oh nicequote:Op vrijdag 29 november 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
weekje New York en 3/4 weken rest van Noord-Oost Amerika denk ik.
Ik ga elk jaar wel minstens 1 keer ergens heen. Vaak niet zo heel lang hoor. Maar eenmaal thuis, dan heb ik heimwee naar de vakantie. Niet zo heel raar, lijkt mij, maar toch. Heimwee werkt hier andersom.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, zou best kunnen. Ga jij vaak op vakantie?
Hoe doe je datquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar in de zomer weer maandje weg waarschijnlijk
Litecoins zorgen voor mijn vakantiequote:Op vrijdag 29 november 2013 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oh nice
ik moet ook ergens heen maar kost geld
Haha, nouja dan betekent het dat je een fijne vakantie hebt gehad.. Kan alsnog wel heel erg vervelend zijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga elk jaar wel minstens 1 keer ergens heen. Vaak niet zo heel lang hoor. Maar eenmaal thuis, dan heb ik heimwee naar de vakantie. Niet zo heel raar, lijkt mij, maar toch. Heimwee werkt hier andersom.
Voorlopig nietquote:
Niet echt down, maar ik mis het wel. Dagelijks leven hier in Nederland kan vrij stressvol zijn, dus ik wil altijd zo vaak mogelijk weg. Even weg van alles.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Haha, nouja dan betekent het dat je een fijne vakantie hebt gehad.. Kan alsnog wel heel erg vervelend zijn. Ben je dan ook beetje down voor een tijdje ofzo?
Oh zoquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet echt down, maar ik mis het wel. Dagelijks leven hier in Nederland kan vrij stressvol zijn, dus ik wil altijd zo vaak mogelijk wel. Even weg van alles.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Oh en ik ga volgende maand naar Berlijn.
Je was naar Kroatie toch deze zomer?quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:24 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga dit jaar denk ik weekendjes weg alleen. Of op vakantie.
Rust zou ik het niet noemen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh zo. Heb jij op vakantie wel helemaal volledig rust?
Proost maar met een goedkoop biertje op mijn verjaardag danquote:
nee. lijkt me geen goed ideequote:Op vrijdag 29 november 2013 01:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Proost maar met een goedkoop biertje op mijn verjaardag dan
Oh, ja maar wel dat je je stress kunt loslaten?quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Rust zou ik het niet noemen.Ik wil dan graag dingen zien enzo, dus dan ben ik ook non-stop bezig.
Was met ouders.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je was naar Kroatie toch deze zomer?
Oh kk. Dat was ik ff vergetenquote:
Ik wil naar Pattaya, maar kan niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was met ouders.en was op zuipvakantie maar ga niet meer met hun mee.
hoezo nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil naar Pattaya, maar kan niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |