Ik kan me niet herinneren dat ik me openlijk over de SP hebt uitgelatenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ongeveer het kénmerk van een oppositiepartij. Dat er wat partijen meer betrokken worden bij akkoorden is falen van de regering maar dat is niet iets waar de SP iets aan kan doen.
Niet dat ik voor de SP ben, maar je eenzijdige gehaat is een beetje vermoeiend. edit: en met je bedoel ik Inso ook.
Ik kon hem wel waarderen, tot ie zich met wereldse zaken ging bemoeien de laatste dagen.quote:
De SP kan ik gewoon niets anders dan haten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:35 schreef Tchock het volgende:
Niet dat ik voor de SP ben, maar je eenzijdige gehaat is een beetje vermoeiend
En de liefste van de heeeeele wereld, en ze werken ook nog bij Macdonalds zeker?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:36 schreef Ezell het volgende:
Mijn mama en papa zijn de personen van het jaar.
Hier trappen we niet meer inquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:36 schreef Ezell het volgende:
Mijn mama en papa zijn de personen van het jaar.
Enorm zwaktebodquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De SP kan ik gewoon niets anders dan haten.
Dat wel ja. Maar toch een verbetering ten opzichte van Kant.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De SP kan ik gewoon niets anders dan haten.
Die Roemer is ook gewoon zo stom als een stuk hooi
Dat zal Sinterklaas niet zo leuk vindenquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:37 schreef Tjacka het volgende:
Ik neem iemand in een jurk niet serieus.
Nee, bij de Burger King.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En de liefste van de heeeeele wereld, en ze werken ook nog bij Macdonalds zeker?
Hoezo. Enige partij waar ik oprecht niets serieus over kan noemen.quote:
Shaniquaa draai die whopper dan draaien draaiennquote:
hehquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Shaniquaa draai die whopper dan draaien draaienn
Haten om het haten is triest.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo. Enige partij waar ik oprecht niets serieus over kan noemen.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:40 schreef Stuart het volgende:
Ik vind de SP een soort invalide Robin Hood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |