Ik ben het met je eens. Alleen vrijwilligerswerk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zag net foto`s ziet er wel gaaf uit ja.
[..]
Ik ook. Daarom wil ik ook miljonair worden. Ik hoef geen carriere op te bouwenwil gewoon jaren reizen en op verschillende plekken wonen, en culturen ontdekken en vrijwilligerswerk doen#Linkseboomknuffelaar
quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:15 schreef Crack_ het volgende:
Fok-it, er bestaan heel veel lemon chickens. Kun jij even google images kijken hoe het eruit zat?
O, dat is naar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:16 schreef Crack_ het volgende:
Lijkt me ook heel mooi om allemaal dingen van de wereld te zien maar ik heb altijd ontzettende last van heimwee. Gewoon echt na 2 dagen kan ik al janken dat ik me zo rot voel omdat ik geen houvast meer heb en geen eigen spullen of weet ik veel wat het is. Voel me dan echt oprecht heeeel erg kut en wil echt dolgraag naar huis terwijl ik eigenlijk ook wel wil blijven. Echt kut
Oki, ja het hoeft toch ook niet moeilijk te zijnquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk zoiets?
Het is echt een heel simpel gerecht hoorEcht heel simpel. Maar ik vond het zo lekker
Dat lijkt me ook kut jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:16 schreef Crack_ het volgende:
Lijkt me ook heel mooi om allemaal dingen van de wereld te zien maar ik heb altijd ontzettende last van heimwee. Gewoon echt na 2 dagen kan ik al janken dat ik me zo rot voel omdat ik geen houvast meer heb en geen eigen spullen of weet ik veel wat het is. Voel me dan echt oprecht heeeel erg kut en wil echt dolgraag naar huis terwijl ik eigenlijk ook wel wil blijven. Echt kut
Ik zou wel om de zoveel tijd terug willen jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:16 schreef Crack_ het volgende:
Joa, laatste vakantie was 10 dagen wintersportquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, dat is naar.Ga je wel eens op vakantie?
Ohquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zou wel om de zoveel tijd terug willen ja![]()
Gewoon voor even, want daarna wil ik waarschijnlijk alweer wegNet als wat ik nu heb
Nou ik denk dat ik nu terug wilde omdat het gewoon mijn eerste keer isquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh. Hoe lang is jouw max om op vakantie te zijn denkje?
Ik had het juist niet toen ik klein wasquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik had het toen ik klein was heel erg (<12), maar nu echt totaal niet meer.
Echt, wowquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ik denk dat ik nu terug wilde omdat het gewoon mijn eerste keer isDenk als ik er meer gewend aan ben dat ik wel maanden weg zou kunnen.
O, wat kut.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Joa, laatste vakantie was 10 dagen wintersport. Eigenlijk ieder jaar tot nu toe 2x per jaar op vakantie geweest.. 1x wintersport en 1x gewoon. Maar heb 't altijd, dan wil ik gewoon naar huis. Voel ik me rot, voel ik me niet op mn plek. Ja ik kan het echt niet uitleggen maar het is echt heel erg kut
Hmm, zou best kunnen. Ga jij vaak op vakantie?quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, wat kut.Ik heb niet zo snel last van heimwee. Allereerste keer was ergens begin dit jaar. Toen had ik wel een beetje heimwee naar mijn ouders' huis. Maar ja, voor de rest nooit last van gehad. Misschien iets té zelfstandig opgegroeid of zo.
Maar in de zomer weer maandje weg waarschijnlijkquote:
waar ga je heenquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar in de zomer weer maandje weg waarschijnlijk
Lekker, waarheen?!quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar in de zomer weer maandje weg waarschijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |