Of je houdt je gewoon een beetje in. En niet dat je geheelonthouder moet worden, maar als je dat soort volumes gaat tanken vind ik het gewoon overdreven.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Geld gaat zo snel er doorheen als je eenmaal begint met drinken
Haha.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of je houdt je gewoon een beetje in. En niet dat je geheelonthouder moet worden, maar als je dat soort volumes gaat tanken vind ik het gewoon overdreven.
Ik heb nog wel eens neiging rondjes te gaan gevenquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Of je houdt je gewoon een beetje in. En niet dat je geheelonthouder moet worden, maar als je dat soort volumes gaat tanken vind ik het gewoon overdreven.
quote:
Geld is geld, zeker in de nacht.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]Met je bezatte kop wordt je niet overal binnen gelaten hoop ik.
Nuchter gaan gokken ook soms kan ik je vertellenquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:43 schreef Tchock het volgende:
Dronken gaan gokken is vragen om problemen
20 euro avondeten dan haal ik nog voor 10 euro eten voor de middag, ook moet er weer geld in de potquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wil je beweren dat ¤100 per dag per persoon (!) een hoeveelheid is waar niets vanaf kan?
Ik mis wat geld hier, maar ik snap je punt. Alsnog vind ik het ziek, trouwensquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
20 euro avondeten dan haal ik nog voor 10 euro eten voor de middag, ook moet er weer geld in de potdat is ook meestal 10 euo per dag. Hou je 50 euro over om in de discotheken te drinken.
hoeveel dagen dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
20 euro avondeten dan haal ik nog voor 10 euro eten voor de middag, ook moet er weer geld in de potdat is ook meestal 10 euo per dag. Hou je 50 euro over om in de discotheken te drinken.
Ik ook niet, wel flink lopen kotsen, en ziek lopen ijlen de volgende dag.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb nog nooit op een hotelkamer/appartement/whatever iets kapot gemaakt
10 euro mis ik.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik mis wat geld hier, maar ik snap je punt. Alsnog vind ik het ziek, trouwens
ik alleen je moederquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb nog nooit op een hotelkamer/appartement/whatever iets kapot gemaakt
quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik alleen je moeder
OWWW BRAA POW POW POW
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |