maar kan niet.
Ja, dat wel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja maar wel dat je je stress kunt loslaten?
Niet goed bevallen in Lloret nee?quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was met ouders.en was op zuipvakantie maar ga niet meer met hun mee.
Ik denk dat heel veel mensen dat doen hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, dat wel.Werd vorig jaar helemaal gek van alles en toen heb ik maar een vliegticket geboekt naar een vriendin toe.
![]()
Wow, wat klink ik zo down.
1500 euro?? wtf?quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
4 jaar is genoeg. Kost 1500 euro, ik vind het zonde.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen dat doen hoor. En als je dat nodig hebt en het kan, waarom niet?
Pff, herkenbaar.. Ik wil op dit moment gewoon klaar zijn met die scriptie. Stage lijkt me veel minder stressvolquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is waar.Ik kan niet wachten totdat ik klaar ben met mijn studie en alles beetje op zo'n beetje op zijn pootjes staat. Stuk minder stress meteen.
Niet om negatief te doen, maar ik denk niet dat dat waar is. Dan krijg je er meer geldzaken bij en een baan die net zo goed verwachtingen schept en druk oplevert.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is waar.Ik kan niet wachten totdat ik klaar ben met mijn studie en alles beetje op zo'n beetje op zijn pootjes staat. Stuk minder stress meteen.
Dikke villa of elke avond tiefusveel drank?quote:
Derdejaars.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff, herkenbaar.. Ik wil op dit moment gewoon klaar zijn met die scriptie. Stage lijkt me veel minder stressvol. Hoeveelste jaar ben jij ookal weer nu
Mja, mijn stress gaat meer over of een carrière überhaupt wel mogelijk is. Natuurlijk komt er andere zaken erbij, maar ja, dat wacht ik nog even af. Eerst hopen dat iets is om over te stressen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet om negatief te doen, maar ik denk niet dat dat waar is. Dan krijg je er meer geldzaken bij en een baan die net zo goed verwachtingen schept en druk oplevert.Ik denk dat je beter kunt focussen om hoe je er beter mee om kunt gaan dan vasthouden aan 'wordt wel minder'. Je carrière duurt ten slotte nog een kleine 60 jaar.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:32 schreef Tjacka het volgende:
Appartement was 750 euro. Gaat elk jaar wel wat stuk voor 50 euro pp. En 100 euro per dag vind ik niet veel.
Daarom wil ik het niet meer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:33 schreef Tchock het volgende:
[..]Tering, dat vind ik héél erg veel.
Ik ken het gevoel hoor. Banen zijn schaars en je hebt geen idee of je goed genoeg bent. Of eigenlijk denk ik van mezelf dat ik dat (nog) niet ben, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, mijn stress gaat meer over of een carrière überhaupt wel mogelijk is. Natuurlijk komt er andere zaken erbij, maar ja, dat wacht ik nog even af. Eerst hopen dat iets is om over te stressen.
Maar met deadlines kan ik wel omgaan. Schrijven gaat juist lekkerder als er een deadline aan verbonden zit. Mja, zit dus blijkbaar beetje raar in elkaar hier.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel hoor. Banen zijn schaars en je hebt geen idee of je goed genoeg bent. Of eigenlijk denk ik van mezelf dat ik dat (nog) niet ben, maar dat terzijde.
In elk geval; zeker in jouw tak van sport moet je echt om leren gaan met stressJe kunt niet je leven door met 'na deze deadline wordt het weer wat rustiger' als er steeds nieuwe deadlines komen. Da's ongezond
Nou ja, dat is wel positiefquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar met deadlines kan ik wel omgaan. Schrijven gaat juist lekkerder als er een deadline aan verbonden zit. Mja, zit dus blijkbaar beetje raar in elkaar hier.
Deprezellquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wel positiefIk wil niet dat je ezellspannen wordt. Overezell. Het is al laat.
en rokenquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Geld gaat zo snel er doorheen als je eenmaal begint met drinken
Of je houdt je gewoon een beetje in. En niet dat je geheelonthouder moet worden, maar als je dat soort volumes gaat tanken vind ik het gewoon overdreven.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Geld gaat zo snel er doorheen als je eenmaal begint met drinken
Haha.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of je houdt je gewoon een beetje in. En niet dat je geheelonthouder moet worden, maar als je dat soort volumes gaat tanken vind ik het gewoon overdreven.
Ik heb nog wel eens neiging rondjes te gaan gevenquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of je houdt je gewoon een beetje in. En niet dat je geheelonthouder moet worden, maar als je dat soort volumes gaat tanken vind ik het gewoon overdreven.
quote:
Geld is geld, zeker in de nacht.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]Met je bezatte kop wordt je niet overal binnen gelaten hoop ik.
Nuchter gaan gokken ook soms kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:43 schreef Tchock het volgende:
Dronken gaan gokken is vragen om problemen
20 euro avondeten dan haal ik nog voor 10 euro eten voor de middag, ook moet er weer geld in de potquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wil je beweren dat ¤100 per dag per persoon (!) een hoeveelheid is waar niets vanaf kan?
Ik mis wat geld hier, maar ik snap je punt. Alsnog vind ik het ziek, trouwensquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
20 euro avondeten dan haal ik nog voor 10 euro eten voor de middag, ook moet er weer geld in de potdat is ook meestal 10 euo per dag. Hou je 50 euro over om in de discotheken te drinken.
hoeveel dagen dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
20 euro avondeten dan haal ik nog voor 10 euro eten voor de middag, ook moet er weer geld in de potdat is ook meestal 10 euo per dag. Hou je 50 euro over om in de discotheken te drinken.
Ik ook niet, wel flink lopen kotsen, en ziek lopen ijlen de volgende dag.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb nog nooit op een hotelkamer/appartement/whatever iets kapot gemaakt
10 euro mis ik.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik mis wat geld hier, maar ik snap je punt. Alsnog vind ik het ziek, trouwens
ik alleen je moederquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb nog nooit op een hotelkamer/appartement/whatever iets kapot gemaakt
quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik alleen je moeder
OWWW BRAA POW POW POW
Oh doe jouw moeder ook maar de groetjes trouwensquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
geen idee waarom ik nu op FOK! zit
weer weg gr gr
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
snap echt niet dat mensen dat volhouden
Toen ik naar mijn hotelkamer liep en recht voorover neer plofte, en niks meer uit kon brengen had ik het wel ook gezien voor 2 avondenquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:47 schreef Ezell het volgende:
[..]
snap echt niet dat mensen dat volhouden
op zuipvakantiequote:Op vrijdag 29 november 2013 01:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
wanneer?
gvd blijf ik toch weer hangen
ik vind één zo'n dag al meer dan genoeg en dat doe ik al nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen ik naar mijn hotelkamer liep en recht voorover neer plofte, en niks meer uit kon brengen had ik het wel ook gezien voor 2 avonden
Vriend met wie ik toen ging heeft me echt paar keer in m`n gezicht geslagen om te kijken of ik nou bij bleefquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik vind één zo'n dag al meer dan genoeg en dat doe ik al niet
veel te veelquote:
mijn godquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vriend met wie ik toen ging heeft me echt paar keer in m`n gezicht geslagen om te kijken of ik nou bij bleef
Ambulance bellen? Neuh..
Jij was 10 dagen toch.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
veel te veel
zat voor 400 eu inclusief vlucht 10 dagen in Albufeira, maar ik denk dat er 2 keer zoveel daar nog eens is uitgegeven
quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
veel te veel
zat voor 400 eu inclusief vlucht 10 dagen in Albufeira, maar ik denk dat er 2 keer zoveel daar nog eens is uitgegeven
Ja dat is mijn probleem dus beetjequote:
Ik vind weinig drinken ook geen klap aan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is mijn probleem dus beetjeIk drink amper maar als ik dan eens flink uitga, drink ik ook flink
quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vriend met wie ik toen ging heeft me echt paar keer in m`n gezicht geslagen om te kijken of ik nou bij bleef
Ambulance bellen? Neuh..
quote:
Dat denk ik ook altijdquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:53 schreef Tjacka het volgende:
Mijn motoriek is heel goed als ik heb gedronken.
Mijnes niet. Ik raak standaard lenzen kwijt enzo.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:53 schreef Tjacka het volgende:
Mijn motoriek is heel goed als ik heb gedronken.
Dan zal ze vast wel onder invloed van wat meer zijn geweest.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:55 schreef Ezell het volgende:
Ik hoor soms echt van die rare verhalen van meiden die op zuipvakanties zijn geweest.
Een zo'n meisje die kende verloor onderweg naar huis steeds meer kledingstukken (warm?).
Uiteindelijk bewusteloos geraakt ofzoiets en toen door willekeurige medefeestgangers op de rug naar huis gebracht (wel in bijzijn van haar vriendinnen)
En onderweg de laatste stukjes kleding verloren, ook haar ondergoed
Ik voel je broeder.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:55 schreef Fok-it het volgende:
Haha mijn motoriek is al kut als ik nuchter ben
quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:55 schreef Ezell het volgende:
Ik hoor soms echt van die rare verhalen van meiden die op zuipvakanties zijn geweest.
Een zo'n meisje die kende verloor onderweg naar huis steeds meer kledingstukken (warm?).
Uiteindelijk bewusteloos geraakt ofzoiets en toen door willekeurige medefeestgangers op de rug naar huis gebracht (wel in bijzijn van haar vriendinnen)
En onderweg de laatste stukjes kleding verloren, ook haar ondergoed
Nee, dat kind zuipt echt veel te veel. Ook als ze met mensen is die ze nog maar net kent.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zal ze vast wel onder invloed van wat meer zijn geweest.
Komt vanzelf wel bij zinnen ooit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, dat kind zuipt echt veel te veel. Ook als ze met mensen is die ze nog maar net kent.
in haar kist misschienquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar wáár, dat is de vraag. Inzetten kan nu!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |