Ja, dat wel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja maar wel dat je je stress kunt loslaten?
Niet goed bevallen in Lloret nee?quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was met ouders.en was op zuipvakantie maar ga niet meer met hun mee.
Ik denk dat heel veel mensen dat doen hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, dat wel.Werd vorig jaar helemaal gek van alles en toen heb ik maar een vliegticket geboekt naar een vriendin toe.
![]()
Wow, wat klink ik zo down.
1500 euro?? wtf?quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
4 jaar is genoeg. Kost 1500 euro, ik vind het zonde.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik denk dat heel veel mensen dat doen hoor. En als je dat nodig hebt en het kan, waarom niet?
Pff, herkenbaar.. Ik wil op dit moment gewoon klaar zijn met die scriptie. Stage lijkt me veel minder stressvolquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is waar.Ik kan niet wachten totdat ik klaar ben met mijn studie en alles beetje op zo'n beetje op zijn pootjes staat. Stuk minder stress meteen.
Niet om negatief te doen, maar ik denk niet dat dat waar is. Dan krijg je er meer geldzaken bij en een baan die net zo goed verwachtingen schept en druk oplevert.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:29 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat is waar.Ik kan niet wachten totdat ik klaar ben met mijn studie en alles beetje op zo'n beetje op zijn pootjes staat. Stuk minder stress meteen.
Dikke villa of elke avond tiefusveel drank?quote:
Derdejaars.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pff, herkenbaar.. Ik wil op dit moment gewoon klaar zijn met die scriptie. Stage lijkt me veel minder stressvol. Hoeveelste jaar ben jij ookal weer nu
Mja, mijn stress gaat meer over of een carrière überhaupt wel mogelijk is. Natuurlijk komt er andere zaken erbij, maar ja, dat wacht ik nog even af. Eerst hopen dat iets is om over te stressen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niet om negatief te doen, maar ik denk niet dat dat waar is. Dan krijg je er meer geldzaken bij en een baan die net zo goed verwachtingen schept en druk oplevert.Ik denk dat je beter kunt focussen om hoe je er beter mee om kunt gaan dan vasthouden aan 'wordt wel minder'. Je carrière duurt ten slotte nog een kleine 60 jaar.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:32 schreef Tjacka het volgende:
Appartement was 750 euro. Gaat elk jaar wel wat stuk voor 50 euro pp. En 100 euro per dag vind ik niet veel.
Daarom wil ik het niet meer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:33 schreef Tchock het volgende:
[..]Tering, dat vind ik héél erg veel.
Ik ken het gevoel hoor. Banen zijn schaars en je hebt geen idee of je goed genoeg bent. Of eigenlijk denk ik van mezelf dat ik dat (nog) niet ben, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, mijn stress gaat meer over of een carrière überhaupt wel mogelijk is. Natuurlijk komt er andere zaken erbij, maar ja, dat wacht ik nog even af. Eerst hopen dat iets is om over te stressen.
Maar met deadlines kan ik wel omgaan. Schrijven gaat juist lekkerder als er een deadline aan verbonden zit. Mja, zit dus blijkbaar beetje raar in elkaar hier.quote:Op vrijdag 29 november 2013 01:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken het gevoel hoor. Banen zijn schaars en je hebt geen idee of je goed genoeg bent. Of eigenlijk denk ik van mezelf dat ik dat (nog) niet ben, maar dat terzijde.
In elk geval; zeker in jouw tak van sport moet je echt om leren gaan met stressJe kunt niet je leven door met 'na deze deadline wordt het weer wat rustiger' als er steeds nieuwe deadlines komen. Da's ongezond
Nou ja, dat is wel positiefquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar met deadlines kan ik wel omgaan. Schrijven gaat juist lekkerder als er een deadline aan verbonden zit. Mja, zit dus blijkbaar beetje raar in elkaar hier.
Deprezellquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, dat is wel positiefIk wil niet dat je ezellspannen wordt. Overezell. Het is al laat.
en rokenquote:Op vrijdag 29 november 2013 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Geld gaat zo snel er doorheen als je eenmaal begint met drinken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |